Op de Consoles niet echt denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Trouwens, als ik zo hier en daar wat van die gameplay-filmpjes kijk, zie ik echt iedereen naar menu gaan om van wapens en spells te veranderen. Heeft skyrim geen hotkey optie?
Ik meen me te herinneren dat oblivion dat wel had op de Xdoos, naar boven was boven-rechts was weer wat anders, etcquote:Op woensdag 9 november 2011 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de Consoles niet echt denk ik.
Klopt het nou dat ze de overige 7 pijltoetsen ongebruikt laten..?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:07 schreef leeell het volgende:
[..]
een favorite menu die je met 1 klik kan bedienen
volgens mij wel ja,quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Klopt het nou dat ze de overige 7 pijltoetsen ongebruikt laten..?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij wel ja,
maarja het werkt echt heel goed, dat zal je wel merken
Ik probeer nu een beetje niet de azijnzeiker te zijn maar vind het niet zo superhandig.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij wel ja,
maarja het werkt echt heel goed, dat zal je wel merken
volgende tier spells vervangt de eerste tochquote:Op woensdag 9 november 2011 01:15 schreef Aneurysma het volgende:
Ja is waar en spel gaat toch op pauze dus niet rampzalig. Maar ben bang voor het moment waarop ik favorieten moet kiezen uit 50 spells en 20 shouts.
Nay het worden er 20 in totaal!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef leeell het volgende:
[..]
volgende tier spells vervangt de eerste toch
en je shouts evolven ipv veel nieuwe krijgen
Ja dat is dit, maar dan ietsje anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef hans1988 het volgende:
Doelde eigenlijk opziets als wat er in fallout 3 zit, gewoon ingame van wapen wisselen of iets dergelijks
ach, beetje vroeg voor mij om echt te gaan oordelen, we zien het late game welquote:Op woensdag 9 november 2011 01:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nay het worden er 20 in totaal!
en terecht, hij is zo ontzettend goedquote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Godverdomme ik ben zo jelly op jullie
Samequote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Godverdomme ik ben zo jelly op jullie
Ik zie het welquote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja dat is dit, maar dan ietsje anders.
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
En anders komen er wel mods die het nice maken.
(Dat favorites menu)
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
En anders komen er wel mods die het nice maken.
(Dat favorites menu)
Dit keer hopelijk niet met Duitse stemmen, hoewel het er wel in zal zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit.
En ik ben natuurlijk benieuwd wat SureAI over zo'n 4 jaar uit gaat brengen
vond ik absoluut niet hinderlijk, het was zo netjes gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 01:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dit keer hopelijk niet met Duitse stemmen, hoewel het er wel in zal zitten
30 uur gemiddeldquote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef Zolder het volgende:
De main story, hoeveel uur duurt dat ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:28 schreef themole het volgende:
Ben net een quest tegemgekomen waar ik het einde niet vam kan voltpoien omdat ik te zwak ben.Wut..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.quote:
Ja, die is wel in mijn geheugen gegrift.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef leeell het volgende:
Schicksal zal ik nooit meer vergeten, wel 1000 keer gehoord
O ik las drie keer 'worden' ipv 'vermoorden', fuck me. Zou je quest uitstellen tot je wat hoger bent, of blijven proberen met veel potions en vuur uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:31 schreef themole het volgende:
[..]
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.
Waarom niet gewoon morgen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:53 schreef Cryothic het volgende:
Fijn, vanmorge een mailtje van BPGames.nl ... krijgen hem donderdag binnen, dus vrijdag in huis als PostNL meewerkt...
Nahja, we wachten t maar af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks over pre-loaden op steam?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
Hoe laat kan je em spelen?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |