SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Ashton is echt verschrikkelijk, maar ik vind de rest van de cast nog steeds best aardigquote:Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Reintji: niets gemist aan Two and a half men hoor, serie is nu echt apekut
Auto'squote:Op woensdag 9 november 2011 10:20 schreef Kn0x het volgende:
Heerlijk die snelwegen in Zuidelijk Limburg
Maandag tussen 1700 en 1900 zonder problemen van Limburg naar Amsterdam gereden, zonder files. Maar ik sta elke ochtend in twee verschillende files op een rit van 30 minuten
Paupers die met het OV rijdenquote:
Heerlijk man, het OV. Lekker boekje lezen in de treinquote:Op woensdag 9 november 2011 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Paupers die met het OV rijden
Ik kom op weg naar m'n werk geen file tegenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk man, het OV. Lekker boekje lezen in de trein![]()
Ik mis m'n toet toet behoorlijk maar zou voor geen goud standaard met de auto naar het werk willen gaan met al die files
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik kom op weg naar m'n werk geen file tegen
Ik ook. Vooral om lekker te kunnen gaan wanneer je maat wilt.. Maar alsnog zou ik echt niet voor m'n lol Rotterdam proberen in te komen met de auto tijdens de spits (om over het parkeergeld nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
in de auto met muziekje aan
ik mis mijn auto
Ik probeer ook buiten de spits niet Rotterdam binnen proberen te komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik ook. Vooral om lekker te kunnen gaan wanneer je maat wilt.. Maar alsnog zou ik echt niet voor m'n lol Rotterdam proberen in te komen met de auto tijdens de spits (om over het parkeergeld nog maar te zwijgen)
Rotturdahm!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik probeer ook buiten de spits niet Rotterdam binnen proberen te komen.
Ik probeer gewoon Rotterdam in z'n algemeenheid te vermijden.
Behalve Blijdorp en Las Palmas
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Rotturdahm!
Best prima vertoeven hier hoor
Gebeurt tenminste nog eens wat (in plaats van enkel wat gemekker over krassen op je auto, door spelende kinderen nog wel! )
quote:
Minder slecht dan die van MW2?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
De singleplayer van MW3 is weer echt AWESOME![]()
En de vertalers van Bethesda hebben duidelijk nog nooit Nederlands gehadquote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef DJ_ het volgende:
crosspost:
yay hij is binnen
[ afbeelding ]
Goudaquote:
Edit.quote:
Nieuw Vennepquote:
Edit.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Nieuw Vennepkinderrijke wijken
big tits city
![]()
QFT!quote:
mensen die Poit hetenquote:
Come to daddy in je sub hebben staan maar nog geen daddy zijnquote:
wie zegt dat ik nog geen daddy ben?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Come to daddy in je sub hebben staan maar nog geen daddy zijn
Your face!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nog geen daddy ben?
Eet smakelijk, knuffieduffie van mequote:
Wat is dat ding linksboven op het eerste plaatje?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef DJ_ het volgende:
crosspost:
yay hij is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een muis ? XDquote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat is dat ding linksboven op het eerste plaatje?
Fapdoekjequote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een muis.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Een muis? Maar die heb je toch helemaal niet nodig om op de Xbox 360 Skyrim te spelen?Met een pc-versie heb je nu ook nog niet veel aan een muis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En de vertalers van Bethesda hebben duidelijk nog nooit Nederlands gehad
Het is natuurlijk wel een fantastisch verhaalquote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]zelfs ik weet dat fantasie verhaal niet goed is!
fixedquote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
De singleplayer van MW3 is weer echt AWE... Ow shit, alweer uitgespeeld
Hier ook netquote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef DJ_ het volgende:
crosspost:
yay hij is binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dude...........quote:
Wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier ook net!
[..]
dude...........
QFT! maar dan minus het broertjesdeel!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef Fallen het volgende:
Ik sta naast m'n broertje...
SkyrimTES
Bethesda
Dan moet je nog maar even wachten. Zelfs Bethesda haat pc-gamers.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Haters, Oblivion was naadjevet en Skyrim gaat ook weer tof worden! Al haal ik hem deze keer wel op de PC!
Gelukkig hoef ik de game niet bij launch te hebben, ik wacht tot de prijs wat gezakt is en er een paar patches overheen zijn gegaan, ik ken Bethesda ook wel langer dan vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar even wachten. Zelfs Bethesda haat pc-gamers.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef Fallen het volgende:
Ik sta naast m'n broertje...
SkyrimTES
Bethesda
Man dat is alweer zo lang geleden, dat kan ik me niet eens meer herinneren zoveel tijd heb ik in die vette game gestopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Oblivion was op zich nog wel ok, totdat je ineens 20 poorten moest gaan sluiten die allemaal leiden tot zo goed als identieke werelden. Dat was ssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Activision denkt binnen een jaar tijd een miljoen betalende premium-leden te hebben voor de gelijktijdig geïntroduceerde dienst Call of Duty: Elite.
Dit dusquote:Op woensdag 9 november 2011 15:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Haters, Oblivion was naadjevet en Skyrim gaat ook weer tof worden! Al haal ik hem deze keer wel op de PC!
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)y-aan-voor-2012.htmlnot this sjit again
Die martelgang vergeet ik niet zomaar. Het was dat je toen al ver tegen het einde zat, maar anders had ik hem never nooit niet uitgespeeldquote:Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Man dat is alweer zo lang geleden, dat kan ik me niet eens meer herinneren zoveel tijd heb ik in die vette game gestopt!
Tegen het einde?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die martelgang vergeet ik niet zomaar. Het was dat je toen al ver tegen het einde zat, maar anders had ik hem never nooit niet uitgespeeld
codquote:
Sjeez,,... ik houd het niet meer bij. Na CoD1 en CoD4 was BlackOps wel weer een leuke twist. Ben wel benieuwd welke draai Treyarch er aan gaat geven. MW2 en 3 gaat het niet worden.quote:
Dat er een nieuwe CoD komt sta ik niet van te kijken.. Ik vind een miljoen betalende leden wat hoog gegrepen.. Alhoewel.. Genoeg idioten die voor die crap betalen..quote:
maar zelda games hebben dan nog kwaliteit, en historisch gezien komen er 1 a 2 uit per console cyclus.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
Sjeez,,... ik houd het niet meer bij. Na CoD1 en CoD4 was BlackOps wel weer een leuke twist. Ben wel benieuwd welke draai Treyarch er aan gaat geven. MW2 en 3 gaat het niet worden.
Er zijn straks meer CoD titels dan Zelda games![]()
Net gestopt omdat de kinders thuis zijn, vanavond weer verder met de SPquote:
Net de SP uitgespeeld.quote:
Was ik mee begonnen maar sinds ik voor het eerst de MP heb gespeeld heb ik de SP niet meer aangeraakt.. En dat terwijl ik echt weinig heb op online gaming..quote:
Online heeft ook niks met jouw, omdat ze nu Tmobile hetenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik mee begonnen maar sinds ik voor het eerst de MP heb gespeeld heb ik de SP niet meer aangeraakt.. En dat terwijl ik echt weinig heb op online gaming..
Was vroeg wakker en echt totaal geen zin om wat te doen dus maar de SP uitgespeeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik mee begonnen maar sinds ik voor het eerst de MP heb gespeeld heb ik de SP niet meer aangeraakt.. En dat terwijl ik echt weinig heb op online gaming..
quote:
En op het menu sta jijquote:
Als toetje met aardbeien en slagroom.quote:
Er staan er een paar op facebook dacht ik... Maar er zijn er misschien maar twee een beetje leukquote:Op woensdag 9 november 2011 17:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Als toetje met aardbeien en slagroom.
Oh, en foto's van de 11 dames Eend!
Loop dan niet zo te pochen joh!!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er staan er een paar op facebook dacht ik... Maar er zijn er misschien maar twee een beetje leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
FOUT!quote:
Mooi gezegd.quote:
Hm. Nee. Dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hebben jullie dan toevallig ook koppijn? Ik sta echt op het punt om alvast mijn mandje op te zoeken, maar ik wilde eigenlijk gaan hardlopen..
Je bent er!quote:
I can't. Ik ben tussendoor ook druk aan het lezen. Zweverig boekje over het zelfbeeld van vrouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent er!. Eindelijk. Verlos me uit mijn vervelingslijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik moet kennen voor vrijdag
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
I can't. Ik ben tussendoor ook druk aan het lezen. Zweverig boekje over het zelfbeeld van vrouwenHad je dat al niet veel eerder moeten lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik moet kennen voor vrijdag(dat misbruik maken van)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Basiskennis van elke man. Subliminaal leerden wij achter boom, roos, vis 'vrouwen met een laag zelfbeeld zijn makkelijk'quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Had je dat al niet veel eerder moeten leren(dat misbruik maken van)
Gelukkig leren wij ook al vroeg over kerelsquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Basiskennis van elke man. Subliminaal leerden wij achter boom, roos, vis 'vrouwen met een laag zelfbeeld zijn makkelijk'
Onze les is wel een stuk simpeler. Dat moet je wel toegeven.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gelukkig leren wij ook al vroeg over kerels
Oh, ik kom nog uit de aap, noot, mies-tijdperk.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Basiskennis van elke man. Subliminaal leerden wij achter boom, roos, vis 'vrouwen met een laag zelfbeeld zijn makkelijk'
DUDE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef Nebo het volgende:
Poitje, skoften heeft er eentje speciaal voor jou!
http://www.skoften.net/index/gallery/gewoon_mooie_vrouwen_3/list
Toen ik verpleegkunde deed kregen we les over loverboys omdat ze stonden te ronselen voor onze schoolquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Onze les is wel een stuk simpeler. Dat moet je wel toegeven.
Awesome, die gaat op tze fazeboek!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Poit het volgende:
Zo'n beetje de meest epic clip dezer tijd
Geen mooie meid, maar een te gek outfit:quote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
DUDE!!
Wat een overload aan heerlijkheid zeg!!
Ik zit duidelijk te veel op het internet, ken ze volgens mij allemaalquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef Poit het volgende:
Zo'n beetje de meest epic clip dezer tijd
EN FRUIT!! HET HEEFT FRIDAY!!
Als je ik je daarin tegenkom bespring ik je!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen mooie meid, maar een te gek outfit:
[ afbeelding ]
Vet hequote:
Ik heb zulke kousen, zijn echt heerlijk! Ik wil alleen nog zo'n gaaf rokje!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je ik je daarin tegenkom bespring ik je!
Die schoentjes zijn leuk, maar hoger mag hoor! Dat lijkt me inderdaad geen goed planquote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb zulke kousen, zijn echt heerlijk! Ik wil alleen nog zo'n gaaf rokje!
Maar voor de rest heb ik alles in mijn kast liggen.
Enige minpuntje vind ik de pumps! De mogen wat hoger! en dat zal ik dat maar niet op de volgende meet aantrekken![]()
Ik zal bij de volgende meet wel een skipak aantrekkenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Die schoentjes zijn leuk, maar hoger mag hoor! Dat lijkt me inderdaad geen goed plan![]()
Wedden dat Mday dan nog steeds je cupmaat kan raden?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal bij de volgende meet wel een skipak aantrekken
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wedden dat Mday dan nog steeds je cupmaat kan raden?
Doe maar niet.. Hoe beter ingepakt hoe leuker het cadeautje is!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal bij de volgende meet wel een skipak aantrekken
Valt niet meer zo veel aan te raden nu iedereen in de slowchat mijn cupmaat al weet sinds de meetquote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wedden dat Mday dan nog steeds je cupmaat kan raden?
We zijn mannen hequote:Op woensdag 9 november 2011 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Valt niet meer zo veel aan te raden nu iedereen in de slowchat mijn cupmaat al weet sinds de meet
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn mannen hewe vergeten dingen.. namen enzo
![]()
Thnx babe! Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]je bent mijn naam toch niet vergeten
Ik duik mijn mandje in, alvast weltruste!!
En poit veel plezier vanavond
nopequote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Misan het volgende:
Wie gaat er mee? http://www.thunderdome.com/
Nah, dat is bijna 20 jaar te laat...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Misan het volgende:
Wie gaat er mee? http://www.thunderdome.com/
ja mooi he?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nah, dat is bijna 20 jaar te laat...
Wat een onzin. Ik ben ooit met mn zussen naar de Ladies Night geweest, en toen zaten er ook gewoon mannen in de zaal! Het is ook helemaal niet verboden voor mannen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef wc-eend het volgende:
Kiezen mijn collega's Ladies Night uit om naar de film te gaan, zit ik in de zaal, ga ik ff naar de wc voor de film mag ik de zaal niet terug in want het is verboden van voor mannen
Ik lachen naar die beveiliger, "Ja, het kaartje is netjes verkocht en ook bij de controle mocht ik gewoon naar binnen"
Hij andere beveiliging bellen en iemand van het vaste dienst..
10 minuten later mocht ik eindelijk naar de wc en terug naar binnen, ik was een uitzondering...
Heb nu wel een echte Ladies Night Goodie Bag, zal zo eens kijken wat er in zit als ik thuis ben
Ach, als je met één van hen thuis was gekómen dan had je iig wel een leuke avond gehad!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb wel geleerd dat kutjes gaan stinken als vrouwen teveel bier op hebbenZe kennen echt geen schaamte die vrouwen van me werk
En misschien maar beter als ik niet met een van hen thuis ben gekomen
okal is het algemene kennis, het feit dat je er op deze avond achter bent gekomen doet mij afvragen of je ze geroken hebt ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 00:13 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb wel geleerd dat kutjes gaan stinken als vrouwen teveel bier op hebbenZe kennen echt geen schaamte die vrouwen van me werk
En misschien maar beter als ik niet met een van hen thuis ben gekomen
Alleen die ici paris bon heb je dus iets aanquote:Op donderdag 10 november 2011 00:39 schreef wc-eend het volgende:
Nee, dat vertelden ze zelf, zonder enige alcohol genuttigd te hebben...
Maar mijn goodiebag bestaat uit
- zoete popcorn
- een grazia tijdschrift
- een marie claire tijdschrift
- 20 euro korting op 3 pretparken per stuk
- cupcakes om te bakken, met roze topping
- Arizona, Iced Tea, zwarte thee met perzik smaak 500 ml
- 5 euro koeting bij ici paris
- reclameboekje van verschillende onbekende winkels
- Proefzakje Sportlife kauwgum, met 2 kauwgumpjes
- Een reclamekartonnetje met de ene kant reclame voor anti conceptie en de andere kant voor een app om niet te vergeten dat je de pil in moet nemen...
- Een klein zaje Q is Good For You-snoepjes, vijf snoepjes ofzo...
Ja dat zeg ik tochquote:
ik las 'niets'quote:Op donderdag 10 november 2011 07:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch
Dat die bon het enige is waar hij echt iets aan heeft.
quote:
ici paris heeft nu de nieuwe chanel collectie liggen, maandag gelijk heenquote:Op donderdag 10 november 2011 07:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alleen die ici paris bon heb je dus iets aan
Shopahollic!quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ici paris heeft nu de nieuwe chanel collectie liggen, maandag gelijk heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff, blij dat er geen geluid bij het plaatje zitquote:
RRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, blij dat er geen geluid bij het plaatje zit
AAAAHHHHHHOOOOEEEEEBBBBBBAAAAAAA!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
RRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijken of het blijft drijven?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens kijken.
zoete popcorn is anders best lekker :pquote:Op donderdag 10 november 2011 07:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch
Dat die bon het enige is waar hij echt iets aan heeft.
Ik ben fan van zoute popcorn en dan caramelsnoepjes erbij. Geniaalquote:Op donderdag 10 november 2011 11:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zoete popcorn is anders best lekker :p
en dan heb je nog de icetea , en de cupcake mix
caramel popcornquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben fan van zoute popcorn en dan caramelsnoepjes erbij. Geniaal
Alotta Vaginaquote:Op donderdag 10 november 2011 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort maar weer eens kijken.
Mag van mijzelf pas morgen weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik gebruik geen luchtjesquote:Op donderdag 10 november 2011 07:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alleen die ici paris bon heb je dus iets aan
Niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sorry, ik gebruik geen luchtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet?
Moet je eens doenVinden de vrouwtjes fijn
Ik vind wc eend altijd lekker ruiken! chloorluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
[..]
Niet?
Gewoon Axe jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niet?
Ik moet zeggen dat er wel een ontzettende variatie zit in wat vrouwen lekker vinden. Ik heb een geurtje dat mijn vriendin lekker vindt, maar een andere dame in mijn naaste omgeving vindt het helemaal niks. Als je een neutrale lichaamsgeur hebt, kun je het soms beter daar bij houden, anders polariseer je jezelf alleen maar richting een bepaalde groep (dat kan een doel op zich zijn natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik dacht dat jij meer fan was van chloroform?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind wc eend altijd lekker ruiken! chloorlucht
Chloroform, for when all other scents have failed you.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer fan was van chloroform?
alleen op datesquote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer fan was van chloroform?
Je moet jezelf ook niet ondersquirten met die zooi maar jezelf een subtiel extratje geven.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat er wel een ontzettende variatie zit in wat vrouwen lekker vinden. Ik heb een geurtje dat mijn vriendin lekker vindt, maar een andere dame in mijn naaste omgeving vindt het helemaal niks. Als je een neutrale lichaamsgeur hebt, kun je het soms beter daar bij houden, anders polariseer je jezelf alleen maar richting een bepaalde groep (dat kan een doel op zich zijn natuurlijk)
Onderschat het reukvermogen van de vrouw niet! Ze kunnen sowieso parfumsoorten veel beter onderscheiden dan mannen en ze ruiken geurtjes des te snellerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet ondersquirten met die zooi maar jezelf een subtiel extratje geven.
als een man mijn favo mannenluchtje op heeft ruik ik het van mijlenver alquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Onderschat het reukvermogen van de vrouw niet! Ze kunnen sowieso parfumsoorten veel beter onderscheiden dan mannen en ze ruiken geurtjes des te sneller
En daarom doe ik (soms) luchtjes op!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als een man mijn favo mannenluchtje op heeft ruik ik het van mijlenver al
QFT!quote:
mits ze wel elke dag douchen, anders is die geur niet zo fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef koei het volgende:
[..]
QFT!
En dan heb ik het niet over aftershave of eau de toilette! Gewoon de echte geur van sommige mannen
Mijn eerste vriendje had altijd hetzelfde luchtje op, en toen opeens was er iemand in de school die precies hetzelfde luchtje ging dragen. Dat was wel verwarrendquote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als een man mijn favo mannenluchtje op heeft ruik ik het van mijlenver al
Ja, en vlak na het sporten hoeft het idd ook nietquote:Op donderdag 10 november 2011 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mits ze wel elke dag douchen, anders is die geur niet zo fijn
mjaquote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, en vlak na het sporten hoeft het idd ook niet
Herkenbaar.. Als ik het geurtje van m'n ex-vriendin ruik krijg ik soms ook een beetje onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:19 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje had altijd hetzelfde luchtje op, en toen opeens was er iemand in de school die precies hetzelfde luchtje ging dragen. Dat was wel verwarrendEn toen die relatie uit ging was het verder goed zo, maar heb ik alleen gevraagd of hij dat luchtje nooit meer in mijn bijzijn wilde dragen en toen heeft hij hem ook gelijk weggegooid! Ik raak nog steeds in de war als ik die geur soms ruik
Vandaar dat ik ook niet snap dat sommige mannen voor generieke merkluchtjes gaan waar honderden andere mannen in dezelfde omgeving ook mee rondlopen! Dan is heel het effect van het geurtje weg!
Je tampeloerus die kopjes geeft?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Als ik het geurtje van m'n ex-vriendin ruik krijg ik soms ook een beetje onderbuikgevoel.
Opeens komt ie weer uit het niets met zo'n opmerking aanzetten inderdaadquote:
Dat is alleen bij jouw luchtjequote:
quote:
Heeft Verona v/d leur nu ook al skypequote:Op donderdag 10 november 2011 13:16 schreef Poit het volgende:
Zo, en dan nu lekker een paar uurtjes skypen met een klant
Wie?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft Verona v/d leur nu ook al skype
http://www.google.nl/sear(...)0a2&biw=1440&bih=770quote:
Webcamgirl, Gouda.quote:
Verona van der Leur doet wel meer dan alleen skypen...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft Verona v/d leur nu ook al skype
Op precies dezelfde tijd een hihi-post. Scary shitquote:
Behoorlijk! Ga eens uit m'n hoofd jij!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op precies dezelfde tijd een hihi-post. Scary shit
Och poppedropje!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)internet_medley.html
Fuck dude.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef Nebo het volgende:
Stond hier gisteren ook al Shar, zelfs op mijn facebook gepleurd
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuck dude.
Wat is er met deze,
Ik zit mensen een beetje na te praten hier.
Sorryquote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef Nebo het volgende:
Stond hier gisteren ook al Shar, zelfs op mijn facebook gepleurd
Bad shar!! BAAAD shar!!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorrywas gister hele dag weg en lees niet terug, had ook niet op FB gekeken
Je kan het goedmaken door ons je favoriete geurtje te vertellen zodat Poit je zeker weten kan versieren als hij jou eindelijk weer eens mag aanschouwen!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door ons je favoriete geurtje te vertellen zodat Poit je zeker weten kan versieren als hij jou eindelijk weer eens mag aanschouwen!
Besteldquote:
Go for it brah!quote:
Bro's before ho's Nebo, gij zult deze geur niet dragen in bijzijn van Shar!quote:
Handig voor de wingman skills man. Als Shar zich te ver van Poitje bevindt, maar ze ruikt wel, kan ik haar naar Poit lokken en heel hard wegrennen, zodat Shar denkt dat Poitje de bron van de geur is.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bro's before ho's Nebo, gij zult deze geur niet dragen in bijzijn van Shar!
Vervolgens doe ik m'n arm omhoog en komt daar toch een putlucht vandaanquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Handig voor de wingman skills man. Als Shar zich te ver van Poitje bevindt, maar ze ruikt wel, kan ik haar naar Poit lokken en heel hard wegrennen, zodat Shar denkt dat Poitje de bron van de geur is.
Knock-out, just how you like it.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervolgens doe ik m'n arm omhoog en komt daar toch een putlucht vandaan
Chloroform is for pussies!quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Handig voor de wingman skills man. Als Shar zich te ver van Poitje bevindt, maar ze ruikt wel, kan ik haar naar Poit lokken en heel hard wegrennen, zodat Shar denkt dat Poitje de bron van de geur is.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervolgens doe ik m'n arm omhoog en komt daar toch een putlucht vandaan
niiiiiiicequote:Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef Nebo het volgende:
Ik heb over een maand drie weken kerstvakantie. Dat wordt een grote inhaalslag. Dark Souls, Skyrim, Batman, Mario en meer
Ik lees het net jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)warfare-3-bloot.htmlconfiguratiebestandje op eigen PC aanpassen -> enorme XP boost
Dit is echt bizar slecht bedacht door Infinity Ward
Dit is wel echt epic sadness ditquote:
En volgend jaar een abbo voor die meukquote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)warfare-3-bloot.htmlconfiguratiebestandje op eigen PC aanpassen -> enorme XP boost
Dit is echt bizar slecht bedacht door Infinity Ward
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef Poit het volgende:
PIEUW PIEUW PIEUW!!
Even 8 gig in m'n iMac gepropt!ik had ook een upgrade naar 8gb gedaan, veel fijnerrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb die oude vier laten zitten. Twaaaluf gieg0rz!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had ook een upgrade naar 8gb gedaan, veel fijnerrr
dakannie, i haz macbook proquote:Op donderdag 10 november 2011 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
heb die oude vier laten zitten. Twaaaluf gieg0rz!
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef Poit het volgende:
PIEUW PIEUW PIEUW!!
Even 8 gig in m'n iMac gepropt!Owja dat ding heeft een extra slot onderin he? Wat kostte dat geintje? Misschien dat ik het ook even doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop niet dat je van plan ben 4+8GB te doen, want dan heb je geen dual channel geheugen meer en dat vindt je mac echt niet fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Owja dat ding heeft een extra slot onderin he? Wat kostte dat geintje? Misschien dat ik het ook even doe
2 + 2 en 4 + 4quote:Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je van plan ben 4+8GB te doen, want dan heb je geen dual channel geheugen meer en dat vindt je mac echt niet fijn
Iets van 80 e per module ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Owja dat ding heeft een extra slot onderin he? Wat kostte dat geintje? Misschien dat ik het ook even doe
IK KOM BIJ JULLIE ETEN!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hellow
Vanavond pannenkoeken bakken!
....... WANT!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hellow
Vanavond pannenkoeken bakken!
Ik wil hardlopen dus dat ga ik idd even eerst doen! Maar het is zo koud buiten en ik ben nog steeds ubergaar dus moet nog even mijn motivatie vinden.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens deze gaat naar huis, genoeg gescriptied vandaag!
Oeh en Lot, dat gaan m'n vriendin ook doen! Ik kan alleen niet mee-eten, moet om 8u basketballen en zij is pas 7u thuis, dan zit ik te ballen met lood in m'n buik
Daar zitten echt een paar hele goede tussenquote:
Is niet zo gek, als je door 11 vrouwen bent misbruiktquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is niet zo gek, als je door 11 vrouwen bent misbruikt
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo toch hardgelopen! Ging eigenlijk best lekker.
Ik ben nu net weer thuis na basketbal, nu de stad in want er is Popronde, dus overal bandjes in cafétjes!quote:
Have fun!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben nu net weer thuis na basketbal, nu de stad in want er is Popronde, dus overal bandjes in cafétjes!
Dus ik krijg hem gratis van jequote:Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef Kn0x het volgende:
Eventjes MW3 gespeeld. To be honest, men klaagt dat het een dure mappack is van MW2 en zo voelt het ook. Godsamme zeg.
Neus in de boeken, samenvattingen en collegesheets. Nog één tentamen morgenochtend. Daarna ga ik even lekker een middagje niks doenquote:
Succes!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Neus in de boeken, samenvattingen en collegesheets. Nog één tentamen morgenochtend. Daarna ga ik even lekker een middagje niks doen
Wat een kutcampers op die BoF servers zegquote:
Gecondoleerd. Mooie graphics, maar het verhaal was zo cliché dat ik het haast vergeten ben. Iets met aarde redden, als mens door een vernielde stad rennen springen en metershoge robots bevechten. Omdat het kan, denk ik. En dat einde: Bay, jij lamme takquote:
Nogalquote:
Ik word elke dag wakker van de wekker, en dan denk: Nee dat kan niet, het kan echt nog geen 7 uur zijn, ik lig er net pas in!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:46 schreef Pheno het volgende:
Ik werd wakker van de wekker. Dat is me al tijden niet gebeurd.
om 8.05u ga jij dus even lekker uitgebreid schijten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:55 schreef Pheno het volgende:
Oh, snel nog een keer naar de wc, om 8 uur gaan ze het water afsluiten hier op kantoor
Zo, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
om 8.05u ga jij dus even lekker uitgebreid schijten?
quote:
gequote voor de waarheid!quote:
quote:This song was so badass my rubix cube fell off my desk and completed itself, neighbors called the police and they got arrested, my windows broke and had to buy a mac, poq o s pp, my cat barked, I have to change my pants, made people miss the like button, mom walked in and? I switched to porn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |