quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Madelaine het volgende:
1 Guinness voor Cobra4![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hallo
Welke sexchange?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Esses.. wat is dat toch met die Sex change van jou?
You start !quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef Esses het volgende:
[DEF] SC#289 Pokke Occupy
Vrouwen alleen welkom na plaatsen naaktfoto!
Ff goed lezen jongeman!quote:
Wat Esses zei.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet, er word niet gerookt in deze kamer, ik ga me kamer niet uit want ik kijk tv. En als je toch op mijn kamer, of de gang, een peuk opsteekt, dan zet ik het EOS systeem aan !
Nee?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat vrouwelijke poppetje links van je naam. Dat was toch eerst een mannetje?
But of-koersk.quote:
Ik ben Madelaine, 20 jaar en ik moet eerlijk toegeven dat ik een zwak heb voor militairenquote:
Nu de naaktfoto nog gij kloon!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Ik ben Madelaine, 20 jaar en ik moet eerlijk toegeven dat ik een zwak heb voor militairen![]()
En ik ben redelijk nieuw hier op FOK!.
Okeee, daar kan ik dan net niets van maken... It's me.... LeClerk!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet, er word niet gerookt in deze kamer, ik ga me kamer niet uit want ik kijk tv. En als je toch op mijn kamer, of de gang, een peuk opsteekt, dan zet ik het EOS systeem aan !
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Ik ben Madelaine, 20 jaar en ik moet eerlijk toegeven dat ik een zwak heb voor militairen![]()
It is I.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Okeee, daar kan ik dan net niets van maken... It's me.... LeClerk!
Ik snap het hoor, als je je er toe aangetrokken voelt zie je ze overal he, die mannetjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh.. dan verbeeld ik het me zeker. Sorry.
Klopt.quote:
Though has done so on puposequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Okeee, daar kan ik dan net niets van maken... It's me.... LeClerk!
meh? on Purposee?quote:
You have got to be kidding mequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Madelaine het volgende:
Daarom, naaktfoto's or it didn't happen.quote:
En dan die Owen Wilson smoel van een Brit zien zeker...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarom, naaktfoto's or it didn't happen.
FOOOTOOOSquote:
Whehe, so truequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan die Owen Wilson smoel van een Brit zien zeker...
Stel iemand heeft een profiel, en hij/zij maakt een tweede profiel aan (ongeacht de reden) dan noemt met dat tweede profiel een kloon.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Stel iemand heeft een profiel, en hij/zij maakt een tweede profiel aan (ongeacht de reden) dan noemt met dat tweede profiel een kloon.
We noemen jou een kloon because you are to good to be true, introducing you're self as ''20 jaar, vrouw, zwak voor militairen''
Questions? Class dismissed
Vooral voor een bisexuele vrouw is 20 jaar 75B maatje S. Nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Stel iemand heeft een profiel, en hij/zij maakt een tweede profiel aan (ongeacht de reden) dan noemt met dat tweede profiel een kloon.
We noemen jou een kloon because you are to good to be true, introducing you're self as ''20 jaar, vrouw, zwak voor militairen''
Dan moet je toch eens in de ABO SC komen kijken. Bergen van die meiden daar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat is een ABO sc?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
Dan moet je toch eens in de ABO SC komen kijken. Bergen van die meiden daar.
Reken jij jezelf al rijk ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Esses het volgende:
Vooral voor een bisexuele vrouw is 20 jaar 75B maatje S. Nice
Link plz. zelfde probleem als braamyoquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens in de ABO SC komen kijken. Bergen van die meiden daar.
yeahquote:
No offence naar jou hoor, we proberen je niet weg te jagen. Maar een Slow Chat vol militairen binnenkomen zeggende dat je een jonge vrouw bent die op militairen valt klinkt op het internet niet echt bepaald geloofwaardig. Dat zul je toch echt met mij eens moeten zijnquote:
Ah, bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Van daar ons wantrouwen dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Madelaine het volgende:
Ah, bedankt voor de uitleg![]()
Maar foto's posten doe ik niet aan. Vind dat toch een beetje eng wel, op het internet.
Clownquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Maar foto's posten doe ik niet aan. Vind dat toch een beetje eng wel, op het internet.
Oh, ik hoop dat het wat losloopt. En bedanktquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Van daar ons wantrouwen dus
Maar wees welkom
Oh ja hoor, de ketting komt pas als je een militair gevonden hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat het wat losloopt. En bedankt.
Komt vanzelf als je hier wat langer bent, en we er definitief uit zijn of je een kloon bent of niet...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Madelaine het volgende:
Oh, ik hoop dat het wat losloopt. En bedankt.
Hier!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Goeie vraag, lekker kort, word wss weinig mee gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Waar is Sine eigenlijk zo opeens gebleven? Hij was laatst best een tijdje actief.
some ppl have a life.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Waar is Sine eigenlijk zo opeens gebleven? Hij was laatst best een tijdje actief.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je hier wat langer bent, en we er definitief uit zijn of je een kloon bent of niet...
Daarnaast zijn de meest van ons echt wel aardig hoor
DIe is verdammt oud.quote:
Ja, het is net de YabYum.quote:
Dat is dan ook een enorm dure missie geweest, maar zal voor de toekomst veel kennis hebben opgeleverd, ik kan mij namelijk niet herinneren dat Nederland ooit actief is geweest in zo'n omgeving.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, Uruzgan was niet echt halfbakken kan ik je vertellen, toen zijn echt zo'n beetje alle registers open getrokken, muv de tanks.
Linkje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat moest ik dan herkennen dan? Die prachtige foto van mezelf mischien?
En dan wel he clown?quote:
quote:
quote:
Ja, een beetje hypocriet wel, dat geef ik toequote:
Dan kom ik op mijn eigen profiel kennelijk.quote:
Veel meer dan chauffeur gaat het niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat moest ik dan herkennen dan? Die prachtige foto van mezelf mischien?
quote:
Clown is gewoon stopwoord, soort koosnaampje voor jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Ja, een beetje hypocriet wel, dat geef ik toe. Maar waarom clown?
[..]
Dan kom ik op mijn eigen profiel kennelijk.
Nou zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Clown is gewoon stopwoord, soort koosnaampje voor jou.
http://nos.nl/op3/artikel(...)had-niet-gebald.html
faal man faalquote:
Dat of foto modelquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
Veel meer dan chauffeur gaat het niet worden denk ik...
Echte losers in de jungle??quote:
Dat was toch ook de bedoeling? Tenminste we moesten pics zien hier!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef Madelaine het volgende:
Dan kom ik op mijn eigen profiel kennelijk.
Ik denk niet dat je daar heel blij van wordtquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Tenminste we moesten pics zien hier!
Ja hoor! Lijkt me leuk, zullen we dan Ach_Nee ook vragen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef Esses het volgende:
Madelaine, mag ik mee douchen? Lijkt me wel leuk.
Die is druk met AchJa.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Madelaine het volgende:
[..]
Ja hoor! Lijkt me leuk, zullen we dan Ach_Nee ook vragen?
Ik houd wel van een sterke vrouw. En dan filmen we het ook meteen.
heumeuquote:
Poepieuhjquote:
Neuken jullie elkaar nou ook in de kont, of hebben jullie alleen maar van die extra dikke condooms omdat Braam zulke scherpe tanden heeft?quote:
surprise!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Lotusss het volgende:
In bed.... en raad eens wie er weer op de bank in slaap is gekukeld....
"Je valt toch niet in slaap hè?"
"Nee hoor, echt niet!" 10 minuten later...... *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
Waarom gaat hij niet gewoon in bed liggen ipv op de bank?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Lotusss het volgende:
In bed.... en raad eens wie er weer op de bank in slaap is gekukeld....
"Je valt toch niet in slaap hè?"
"Nee hoor, echt niet!" 10 minuten later...... *zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*
Trots. "pfff, ik val toch niet in slaap op de bank!"quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewoon in bed liggen ipv op de bank?
Dat is dus je antwoord, EllaN!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Trots. "pfff, ik val toch niet in slaap op de bank!"
En daarbij, wat is er mis met slapen op de bank?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets met een ezel en een steen..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks. Maar ontkennen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daarbij, wat is er mis met slapen op de bank?
't Is iig beter dan die Bertus Staigerpaip-meuk van snurkmans....quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef AchJa het volgende:
Gaan we weer... Kan die klassieke ellende nu eens kappen?
Agreedquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is iig beter dan die Bertus Staigerpaip-meuk van snurkmans....
Ik zit hier nu zowaar een Braziliaanse film te kijken. Tropa de Elite.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede film!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit hier nu zowaar een Braziliaanse film te kijken. Tropa de Elite.
Of die Jantje Shit shit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Ik dus ook...quote:
Dat moet eng zijn geweest zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef -Amber- het volgende:
Hoi m.k
Dacht al dat ik hier in me uppie zat
Wil je een dropje voor de schrik?quote:
Pm ff je adres en het komt voor de bakkerquote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef -Amber- het volgende:
Okay, zou zeggen op naar de supermarkt, dubbel zoute drop kopen en naar me opsturen.
Heerlijk! 2uur later thuis dan geplannedquote:
Heb je Modern Times met Chaplin al eens gezien? die laat een goed beeld zien van de Amerikaanse samenleving tijdens de industralisatie, ook de opstand van de arbeiders zie je ( met chaplin als onbedoelde leider voorop nadat hij een rode lap oppakt en wuift naar de wagen waar die afviel )quote:
Die film heeft net zo'n hoog documentatie gehalte als The Great Dictatorquote:Op woensdag 9 november 2011 00:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je Modern Times met Chaplin al eens gezien? die laat een goed beeld zien van de Amerikaanse samenleving tijdens de industralisatie, ook de opstand van de arbeiders zie je ( met chaplin als onbedoelde leider voorop nadat hij een rode lap oppakt en wuift naar de wagen waar die afviel )
Jep wel eens gezien, staat in z'n geheel op youtube trouwens. Ben nu 'Beneath Hill 60' aan het downloaden.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je Modern Times met Chaplin al eens gezien? die laat een goed beeld zien van de Amerikaanse samenleving tijdens de industralisatie, ook de opstand van de arbeiders zie je ( met chaplin als onbedoelde leider voorop nadat hij een rode lap oppakt en wuift naar de wagen waar die afviel )
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heerlijk! 2uur later thuis dan geplanned
Hoera voor het goede slapenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:49 schreef Lotusss het volgende:
Moggel!
Heb eigenlijk best goed geslapen! Was ook behoorlijk kapot
Ik ga nu wel duf de dag door...... ben nog steeds best wel moe geloof ik.quote:
De kunst van het uitrusten zit hem in de regelmaat van het slapen, en de voeding die je tot jou neemt, niet in het aantal uur dat je daadwerkelijk slaapt of de hoeveelheid die je eet.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:36 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu wel duf de dag door...... ben nog steeds best wel moe geloof ik.
Ik eet en slaap regelmatig de laatste tijd... maar 11,5 uur netto werken aan iets dodelijk saais is ook wel een aanslag op je energiequote:Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De kunst van het uitrusten zit hem in de regelmaat van het slapen, en de voeding die je tot jou neemt, niet in het aantal uur dat je daadwerkelijk slaapt of de hoeveelheid die je eet.
Dan heb je de film niet gezien, anders zou je dat niet zeggen. Het mag misschien met wat humor omlijst te zijn, maar het geeft duidelijk de tijd weer van de fabrieken van Ford waar destijds het leger moest waken om te zorgen dat de arbeiders de lopende band machines niet kapot zouden maken. De opkomst van de vakbonden etc.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Die film heeft net zo'n hoog documentatie gehalte als The Great Dictator
Ik zie het, er staan veel films op YouTuve valt me geregeld op.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jep wel eens gezien, staat in z'n geheel op youtube trouwens. Ben nu 'Beneath Hill 60' aan het downloaden.
Dan slaap je extra lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 08:49 schreef Lotusss het volgende:
Moggel!
Heb eigenlijk best goed geslapen! Was ook behoorlijk kapot
Ik heb ook uitstekend geslapen, echter stond ik wel moe op.quote:
Cupjes met ragout maken als tussengang op 1e Kerstdag?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet al wat ik met m'n kerstpakket ga doen
Neen, aan de voedselbank geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cupjes met ragout maken als tussengang op 1e Kerstdag?
Da's lief!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen, aan de voedselbank geven.
Uit ervaring weet ik dat het meeste spul eruit toch weer een jaar op de plank blijft staanquote:
Ik hoef niet meer te mailen!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het meeste spul eruit toch weer een jaar op de plank blijft staan
Nu dus patience spelenquote:
Omnomnom!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu dus patience spelen
vandaag vreten we gebakken aardappeltjes, met tartaartjes en harico-verts
Ben reeds geweest. Maar ik zal het zo zelf nog wel ff halen, moet toch wat uit de auto pakken.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omnomnom!
Als je boodschappen nog moet doen, kan je dan ook neusspray kopen?
Als je al geweest bent, haal ik het straks zelf even na 18u.
Awwww lief, dank jequote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben reeds geweest. Maar ik zal het zo zelf nog wel ff halen, moet toch wat uit de auto pakken.
Daar kijkt-ie nooit opquote:
Waarom komen al die tering programma's zo vroeg, en die goeie laat?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef Clan het volgende:
Vanavond: Profiel TV over Karremans!
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Dan ga je toch vóór het eten een tukkie doen op de bank, ipv na het eten...?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom komen al die tering programma's zo vroeg, en die goeie laat?
Ik val nooit in slaap op de bank, ik doe dan m'n studiequote:Op woensdag 9 november 2011 17:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan ga je toch vóór het eten een tukkie doen op de bank, ipv na het eten...?
Ik begrijp ook niet helemaal waarom ze het uitzenden naast Pauw en Witteman, je zou zeggen dat ze het dan vroeger deden.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom komen al die tering programma's zo vroeg, en die goeie laat?
Ik ben zelf ook wel benieuwd, maar aan de andere kant is het beter voor mijn eigen gemoedsrust, en dat ik er weer vroeg uit kan.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet helemaal waarom ze het uitzenden naast Pauw en Witteman, je zou zeggen dat ze het dan vroeger deden.
Ik ben wel benieuwd wat ze laten zien, want het gaat in principe over Karremans zelf en niet per definitie de missie, al wordt daar natuurlijk ook ruim aandacht aan besteed.
Daar heb je helemaal gelijk in, anders ga je alleen maar prakkezeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel benieuwd, maar aan de andere kant is het beter voor mijn eigen gemoedsrust, en dat ik er weer vroeg uit kan.
Als ik het niet gezien heb weet ik het ook niet.
Nah, zo naar de sportschool! Zaterdag pas weer bierquote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij ff je huig vullen met bier
Toch niet zo ene die is overgenomen door Chinezen?quote:
bangers, bacon, witte bonen in tomatensaus, tomaat, scrambled eggs en toastquote:
is dat niet vermoeiend? Elke dag sporten? Voor mij soms uiterst vermoeiend.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, zo naar de sportschool! Zaterdag pas weer bier
Neeneequote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet zo ene die is overgenomen door Chinezen?
Zaterdag??? Dat duurt nog fucking 3 dagen...quote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, zo naar de sportschool! Zaterdag pas weer bier
Mooi zoquote:
AchJa, zullen wij eens een competitie starten? Wie het langs, gedurende 1 maand, geen alcohol tot zich neemtquote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zaterdag??? Dat duurt nog fucking 3 dagen...
Is goedquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, zullen wij eens een competitie starten? Wie het langs, gedurende 1 maand, geen alcohol tot zich neemt
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, zullen wij eens een competitie starten? Wie het langs, gedurende 1 maand, geen alcohol tot zich neemt
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent ook binnenslaper geweest, je weet hoe het gaat...
Nja we hebben hier en soortement keten van snackbars, allemaal van dezelfde eigenaar. Kwaliteit wel prima verderquote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik verdenk die Chinezen ervan dat ze de friet nooit altijd goed bakken.
Ik heb met uitzondering van Pelotons/Compagnies/Bateljons (4 in totaal) feestjes in geen 12 maanden nog alcohol gedronken op de kazerne of in Eindhoven. Dus leg even uit hoe dat precies gaat?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:09 schreef AchJa het volgende:
Jij bent ook binnenslaper geweest, je weet hoe het gaat...
Bataljon...quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb met uitzondering van Pelotons/Compagnies/Bateljons (4 in totaal) feestjes in geen 12 maanden nog alcohol gedronken op de kazerne of in Eindhoven. Dus leg even uit hoe dat precies gaat?
We moeten natuurlijk wel consequent blijven. Continu Sam aanvallen op zijn "is" en de rest laten verslonzen zeker.quote:
True that !quote:Op woensdag 9 november 2011 18:25 schreef AchJa het volgende:
We moeten natuurlijk wel consequent blijven. Continu Sam aanvallen op zijn "is" en de rest laten verslonzen zeker.
Btw, jij als infanterist. Wat vind jij nu van het schieten met de Colt met aimpoint?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als het niet goed is moet je het zeggen hoor, ga ik na LIF [SHJN SC]
Ja, deze man heeft gelijk!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel consequent blijven. Continu Sam aanvallen op zijn "is" en de rest laten verslonzen zeker.
Ik ben geen infanteris, ik ben een chauffeur bij de infanterie! Ik heb geen TFO gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef AchJa het volgende:
Btw, jij als infanterist. Wat vind jij nu van het schieten met de Colt met aimpoint?
Ik vind er geen zak meer aan.
Je bent hier van harte welkom hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef -Amber- het volgende:
Als het niet goed is moet je het zeggen hoor, ga ik na LIF [SHJN SC]
Alles met een BLJ embleem is infanterist.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben geen infanteris, ik ben een chauffeur bij de infanterie! Ik heb geen TFO gedaan.
Ik schiet met beide even goed, maar met die Colt is het wel zo verdomd makkelijk geworden. Ik moet mezelf alleen aanleren dat ik beide ogen open kan houden.quote:Anyways, om je vraag te beantwoorden, ik vind het eerder moeilijker dan makkelijker. Omdat je sneller geneigd bent je schraan achterwegen te laten, immers, met de aimpoint raak je toch wel altijd. Dat is een stukje innerlijke dicipline van mijn kant, maargoed, dat heeft wel tot gevolg dat ik met de C7 beter schiet dan met de nieuwe Colt.
Wilt u niet zulke enge dingen zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bangers, bacon, witte bonen in tomatensaus, tomaat, scrambled eggs en toast
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bangers, bacon, witte bonen in tomatensaus, tomaat, scrambled eggs en toast
De goedzak uithangen werd weer lekker afgestraft!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Braamyo het volgende:
KLAAGMODUS
Goeie vriendin van me waar ik stiekem een enorm oogje op heb, uit met haar vriend, wekenlang getroost via msn en in de weekenden. Komt ze me nu vertellen dat ze zo blij is met een vriend die haar al die tijd steunt. Gaaf tochzegt ze dat ze er gistr mee gezoend heeft........
AWWWW FACK![]()
Klaagmodus uit
Het is me gewoon echt niet gegundquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef AchJa het volgende:
De goedzak uithangen werd weer lekker afgestraft!
FRIENDZONE!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is me gewoon echt niet gegund
Ho ho, dat gaat me natuurlijk even te ver...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef AchJa het volgende:
1 Pot nat, of je nu van BLJ of van die carnavalsvereniging (als het maar gezellig is) bent...
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Braamyo het volgende:
KLAAGMODUS
Goeie vriendin van me waar ik stiekem een enorm oogje op heb, uit met haar vriend, wekenlang getroost via msn en in de weekenden. Komt ze me nu vertellen dat ze zo blij is met een vriend die haar al die tijd steunt. Gaaf tochzegt ze dat ze er gistr mee gezoend heeft........
AWWWW FACK![]()
Klaagmodus uit
Hi babe!quote:
Heb met beide clubs gewerkt en een hoop lol gehad. Niks mis met die lui.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ho ho, dat gaat me natuurlijk even te ver...
ownee wacht,... off record.... whatever
Que? Enlighten mequote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jammer dat je geen photo hebt gemaakt van ER's verbaasde gezicht
Toen jij van het weekend om middernacht ineens de huistelefoon in je hand geduwd werd door mijquote:
Gelukkig bestaat daar geen foto van, want volgens mij zag ik water brandenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen jij van het weekend om middernacht ineens de huistelefoon in je hand geduwd werd door mij
LOL ja zo omschreef Lotusss ook enigzinsquote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat daar geen foto van, want volgens mij zag ik water branden
Ik zal je nooit vergeten zalige lieve pluizebolletje van mequote:Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef -Amber- het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je me alweer vergeten was?
Oooooh wat een lief koos naampje, ik voel me geeerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal je nooit vergeten zalige lieve pluizebolletje van me
ja joh, dat verwacht je toch niet? Denkt te gaan pitten, krijg je opeens een belletje van die lieve dame!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
LOL ja zo omschreef Lotusss ook enigzins
Nu weet je wie dat knuffelkroel gedoe heeft uitgelokt (ook bij mij toen ER en ik zo verliefd waren)...quote:
Bye!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef -Amber- het volgende:
Maar ik ga even wat doen, ben later weer online. Doei
Tchau lindinhaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef -Amber- het volgende:
Maar ik ga even wat doen, ben later weer online. Doei
Idd, gaat gewoon van de netto biertijd af. Eigenlijk moeten we kappen met die onzin.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat proosten is echt een marteling.
hehehequote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, gaat gewoon van de netto biertijd af. Eigenlijk moeten we kappen met die onzin.
Hoe dat zo? Dit heb ik (weer) ff gemist?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat proosten is echt een marteling.
Je wilt toch zsm je mond aan blik/glas zetten? En dat overheerlijke goudgele spul naar binnen gieten?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Dit heb ik (weer) ff gemist?
Scheelt flink in de ZZT.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Dit heb ik (weer) ff gemist?
Ik doe altijd eerst een slok en dan een proostquote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Je wilt toch zsm je mond aan blik/glas zetten? En dat overheerlijke goudgele spul naar binnen gieten?
Is dit een liedje of een reclame?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Duran Duran is terug!
Met een lading bekende modellen in de clip.
Aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo je moet niet afwachten juist doen als ze kwetsbaar en verdrietig zijn!
Tsja, Thaboel heeft een vriendinnetje, Braamyo niet.quote:
Onder een maand heet toch gewoon een scharrel?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tsja, Thaboel heeft een vriendinnetje, Braamyo niet.
Ja okee, maar al dat "kwetsbaar en verdrietig" geneuzel...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tsja, Thaboel heeft een vriendinnetje, Braamyo niet.
Onder een half jaar toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder een maand heet toch gewoon een scharrel?
Ik noemde ER een halfjaar terug geen scharrel hoorquote:
Ik zit op de fucking kazerne in oirschot, en zij zit 200 km verderop... ofwel, terug waar ik woonquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Thaboel het volgende:
@braamyo je moet niet afwachten juist doen als ze kwetsbaar en verdrietig zijn!
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
Ja okee, maar al dat "kwetsbaar en verdrietig" geneuzel...
Je kunt haar toch gewoon bellen? Ik bedoel toen ik in Duitsland zat ging het contact via de veldpost en een verdwaalde telefooncel waar je voor in de rij stond...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zit op de fucking kazerne in oirschot, en zij zit 200 km verderop... ofwel, terug waar ik woon
Telefoon VS in persoon... guess who will win?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
Je kunt haar toch gewoon bellen? Ik bedoel toen ik in Duitsland zat ging het contact via de veldpost en een verdwaalde telefooncel waar je voor in de rij stond...
Zit me net te bedenken, toen kwam Kermit zo'n beetje in.
[ afbeelding ]
Gewoon die dude in elkaar hoeken en dan de kans grijpenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Telefoon VS in persoon... guess who will win?
Telefoon natuurlijk, dan ziet ze die ongeintereseerde blik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Telefoon VS in persoon... guess who will win?
Zo ben ik niet, bovendien ben ik dan de agressor, dat werkt nog minder.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon die dude in elkaar hoeken en dan de kans grijpen
Was ook geen serieus adviesquote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, bovendien ben ik dan de agressor, dat werkt nog minder.
Ach schei toch uit. Vallen en opstaan, daar word je hard van. Over 10 jaar denk je er lachend aan terug.quote:
Het is wel zo: good guys almost always finish last.quote:
Denk dat dat 1 van de meest bekende intro's ooit isquote:
Denk dat dat deze is:quote:Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat dat 1 van de meest bekende intro's ooit is
Denk dat ze beide wel heel bekend zijn.quote:
Klopt, en Rutger Hauer woont bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat ze beide wel heel bekend zijn.
Angus woont trouwens in mijn dorpje.
Wel is een biertje met 'm gedronkenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, en Rutger Hauer woont bij mij om de hoek.
Nee, wel een paar keer achter hem gestaan in de AH. Ziet er echt uit als een landloper.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel is een biertje met 'm gedronken?
whahaquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, wel een paar keer achter hem gestaan in de AH. Ziet er echt uit als een landloper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |