abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:33:41 #1
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104135922
Testtijden Valencia:
1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 1m 32.186s (40 laps)
2. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 32.322s (42)
3. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 1m 33.226s (73)
4. Randy de Puniet FRA Rizla Suzuki (800cc) 1m 33.544s (55)
5. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 1m 33.652s (75)
6. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 33.857s (71)
7. Andrea Dovizioso ITA Monster Yamaha Tech 3 1m 33.859s (49)
8. Hector Barbera ESP Pramac Racing 1m 34.174s (57)
9. Stefan Bradl GER LCR Honda (800cc) 1m 34.330s (62)
10. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 1m 34.393s (61)
11. Franco Battaini ITA Ducati Marlboro 1m 35.371s (29)
12. Kousuke Akiyoshi JPN Repsol Honda 1m 35.728s (34)
13. Ivan Silva ESP BQR Inmotec (CRT) 1m 37.159s (44)
14. Carmelo Morales ESP Team Laglisse Suter-BMW (CRT) 1m 38.989s (33)
15. Gianluca Nannelli ITA Grillini Team Gapam (CRT) 1m 39.173s (24)
16. Federico Sandi ITA Grillini Team Gapam (CRT) 1m 39.827s (9)
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104137055
Waar rijdt dat Grillini team mee?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:57:21 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_104140827
I care for Rossi _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_104143687
Opvallend dat de puniet op een 800 suzuki voor rossi op een 1000 ducati staat...
  woensdag 9 november 2011 @ 14:37:06 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104161478
Bautista dus naar Gresini. Of hij de fabrieksmotor van Simoncelli krijgt is niet bekend maar ik zou er niet op rekenen. Bradl naar LCR lijkt nu ook een zekerheidje.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104163328
Leuk voor Bautista, sterk seizoen gehad op de Suzuki. Bradl in de MotoGP zou ik echt geweldig vinden, is een coureur die heel sterk is bij het aanremmen.

Veld opvullen met CRT machines vind ik een goede zaak, zo zijn er ook wat meer kansen voor nieuwe coureurs.

Zal ook een belangrijk jaar worden voor Pedrosa, 2011 viel wederom in het water door een blessure terwijl hij er tot Le Mans goed voor stond. Na zijn comeback kon je toch zien dat hij veel minder risico's nam, in Philip Island en Valencia draaide hij bij een regenbui direct het gas dicht en was de langzaamste rijder van het veld.
pi_104173894
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef Beach het volgende:
Waar rijdt dat Grillini team mee?
Gapam - BMW...
pi_104177615
Klein veld toch.
pi_104177869
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
Klein veld toch.
Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:09:09 #10
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_104178286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zeker. Maar zolang er een financiële crisis speelt, zullen andere partijen er niet zo snel instappen. Die CRT-teams zijn ook concrete opvulsels.
Laatste vier zijn schrikbarend langzaam. Pure gewenning of zien we ze het hele seizoen gelapt geworden..vraag ik me dan af. Dat er meer deelnemers zijn is leuk maar dan moeten ze wel een beetje meekunnen..
pi_104178511
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef R4m0n_46 het volgende:
Klein veld toch.
Niet iedereen heeft getest deze dagen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:46:54 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104211498
Wat wel erg leuk is is dat Ten Kate waarschijnlijk de CRT machine voor Gresini gaat bouwen. Een beetje Nederland in de MotoGP *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104212312
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Wat wel erg leuk is is dat Ten Kate waarschijnlijk de CRT machine voor Gresini gaat bouwen. Een beetje Nederland in de MotoGP *O*.
Goed nieuws idd.
Maar ik heb er toch even een bron bij gezocht. :)

quote:
Gresini's plans for a second bike to run as a CRT entry have also been known for some time. The current best prospect is for Michele Pirro to race the bike, a Honda-powered machine being built by Ten Kate.
Feel free to ignore my comments.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:28:10 #14
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104213278
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Goed nieuws idd.
Maar ik heb er toch even een bron bij gezocht. :)

[..]

Dat was ook mijn bron :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104213705
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat was ook mijn bron :+.
GMTA. ;)
Feel free to ignore my comments.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:40:12 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104213936
Uitstekende site overigens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104215279
Bijbehorend forum is ook niet verkeerd.
Met name de thread Your favorite umbrella girl? (NSFW) :9

Maar het is uiteraard niet te vergelijken met FoK! O-)
Feel free to ignore my comments.
pi_104221266
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Michael_Moore het volgende:
Bijbehorend forum is ook niet verkeerd.
Met name de thread Your favorite umbrella girl? (NSFW) :9

Maar het is uiteraard niet te vergelijken met FoK! O-)
Miss Stoner :)
pi_104224629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef m1155 het volgende:

[..]

Miss Stoner :)
Mrs Stoner inmiddels. :)

Adriana blijft een charmante verschijning. O+
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Casey haar zwanger heeft gemaakt, terwijl hij zelf nog in de puberteit moet komen.

:+

[ Bericht 0% gewijzigd door Michael_Moore op 11-11-2011 17:27:38 ]
Feel free to ignore my comments.
pi_104285547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Adriana blijft een charmante verschijning. O+
Mooie vrouw O+

MotoGP *O* Ik ben dit jaar naar Indianapolis geweest, fantastisch complex maar je zit zo ver van de baan af ;(
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_104359346
quote:
The team manager Paul Denning has not yet released official news, but the team members have already been informed by email that Suzuki will not have bikes on the grid in 2012 . The team, however, could reappear in the ranks of MotoGP in 2014 , having two engines 1000cc in development: a V4 GSVR similar to the old and a four-cylinder.
Erg jammer, had eigenlijk wel verwacht dat ze erbij zouden zijn nadat ze De Puniet lieten testen.
pi_104483784
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.

Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:56:10 #23
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_104487274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.

Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
37 man! Dat zou spannend worden bij de eerste bocht voorbij start/finish :D.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:57:43 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_104487369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, aangezien Bridgepoint Infront (eigenaar van om. de SBK) heeft overgenomen bezitten ze zowel de SBK als de MotoGP via Dorna (wat al van hun was). Er schijnt gesproken te worden over het samenvoegen van de twee klassen. Nakamoto (baas van HRC) gaf tijdens een interview in cyclenews aan dat hij dit geen verkeerd idee vond, aangezien er maar 17 rijders zijn in de MotoGP, en iets van 20 in de WSBK. Het zou mij eigenlijk ook wel benieuwen.

Alleen gaan de kosten dan natuurlijk wel omhoog voor de SBK-teams (tenzij je die nieuwe klasse handicapt). En als die nu al aan hun max zitten, betekent dat dus exit.
Volgens mij kwam uit dat gesprek juist dat beide klasses (in ieder geval voor de komende tijd) gescheiden zullen blijven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_104491983
Ik vind dat er twee manches moeten komen in de MotoGP, desnoods 1 korte en 1 lange met pauze van een uur ofzo.
pi_104493508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef m1155 het volgende:
Ik vind dat er twee manches moeten komen in de MotoGP, desnoods 1 korte en 1 lange met pauze van een uur ofzo.
ik vind van niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_105446147
Let op achterwiel:
pi_105466825
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef m1155 het volgende:
Let op achterwiel:
Wat heeft dit met de MotoGP te maken?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_108749162
Schop! :)

2012 Repsol riders presented in Madrid

quote:
The Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid was packed with 9,000 fans this Saturday, as they enjoyed the Repsol Team 2012 presentation.
Feel free to ignore my comments.
pi_108749173
Work remains for the Ducati Team

quote:
Valentino Rossi and Nicky Hayden declared the new electronics introduced at the second Official Test of the season at Sepang to be a breakthrough, though they are still searching for an ideal setup on the GP12.
Feel free to ignore my comments.
pi_108749190
En omdat het kan nog even een foto van Ben Spies die z'n middelvinger opsteekt. :+

Feel free to ignore my comments.
pi_108749699
Rossi is denk ik wel over zijn hoogtepunt heen.
ITT Max Biaggi 8-)

Overigens ben ik bang dat de CRT machines (buiten Edwards en Randy) echt teveel puur veldvulling zijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108755061
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Beach het volgende:
Rossi is denk ik wel over zijn hoogtepunt heen.
ITT Max Biaggi 8-)

Overigens ben ik bang dat de CRT machines (buiten Edwards en Randy) echt teveel puur veldvulling zijn.
Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...
Met 1.5 seconden snellere rondetijden reed hij door het veld, kwam van buiten de top 10 en ging voor p 2.
Misschien is hij wel over zn top, maar hij was dan ook buitencategorie. Dus hij kan nog steeds meekomen denk ik.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:15:58 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_108755267
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Marks het volgende:

[..]

Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...
Met 1.5 seconden snellere rondetijden reed hij door het veld, kwam van buiten de top 10 en ging voor p 2.
Misschien is hij wel over zn top, maar hij was dan ook buitencategorie. Dus hij kan nog steeds meekomen denk ik.
Hij werd uiteindelijk 5e, mede omdat anderen ook vielen en niet verder konden.

Rossi is erg lang de beste geweest, maar is inmiddels duidelijk voorbij gestreefd door de nieuwe garde. En dat is op zich helemaal niet erg, maar die verafgoding mag ook wel eens afgelopen zijn.

Overigens hoop ik, als fan van Ducati, wel dat ze die motor weten te fixen. Komt het gevecht om het podium alleen maar ten goede.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_108762198

@3:07 die reactie van Stoner ''obviously your ambition outweighs your talent'' :D
pi_108813222
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Marks het volgende:

[..]

Vorig jaar liet Rossi in de race op Jerez zien dat hij nog steeds bij de besten hoort. Hier valt hij...
Met 1.5 seconden snellere rondetijden reed hij door het veld, kwam van buiten de top 10 en ging voor p 2.
Misschien is hij wel over zn top, maar hij was dan ook buitencategorie. Dus hij kan nog steeds meekomen denk ik.
De enige wedstrijd waar Stoner niet finishte. Wederom door de voorkant van de Ducati.

Rossi kan meekomen als ze de motor beter op de rit weten te krijgen. Dan kan hij hopelijk nog een paar keer voor een overwinning knokken, maar ik denk dat hij geen titelkandidaat meer gaat zijn.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_108814552
Toch apart. Gooi je er zoveel geld tegenaan om die motor goed te krijgen, hef je er speciaal het Xerox SBK team voor op om er nog financiën en personeel tegenaan te gooien, en de oude Duc doet NOG STEEDS vooraan mee in de Superbikes, terwijl we in de motogp elke keer zitten te bibberen bij elk berichtje dat die Duc nog steeds niet goed is.
Ik vraag me trouwens af wat het nut gaat zijn van die CRT-motoren. Als je naar de tests kijkt beginnen ze een beetje op de EVO-bikes in het BSB te lijken, maar dan nog verder verwijderd van de top12
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:28:29 #38
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_108818709
De SBK's zijn natuurlijk gebaseerd op productiemotoren. Dus dat een oudere machine lang mee blijft doen is niet vreemd. Wel leuk om te zien dat de Kawa's zich voorin melden.

Ducati in de MotoGP heeft gewoon niet het budget en overige bronnen van bijv. een Honda om zomaar even bij te trekken.

En die CRT's zijn gewoon veldopvulling.
pi_108824260
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:57 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

De enige wedstrijd waar Stoner niet finishte. Wederom door de voorkant van de Ducati.

Rossi kan meekomen als ze de motor beter op de rit weten te krijgen. Dan kan hij hopelijk nog een paar keer voor een overwinning knokken, maar ik denk dat hij geen titelkandidaat meer gaat zijn.
Stoner is ook ijzersterk inderdaad. Op bijvoorbeeld Silverstone liet hij voor mij zien de terechte kampioen te zijn. De concurrenten maakten fouten (Lorenzo spin, Doviciozo volgens mij ook) waar hij stijlvol door de regen naar de overwinning reed.
pi_108828123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:28 schreef Xaobotnik het volgende:
De SBK's zijn natuurlijk gebaseerd op productiemotoren. Dus dat een oudere machine lang mee blijft doen is niet vreemd. Wel leuk om te zien dat de Kawa's zich voorin melden.

Tot een paar jaar geleden hadden de SBK moeten op de kuip na helemaal niets meer met de straatversies te maken. Blokken werden bij Ducati voor een vermogen aangepast, om de 4 cilinders bij te kunnen blijven benen.

Maar vergeleken bij de MotoGP viel het inderdaad mee. De leaseprijs van alleen de versnellingsbak in Stoner zijn Honda zit op 7 tot 8 ton per jaar.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:02:29 #41
361155 MrNovember
Same VCR, the same cats
pi_109459726
Gisteren tijdens de eerste dag van de laatste wintertest (in Jerez) was Stoner weer snelste. Dit was hij ook in de eerdere trainingen in Sepang en Valencia. Eigenlijk heeft hij alle wintertesten gedomineerd.

Lorenzo en Pedrosa volgen elke training met een paar tienden verschil. Spies daarachter. De verschillen tussen Yamaha en Honda blijken tot dusver niet heel groot te zijn.

Dreamteam Rossi/Ducati blijft tegenvallen. Ook Rossi was aan het einde van de vorige test teleurgesteld dat een paar essentiële problemen bij het aanremmen van de bocht simpelweg niet op te lossen waren. In de training van gisteren kwam Rossi niet verder dan 1,8 seconden afstand tot Stoner.

De CRT machines daarentegen hebben wel progressie geboekt. Aan het begin van de wintertesten was het gat tussen Stoner en de CRT machines een dikke 7 seconden per ronde (!!). In de training van gisteren is dit terug gebracht naar 3 á 4 seconden per ronde.
pi_109521648
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef MrNovember het volgende:
Gisteren tijdens de eerste dag van de laatste wintertest (in Jerez) was Stoner weer snelste. Dit was hij ook in de eerdere trainingen in Sepang en Valencia. Eigenlijk heeft hij alle wintertesten gedomineerd.

Lorenzo en Pedrosa volgen elke training met een paar tienden verschil. Spies daarachter. De verschillen tussen Yamaha en Honda blijken tot dusver niet heel groot te zijn.

Dreamteam Rossi/Ducati blijft tegenvallen. Ook Rossi was aan het einde van de vorige test teleurgesteld dat een paar essentiële problemen bij het aanremmen van de bocht simpelweg niet op te lossen waren. In de training van gisteren kwam Rossi niet verder dan 1,8 seconden afstand tot Stoner.

De CRT machines daarentegen hebben wel progressie geboekt. Aan het begin van de wintertesten was het gat tussen Stoner en de CRT machines een dikke 7 seconden per ronde (!!). In de training van gisteren is dit terug gebracht naar 3 á 4 seconden per ronde.
Jammer van Rossi inderdaad, maar toch is hij wel bijna iedere test sneller geweest dan Hayden voor zover dat iets zegt. Punten krijg je immers in de race.
pi_109527416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef MrNovember het volgende:


Dreamteam Rossi/Ducati blijft tegenvallen. Ook Rossi was aan het einde van de vorige test teleurgesteld dat een paar essentiële problemen bij het aanremmen van de bocht simpelweg niet op te lossen waren. In de training van gisteren kwam Rossi niet verder dan 1,8 seconden afstand tot Stoner.

De CRT machines daarentegen hebben wel progressie geboekt. Aan het begin van de wintertesten was het gat tussen Stoner en de CRT machines een dikke 7 seconden per ronde (!!). In de training van gisteren is dit terug gebracht naar 3 á 4 seconden per ronde.
Spijtig dat de Ducati-kwaal weer de kop opsteekt.

Er zit nog een behoorlijk gat tussen de normale CRT machines en de CRT Aprilia. Vergeleken met de normale CRT's, is de Aprilia eigenlijk een gewoon een fabrieksproto, waarmee ze heel slim misbruik maken van de regels die voor CRT's gelden.
Niet echt een eerlijke vergelijking in mijn ogen.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_109529356
quote:
Er zit nog een behoorlijk gat tussen de normale CRT machines en de CRT Aprilia. Vergeleken met de normale CRT's, is de Aprilia eigenlijk een gewoon een fabrieksproto, waarmee ze heel slim misbruik maken van de regels die voor CRT's gelden. Niet echt een eerlijke vergelijking in mijn ogen.
En da's nu precies hoe Aprillia het ook al een paar jaar in de SBK aanpakt. Fabrieksproto eerst bouwen, die voor de openbare weg lichtelijk aanpassen en net genoeg aantallen bouwen om hem gehomologeerd te krijgen. Meest flagrante voorbeeld was wel de speciale motor die vorig jaar voor Monza eenmalig werd gebouwd. Dat kreng liep verdikkeme 30 km/h harder dan iedereen op de rechte einden. Dat ze vorig jaar geen wk zijn geworden lag alleen aan Biaggi's vele fouten en de onverwacht goede prestaties van Checa.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:37:43 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109603169

Promo. Het wachten duurt veel te lang ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109603381
De BBC zend wel elke race gewoon live uit?
Omdat ze met de F1 wel bezuinigen...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:50:03 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109603497
Ik neem aan van wel. Helaas wel alleen Motogp, maar voor de rest zijn er altijd nog internetstreams.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_109612594
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan van wel. Helaas wel alleen Motogp, maar voor de rest zijn er altijd nog internetstreams.
Zijn er die streams waar je de races kan volgen? Of moet je daarvoor betaald lid zijn van MotoGP.com?

Ik was tot een tijdje terug lid van RacingUnderground.ru, maar die is ermee opgehouden. Weet er iemand een alternatief? Mag via PM.
pi_109612786
Duitse en Nederlandse sport 1 zenden gewoon alles uit :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:55:14 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_109613223
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 16:42 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Zijn er die streams waar je de races kan volgen? Of moet je daarvoor betaald lid zijn van MotoGP.com?

Ik was tot een tijdje terug lid van RacingUnderground.ru, maar die is ermee opgehouden. Weet er iemand een alternatief? Mag via PM.
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html

Die heeft altijd wel wat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')