Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.quote:
Laatste vier zijn schrikbarend langzaam. Pure gewenning of zien we ze het hele seizoen gelapt geworden..vraag ik me dan af. Dat er meer deelnemers zijn is leuk maar dan moeten ze wel een beetje meekunnen..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.
Niet iedereen heeft getest deze dagen.quote:
Goed nieuws idd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Wat wel erg leuk is is dat Ten Kate waarschijnlijk de CRT machine voor Gresini gaat bouwen. Een beetje Nederland in de MotoGP .
quote:Gresini's plans for a second bike to run as a CRT entry have also been known for some time. The current best prospect is for Michele Pirro to race the bike, a Honda-powered machine being built by Ten Kate.
Dat was ook mijn bron .quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Goed nieuws idd.
Maar ik heb er toch even een bron bij gezocht.
[..]
Miss Stonerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Michael_Moore het volgende:
Bijbehorend forum is ook niet verkeerd.
Met name de thread Your favorite umbrella girl? (NSFW)
Maar het is uiteraard niet te vergelijken met FoK!
Mrs Stoner inmiddels.quote:
Mooie vrouwquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Adriana blijft een charmante verschijning.
Erg jammer, had eigenlijk wel verwacht dat ze erbij zouden zijn nadat ze De Puniet lieten testen.quote:The team manager Paul Denning has not yet released official news, but the team members have already been informed by email that Suzuki will not have bikes on the grid in 2012 . The team, however, could reappear in the ranks of MotoGP in 2014 , having two engines 1000cc in development: a V4 GSVR similar to the old and a four-cylinder.
37 man! Dat zou spannend worden bij de eerste bocht voorbij start/finish .quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.
Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
Volgens mij kwam uit dat gesprek juist dat beide klasses (in ieder geval voor de komende tijd) gescheiden zullen blijven.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.
Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
ik vind van nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef m1155 het volgende:
Ik vind dat er twee manches moeten komen in de MotoGP, desnoods 1 korte en 1 lange met pauze van een uur ofzo.
Wat heeft dit met de MotoGP te maken?quote:
quote:The Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid was packed with 9,000 fans this Saturday, as they enjoyed the Repsol Team 2012 presentation.
quote:Valentino Rossi and Nicky Hayden declared the new electronics introduced at the second Official Test of the season at Sepang to be a breakthrough, though they are still searching for an ideal setup on the GP12.
Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Beach het volgende:
Rossi is denk ik wel over zijn hoogtepunt heen.
ITT Max Biaggi
Overigens ben ik bang dat de CRT machines (buiten Edwards en Randy) echt teveel puur veldvulling zijn.
Hij werd uiteindelijk 5e, mede omdat anderen ook vielen en niet verder konden.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Marks het volgende:
[..]
Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...
Met 1.5 seconden snellere rondetijden reed hij door het veld, kwam van buiten de top 10 en ging voor p 2.
Misschien is hij wel over zn top, maar hij was dan ook buitencategorie. Dus hij kan nog steeds meekomen denk ik.
De enige wedstrijd waar Stoner niet finishte. Wederom door de voorkant van de Ducati.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Marks het volgende:
[..]
Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...
Met 1.5 seconden snellere rondetijden reed hij door het veld, kwam van buiten de top 10 en ging voor p 2.
Misschien is hij wel over zn top, maar hij was dan ook buitencategorie. Dus hij kan nog steeds meekomen denk ik.
Stoner is ook ijzersterk inderdaad. Op bijvoorbeeld Silverstone liet hij voor mij zien de terechte kampioen te zijn. De concurrenten maakten fouten (Lorenzo spin, Doviciozo volgens mij ook) waar hij stijlvol door de regen naar de overwinning reed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:57 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waar Stoner niet finishte. Wederom door de voorkant van de Ducati.
Rossi kan meekomen als ze de motor beter op de rit weten te krijgen. Dan kan hij hopelijk nog een paar keer voor een overwinning knokken, maar ik denk dat hij geen titelkandidaat meer gaat zijn.
Tot een paar jaar geleden hadden de SBK moeten op de kuip na helemaal niets meer met de straatversies te maken. Blokken werden bij Ducati voor een vermogen aangepast, om de 4 cilinders bij te kunnen blijven benen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:
De SBK's zijn natuurlijk gebaseerd op productiemotoren. Dus dat een oudere machine lang mee blijft doen is niet vreemd. Wel leuk om te zien dat de Kawa's zich voorin melden.
Jammer van Rossi inderdaad, maar toch is hij wel bijna iedere test sneller geweest dan Hayden voor zover dat iets zegt. Punten krijg je immers in de race.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef MrNovember het volgende:
Gisteren tijdens de eerste dag van de laatste wintertest (in Jerez) was Stoner weer snelste. Dit was hij ook in de eerdere trainingen in Sepang en Valencia. Eigenlijk heeft hij alle wintertesten gedomineerd.
Lorenzo en Pedrosa volgen elke training met een paar tienden verschil. Spies daarachter. De verschillen tussen Yamaha en Honda blijken tot dusver niet heel groot te zijn.
Dreamteam Rossi/Ducati blijft tegenvallen. Ook Rossi was aan het einde van de vorige test teleurgesteld dat een paar essentiële problemen bij het aanremmen van de bocht simpelweg niet op te lossen waren. In de training van gisteren kwam Rossi niet verder dan 1,8 seconden afstand tot Stoner.
De CRT machines daarentegen hebben wel progressie geboekt. Aan het begin van de wintertesten was het gat tussen Stoner en de CRT machines een dikke 7 seconden per ronde (!!). In de training van gisteren is dit terug gebracht naar 3 á 4 seconden per ronde.
Spijtig dat de Ducati-kwaal weer de kop opsteekt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef MrNovember het volgende:
Dreamteam Rossi/Ducati blijft tegenvallen. Ook Rossi was aan het einde van de vorige test teleurgesteld dat een paar essentiële problemen bij het aanremmen van de bocht simpelweg niet op te lossen waren. In de training van gisteren kwam Rossi niet verder dan 1,8 seconden afstand tot Stoner.
De CRT machines daarentegen hebben wel progressie geboekt. Aan het begin van de wintertesten was het gat tussen Stoner en de CRT machines een dikke 7 seconden per ronde (!!). In de training van gisteren is dit terug gebracht naar 3 á 4 seconden per ronde.
En da's nu precies hoe Aprillia het ook al een paar jaar in de SBK aanpakt. Fabrieksproto eerst bouwen, die voor de openbare weg lichtelijk aanpassen en net genoeg aantallen bouwen om hem gehomologeerd te krijgen. Meest flagrante voorbeeld was wel de speciale motor die vorig jaar voor Monza eenmalig werd gebouwd. Dat kreng liep verdikkeme 30 km/h harder dan iedereen op de rechte einden. Dat ze vorig jaar geen wk zijn geworden lag alleen aan Biaggi's vele fouten en de onverwacht goede prestaties van Checa.quote:Er zit nog een behoorlijk gat tussen de normale CRT machines en de CRT Aprilia. Vergeleken met de normale CRT's, is de Aprilia eigenlijk een gewoon een fabrieksproto, waarmee ze heel slim misbruik maken van de regels die voor CRT's gelden. Niet echt een eerlijke vergelijking in mijn ogen.
Zijn er die streams waar je de races kan volgen? Of moet je daarvoor betaald lid zijn van MotoGP.com?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan van wel. Helaas wel alleen Motogp, maar voor de rest zijn er altijd nog internetstreams.
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.htmlquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zijn er die streams waar je de races kan volgen? Of moet je daarvoor betaald lid zijn van MotoGP.com?
Ik was tot een tijdje terug lid van RacingUnderground.ru, maar die is ermee opgehouden. Weet er iemand een alternatief? Mag via PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |