Dat hebben we 2 weken terug op ons werk al gehadquote:
Hier ook trouwens... Truste!quote:
Dan hebben ze het niet goed gedaan. Ik kan me niet herinneren dat je sinds die periode niet naar je werk bent geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hebben we 2 weken terug op ons werk al gehad
Je loopt achter!
1, 2 is namelijk niet meer nodigquote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bek houden!
Je hebt twee opties:
1) ga maffen
2) ga zuipen en meiden scoren.
Tot komend weekend?quote:
Zuipen komt helemaal goed volgend weekendquote:
Zo schadelijk is het volgens mij niet toch? Maalox bevat Al(OH)3 en Mg(OH)2 dat de vloeistof basisch maakt om maagzuur tegen te gaan. Gewoon te koop bij de apotheek.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij adviseren dus gewoon een schadelijke en agressieve stof in te slikken.
Erudiete post! Alleen waar is je 'lonewolf' avatar? Ik was net van plan om te vragen of ik bij je wolfpack mag.quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo schadelijk is het volgens mij niet toch? Maalox bevat Al(OH)3 en Mg(OH)2 dat de vloeistof basisch maakt om maagzuur tegen te gaan. Gewoon te koop bij de apotheek.
Maar een onderzoek bij agenten in opleiding heeft uitgewezen dat het toch geen flikker helpt, dus het is gewoon dikke bullcrap inderdaad.
Edit: hij pakt de bron niet goed![]()
Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pepper_spray#cite_note-15
Als je wilt kan je daar lezen dat al die ''remedies'' inderdaad geen bal helpen.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:13 schreef Thaboel het volgende:
Maar er is sinds kort weer een vaste vriendin
Waarom kar je zondagavond niet aan?quote:Op maandag 7 november 2011 07:24 schreef Braamyo het volgende:
Als je dat om 07:19 post heb je het soepel
Voor mij was het vanmorgen 04:30 richting middelbug
Ik beschik zelf niet over een auto, in plaats daarvan kan ik maandag morgen meerijden. Zodoende is het kiezen tussen zondag avond 19:00/20:00 de trein pakken (openbaar vervoer 15,00 euro's) Of voor gratismet m'n maat meerijden met als bijkomend voordeel dat ik (zoals gisteren) nog ff tot 22:00 in de kroeg kan chillen met wat vrienden en de 15 euro die ik weer bespaard heb.quote:
Ah, roger. Dan is de keus niet zo moeilijk nee.quote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik beschik zelf niet over een auto, in plaats daarvan kan ik maandag morgen meerijden. Zodoende is het kiezen tussen zondag avond 19:00/20:00 de trein pakken (openbaar vervoer 15,00 euro's) Of voor gratismet m'n maat meerijden met als bijkomend voordeel dat ik (zoals gisteren) nog ff tot 22:00 in de kroeg kan chillen met wat vrienden en de 15 euro die ik weer bespaard heb.
En gezellig dat het gisteravond wasquote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef AchJa het volgende:
Ah, roger. Dan is de keus niet zo moeilijk nee.
Geen picsquote:Op maandag 7 november 2011 06:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]echt waar?
Wat awesome, pics ! PICS ! PICS !!! En hoe heet ze?
Ola!quote:
Ja had het al op de frontpage gezien, stelletje bosmongolen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Clan het volgende:
Jammer dat mensen alleen wat reageren bij één zo'n nieuwsitem en niet in het topic, zo krijg je alleen wat monologen;
Karremans wil stop op uitzending KRO Profiel
Knuffel!quote:Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat gaat maandenlang antibiotica slikken
Nou, niet hier. Hier Profiel van de KRO. Niks geen zwarte soldaten.quote:
Waarom?quote:Op maandag 7 november 2011 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, dat gaat maandenlang antibiotica slikken
Ik had eind jaren 90 een virus in m'n longen, de schade was dusdanig dat er een lege holte in is ontstaan van 5cm. Nu heeft zich daar een nieuwe bacterie in genesteld, dat kon omdat er in die holte geen weerstand meer is.quote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had eind jaren 90 een virus in m'n longen, de schade was dusdanig dat er een lege holte in is ontstaan van 5cm. Nu heeft zich daar een nieuwe bacterie in genesteld, dat kon omdat er in die holte geen weerstand meer is.
Moet nu 3xdaags Amoxicilline slikken.
Tja, niet behandelen maakt het enkel erger. Hevige pijnen op de borst, moeheid, afvallen, vermindering algemene weerstand etc etc.quote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Hoop dat het niet te veel dagelijkse issues oplevert
op de bank in slaap vallen...quote:Op maandag 7 november 2011 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, niet behandelen maakt het enkel erger. Hevige pijnen op de borst, moeheid, afvallen, vermindering algemene weerstand etc etc.
*knuffel*quote:
Maar dit zorgt er dan wel voor dat het daarna voorlopig weer genezen is?quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet nu 3xdaags Amoxicilline slikken.
Yep, met antibiotica lukt het om dat bacterie te eliminerenquote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar dit zorgt er dan wel voor dat het daarna voorlopig weer genezen is?
Juistem. Ik kan gelukkig gewoon doorwerkenquote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Lotusss het volgende:
Je weet iig dat je er wat aan kan doen en dat je geen rust hoeft te nemen en gewoon door kan werken
Elk nadeel hep zijn voordeel enzo
quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Yep, met antibiotica lukt het om dat bacterie te elimineren
Mooi toch?quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef Braamyo het volgende:
Ow ow ow... dan ff wat goed nieuws van mijn kant
29 November gesprek met de loopbaanbegeleidster, zegt ze ff tussen neus en lippen door dat ik waarschijnlijk mijn volledige studiekosten van 1,5 jaar kan terug declarerenAchtelijke hoeveelheid geld
Dat is Bouke-P schat....quote:Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi toch?
Verder alles goed met je tussen de oortjes ivm scheiding?
Een stel faalhazende toetsenbordhelden. Het spannendste wat die lui meegemaakt hebben is het oorlogje spelen met hun plastic geweren...quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Clan het volgende:
Jammer dat mensen alleen wat reageren bij één zo'n nieuwsitem en niet in het topic, zo krijg je alleen wat monologen;
Karremans wil stop op uitzending KRO Profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |