Hmm, ok. Zit wat in, thanks voor je nadere uitlegquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Yep, als je een echte volksmenner bent dan moet je het volk ook wat laten zien. Dit is een geweldige move geweest want reken maar dat veel mensen die voor of tegen hem stonden het wel met hem te doen hadden met zo een bebloed gezicht.
Wilders flikt precies hetzelfde in de politiek, die jaagt links Nederland helemaal over hun toeren en zodra men wat terug zegt kruipt Wilders gauw in de slachtofferrol. Met als climax het proces tegen Wilders en heel de media hype erom heen.
Pffft. Nee dat is echt niet waar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Trouwens dat gaat wel alleen om echt de oudste generatie hoor, de rest weet inmiddels wel beter...
Neen, domme mensen die macho gedrag bewonderen, zonder erbij na te denken wat al dat machtsspel voor consequenties heeft. En die zijn er maar genoeg (zie dit topic).quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom hebben sommigen altijd moeite met andermans meningen en gaan gelijk trol roepen als die anders is? Omdat jij je niet kunt voorstellen dat mensen anders denken over bepaalde zaken?
Berlusconi is gewoon gekozen door de Italianen hoor. Waren dat dan ook allemaal trollen?
Bij de jongeren valt het wel mee. Die lopen (in het noorden althans) liever achter de Lega aan voor een onafhankelijk Padania.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pffft. Nee dat is echt niet waar.
Vandaar dat de familie nog telkens verkozen wordt.
En he, je weet wel waar de grootste fascisten heden ten dage nog rondlopen he? Zegt bv Lazio je iets?
Ja, maar als wij Berlusconi gewoon een baas vinden, dan mogen wij dat toch ook gewoon zeggen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Neen, domme mensen die macho gedrag bewonderen, zonder erbij na te denken wat al dat machtsspel voor consequenties heeft. En die zijn er maar genoeg (zie dit topic).
Als ze maar ergens achteraan lopen, in plaats van de hele dag een beetje rond te hangen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de jongeren valt het wel mee. Die lopen (in het noorden althans) liever achter de Lega aan voor een onafhankelijk Padania.
Dus? Je weet net zo goed als ik dat Lega Nord nogal, in jouw ogen tenminste, ronduit extreem-rechtse trekjes heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de jongeren valt het wel mee. Die lopen (in het noorden althans) liever achter de Lega aan voor een onafhankelijk Padania.
De meeste zijn te druk omdat ze de eindjes aan elkaar moeten knopen. Dankzij Berlusconi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze maar ergens achteraan lopen, in plaats van de hele dag een beetje rond te hangen.
Van GSquote:Berlusconi AFGETREDEN. Bedankt acht verraders
De positie van ome Silvio, de enige democratisch gekozen dictator ter wereld, wankelt. Al een tijdje. Al jaren, eigenlijk. Maar met steun van zijn eigen club (soort lokale CDA) in het parlement overleeft hij stemming na stemming. Ook vandaag. Maar een miljoenmiljard euro schuld en een internationale crisis als stok achter de deur hoeft Angela Merkel maar even met haar onneukbaar dikke kont (*) het laatste duwtje te geven. En Ome Berlus gaat AFTREDEN zodra de boekhouding van 2012 door het parlement is gejast. Op bovenstaand briefje hield hij vanmiddag bij welke acht 'traditori' (verraders) tegen hem stemden. En die worden morgen allemaal wakker naast een paardenkop in hun bed, om vervolgens ergens bij een VVV-kantoortje op de Povlakte te werk gesteld te worden. Zonder vakantiedagen en zonder uitzicht op pensioen. (hele ontcijfering bij La Repubblica).
Nee, ik heb begrip voor de Lega, heb ook veel gesproken met aanhangers. Ik zal ze alleen nooit vergeven dat ze met Berluska in zee zijn gegaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Je weet net zo goed als ik dat Lega Nord nogal, in jouw ogen tenminste, ronduit extreem-rechtse trekjes heeft.
Je mag het zeggen, maar het is wel dom.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar als wij Berlusconi gewoon een baas vinden, dan mogen wij dat toch ook gewoon zeggen?
Waarom? Net alsof je geen land kunt leiden en baas kunt zijn inéén.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je mag het zeggen, maar het is wel dom.
Apart, want LN is qua standpunten op bv integratie, nationalisme en islam 1 op 1 vergelijkbaar met Wilders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb begrip voor de Lega, heb ook veel gesproken met aanhangers. Ik zal ze alleen nooit vergeven dat ze met Berluska in zee zijn gegaan.
Hij leidde geen land, maar hij speelde baas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom? Net alsof je geen land kunt leiden en baas kunt zijn inéén.
Op zijn tv-kanalen mag je het vast zeggen omdat het hem aanstaat...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar als wij Berlusconi gewoon een baas vinden, dan mogen wij dat toch ook gewoon zeggen?
Maar wie vindt jij dan echt een goede leider? Als je Putin, Berlusconi of Mussolini slecht vindt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op zijn tv-kanalen mag je het vast zeggen omdat het hem aanstaat...
Sarkozy doet dat leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom? Net alsof je geen land kunt leiden en baas kunt zijn inéén.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sarkozy doet dat leukSarkozy is ook wel een redelijke baas ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Over Putin heb ik niets gezegd, te weinig kennis over, dus laat ik me niet over uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wie vindt jij dan echt een goede leider? Als je Putin, Berlusconi of Mussolini slecht vindt?
Sarkozy is die irritante baas die voor de eindbaas komt zodat je kramp in je vingers hebt als het laatste gevecht begint, Berlusconi is de eindbaas ... eigenlijk moet hij een cape hebben of een coole pet ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sarkozy is ook wel een redelijke baas ja.
Die ken ik niet echt (wel eens van gehoord).quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Over Putin heb ik niets gezegd, te weinig kennis over, dus laat ik me niet over uit.
Eigen land kijkende: oud-premier Jean-Luc Dehaene
Dat was pas een baas... maar hij leidde tenminste de boel ondertussen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt (wel eens van gehoord).
Waar in België woon je trouwens?
Nee, ze zijn minder erg, in ieder geval de aanhangers die ik gesproken heb. En ze willen ook graag bij de EU horen, maar dan als Padania, los van het zuiden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apart, want LN is qua standpunten op bv integratie, nationalisme en islam 1 op 1 vergelijkbaar met Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |