Ja, mij zie je er sowieso niet, wat voor aankondiging ze ook maken vanuit de Supportersvereniging. Hoewel ze nu echt concrete aanleiding hadden, want het gaat nu met name om andere clubs die zouden komen helpen tegen de PSV'ers.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hele oostblok wel, ja. Je hebt ook wel gelijk hoor, maar waarom dan wel naar Boekarest en niet naar Warschau. Zelfde laken een pak.
Ik voel me altijd prima op mn gemak in het Oostblok, misschien dat ik er daarom ook wat minder gevaar in zie. Binnenkort zit ik misschien nog even in Bulgarije... als het geen winterstop was had ik wel een potje Botev Plovdiv-PFC lokomotiv mee willen pakken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe ik normaal gesproken ook altijd. Maar als het één keer misgaat in dat soort landen, dan ben je gewoon zo hard de lul. Ik weet van mezelf dat ik dan niet op mijn gemak ben. Engeland, Spanje enzo kun je op die manier altijd bezoeken, maar die Polen en Kroaten is gewoon een volk op zich.
Met het Oostblok opzich heb ik ook weinig problemen. Maar het gedrag tijdens voetbalwedstrijden is daar gewoon van een andere orde. Dat ze met een groot anti-semitisch spandoek het stadion versieren wil al wel wat zeggen. De hooligans daar zijn van een andere orde dan wij ze hier kennen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik voel me altijd prima op mn gemak in het Oostblok, misschien dat ik er daarom ook wat minder gevaar in zie. Binnenkort zit ik misschien nog even in Bulgarije... als het geen winterstop was had ik wel een potje Botev Plovdiv-PFC lokomotiv mee willen pakken.
Vreemd verhaal. PSV staat er nou niet echt om bekend dat ze a) met veel mensen komen en b) mafkezen meenemen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, mij zie je er sowieso niet, wat voor aankondiging ze ook maken vanuit de Supportersvereniging. Hoewel ze nu echt concrete aanleiding hadden, want het gaat nu met name om andere clubs die zouden komen helpen tegen de PSV'ers.
Hoho, die gasten met hun gebreide truien aan zijn helemaal dol hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd verhaal. PSV staat er nou niet echt om bekend dat ze a) met veel mensen komen en b) mafkezen meenemen.
Voor je het weet flikkert die dikke zn telelens naar je hoofd ...quote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd verhaal. PSV staat er nou niet echt om bekend dat ze a) met veel mensen komen en b) mafkezen meenemen.
Helemaal niet, zelfs. Maar die discussie hebben wij al eens eerder gevoeld over dat ik PSV een familieclubje vindquote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met het Oostblok opzich heb ik ook weinig problemen. Maar het gedrag tijdens voetbalwedstrijden is daar gewoon van een andere orde. Dat ze met een groot anti-semitisch spandoek het stadion versieren wil al wel wat zeggen. De hooligans daar zijn van een andere orde dan wij ze hier kennen.
Afgelopen zondag nog even een praatje meegemaakt. Heracles thuis, maar als een kind op pakjesavond zo geweldig veel zin had hij er in. Blijft een baas.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor je het weet flikkert die dikke zn telelens naar je hoofd ...
hehe coolquote:Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afgelopen zondag nog even een praatje meegemaakt. Heracles thuis, maar als een kind op pakjesavond zo geweldig veel zin had hij er in. Blijft een baas.
quote:
Post nummertje 24. Als jij eens zou lezen i.p.v kansloze smileys en gevatte termen als 'Famous for not travelling' erin zou smijten zou je mee kunnen doen met de discussie.quote:Antisemitisch
Bovendien wacht Legia mogelijk nog een disciplinaire straf vanwege het gedrag van de eigen aanhang voor de groepswedstrijd tegen Hapoel Tel Aviv. De Poolse thuissupporters rolden toen een antisemitisch spandoek uit.
De UEFA zou volgende week kunnen bepalen dat Legia de wedstrijd tegen PSV helemaal zonder publiek moet spelen. De Brabantse club waarschuwt de fans voor het financiële risico als ze toch op eigen gelegenheid gaan.
Kijk en zo krijg je dus fabels in de wereld..quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Post nummertje 24. Als jij eens zou lezen i.p.v kansloze smileys en gevatte termen als 'Famous for not travelling' erin zou smijten zou je mee kunnen doen met de discussie.
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kijk en zo krijg je dus fabels in de wereld..
Er hing bij die betreffende wedstrijd niks anders dan een spandoek met daarop 'jihad Legia' wat daar in hemelsnaam antisemitisch aan is ontgaat mij even totaal. Tegenwoordig lijkt het wel alsof alles wat gericht is tegen Israel gelijk als antisemitisch bestemepeld word..
Het zijn bekenden binnen de club. Het is niet het eerste doekje, hoor. Ben maar niet bang.quote:"We voeren een onderzoek en zullen samenzitten met de organisatoren van de wedstrijd en de verantwoordelijken van de club", aldus politiewoordvoerder Maciej Karczynski. "Dit is opnieuw een geval van antisemitisch gedrag door extremistische groepen die actief zijn in de Poolse voetbalstadions", verklaarde Rafal Pankowski, verantwoordelijke van het project 'Voetbal tegen racisme in Europa' en partner van de UEFA. "Verschillende supporters van Legia zijn sinds jaren bekend om hun antisemitisch gedrag. Ze hebben opnieuw de kans gegrepen om hun haat tegen joden uit te drukken, dit keer door een pseudo-islamitische boodschap te gebruiken."
Wat een onzin zeg. Dat misselijke Israel heeft dus ook al de UEFA in zn greep..quote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Het zijn bekenden binnen de club. Het is niet het eerste doekje, hoor. Ben maar niet bang.
quote:PSV in winterstop naar Indonesië
Tijdens een persconferentie is vandaag in Jakarta bekendgemaakt dat PSV komende winterstop naar Jakarta zal komen voor een trainingskamp. De organisator en de Indonesische voetbalbond maakten de komst van PSV samen bekend. Voor 9 januari staat een vriendschappelijk duel op het programma tegen het nationale van Indonesië, drie dagen later tegen een regioselectie uit Jakarta. Kaartverkoop voor het groots aangekondigde evenement begint volgende week al.
Zeker, gelet op het feit dat Arabieren technisch ook semieten zijn en de term antisemitisch eigenlijk niets met haat tegen sec Joden te maken heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Dat misselijke Israel heeft dus ook al de UEFA in zn greep..
Een spandoekje met 'Jihad' erop als antisemitisch beschouwen, moet niet gekker worden zeg
twitter:
Goh, alweer.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste prijs is binnen!twitter:
Want?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een naar ventje ben jij dan
Omdat we hier in het PSVtopic over PSV willen praten. Nadat je "quote:
Ben je op je pikkie getrapt ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat we hier in het PSVtopic over PSV willen praten. Nadat je "PSV" geen aandacht kregen gooi je het maar op de anti-Israëlische toer, maar ook daar denk ik dat je weinig medestanders in zult vinden. Dus geef ik je het gratis advies om naar POL te vertrekken met dit soort posts, en verder mag alles over PSV rustig hier blijven. Alles boven het niveau "
PSV" bedoel ik daarmee.
In POL wil ik daar met je over praten. In het PSV-topic interesseert het me echt geen reet wat jij van Israël vindt. Mocht je dadelijk een ongezouten mening over de plateauzool op voelen komen, begeef je dan richting LIF.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben je op je pikkie getrapt ofzo?
Ik vind Israel een misselijke schurkenstaat. Als je het daar niet mee eens bent is dat jou probleem
Wat loop je nou bijdehand te doen joh, wijsneus?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In POL wil ik daar met je over praten. In het PSV-topic interesseert het me echt geen reet wat jij van Israël vindt. Mocht je dadelijk een ongezouten mening over de plateauzool op voelen komen, begeef je dan richting LIF.
We hadden het over dat rariteitenkabinet wat zich in het Oostblok ophoudt. Ik gaf voorbeelden waarom het zo'n raar clubje is. Als Ajax op bezoek komt bij Feyenoord hebben er een enkeling een palestijns vlaggetje of shirt aan en daarmee is het klaar. Het betreffende spandoek van Legia is van een andere orde, waarmee ik wilde aangeven dat dat volk sowieso geen toegevoegde waarde heeft aan voetbal.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat loop je nou bijdehand te doen joh, wijsneus?Jij liep hier onwaarheden te verkondigen over de harde kern van Legia die een antisemitisch spandoekje opgehangen zou hebben bij de wedstrijd tegen Hapoel, wat dus absoluut niet waar is. Ik reageerde daarop dat is alles.
Dus ik geef je het gratis advies om voortaan geen onwaarheden meer te verkondigen dan hoef ik daar immers ook niet op te reageren
Dat is slechts jou mening. Of het niet in de voetballerij thuishoort kun je over discussieren, ik vind het immers een prachtig spandoekquote:Op donderdag 10 november 2011 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hadden het over dat rariteitenkabinet wat zich in het Oostblok ophoudt. Ik gaf voorbeelden waarom het zo'n raar clubje is. Als Ajax op bezoek komt bij Feyenoord hebben er een enkeling een palestijns vlaggetje of shirt aan en daarmee is het klaar. Het betreffende spandoek van Legia is van een andere orde, waarmee ik wilde aangeven dat dat volk sowieso geen toegevoegde waarde heeft aan voetbal.
[ afbeelding ]
Dit hoort niet in de voetballerij, en verder ga ik met jou geen politieke discussie voeren over de 'schurkenstaat' Israël
Want dat spandoek voor de Jihad (heilige oorlog van extremistische Moslims waarbij o.a Joden het moeten ontgelden) had net zo goed tegenover PSV uit Eindhoven kunnen worden aangebracht?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is slechts jou mening. Of het niet in de voetballerij thuishoort kun je over discussieren, ik vind het immers een prachtig spandoek
Het ging (nogmaals) erom dat jij onwaarheden aan het verkondigen was. Want of de spandoek nou wel of niet in de voetballerij thuishoort het heeft in elk geval niets maar dan ook niets met antisemitisme te maken
Jij snapt er echt helemaal niks van he?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat spandoek voor de Jihad (heilige oorlog van extremistische Moslims waarbij o.a Joden het moeten ontgelden) had net zo goed tegenover PSV uit Eindhoven kunnen worden aangebracht?Vent, hoepel op.
Ben ik toch weer in discussie gegaan over politiek met een rare snuiter, bij deze klaar en verder met PSV. Sportsite van het jaar, psychologisch een opsteker voor de teambuilding, uiteraard.
Is dat nou wel zo'n goed idee?quote:PSV in winterstop naar Indonesië
Tijdens een persconferentie is vandaag in Jakarta bekendgemaakt dat PSV komende winterstop naar Jakarta zal komen voor een trainingskamp. De organisator en de Indonesische voetbalbond maakten de komst van PSV samen bekend. Voor 9 januari staat een vriendschappelijk duel op het programma tegen het nationale van Indonesië, drie dagen later tegen een regioselectie uit Jakarta. Kaartverkoop voor het groots aangekondigde evenement begint volgende week al.
Is toch elk jaar? Andere landen dan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n goed idee?
goedemorgenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo'n goed idee?
tuurlijk is het voor Philips en coquote:Op donderdag 10 november 2011 23:19 schreef Bonkers. het volgende:
Zal wel komen vanuit het bedrijfsleven/sponsering. Ik weet niet direct of psv spelers heeft met een indonesische/molukse achtergrond, maar er zijn zeker mogelijkheden voor een fanbase daar. Als je zag hoe populair van Bronckhorst al niet was daar afgelopen WK.
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo ver? Ik dacht altijd zo rond de Middellandse Zee?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jihad (heilige oorlog van extremistische Moslims waarbij o.a Joden het moeten ontgelden)
Gatverdamme, gaan ze naar zo'n ranzig Islamitisch landquote:
Meer dan vorig jaar in ieder geval hopelijk. Ik ben erbijquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef 3M1N3M het volgende:
inZanity, mag ik vragen op welke (als je überhaupt op een hebt gezeten..) school jij hebt gezeten/zit. Want je gebruikt in 1 topic, zo ongeveer 4x ''jou'' en ''jouw'' fout.
Maar OT:
Hoeveel goals tegen de graafschap?
Dan leg me de juiste context van dat spandoek eens uit, wijsneusje.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat loop je nou bijdehand te doen joh, wijsneus?Jij liep hier onwaarheden te verkondigen over de harde kern van Legia die een antisemitisch spandoekje opgehangen zou hebben bij de wedstrijd tegen Hapoel, wat dus absoluut niet waar is. Ik reageerde daarop dat is alles.
Dus ik geef je het gratis advies om voortaan geen onwaarheden meer te verkondigen dan hoef ik daar immers ook niet op te reageren
Is gewoon een 'ludieke' actie. We moeten er niet veel achter zoeken. Natuurlijk is Isreal/Palestina een gevoelig onderwerp, maar wij(Nederlanders) moeten niet alles in een slechte daglicht brengen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan leg me de juiste context van dat spandoek eens uit, wijsneusje.
Want er zat dus een andere gedachte achter dat doek? Een knipoog? Een aanmoediging?
Gast; De UEFA heeft die Polen daarvoor beboet (althans er liep een onderzoek) en heel Europa viel erover. Zo ludiek was dat niet, ook gezien de racistische harde kernen die veel Poolse voetbalclubs hebben. En ja dat ludieke zal wel als persbericht door de club zelf gebruikt zijn, om zichzelf te vrijwaarden van een evt. boete......quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon een 'ludieke' actie. We moeten er niet veel achter zoeken. Natuurlijk is Isreal/Palestina een gevoelig onderwerp, maar wij(Nederlanders) moeten niet alles in een slechte daglicht brengen.
Gast rustig. Is alleen een vlag van Palestina. zoek Jihad ook op en dan zie je dat het niet zo slecht is(Wilders gebruikt het op een verkeerde manier en jij gelooft dat gelijk). En ja ik heb gelezen dat de achterban niet zo vriendelijk is, maar om gelijk te denken dat ze dit deden om te laten zien dat ze liever alle joden dood willen hebben is beetje te.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gast; De UEFA heeft die Polen daarvoor beboet (althans er liep een onderzoek) en heel Europa viel erover. Zo ludiek was dat niet, ook gezien de racistische harde kernen die veel Poolse voetbalclubs hebben. En ja dat ludieke zal wel als persbericht door de club zelf gebruikt zijn, om zichzelf te vrijwaarden van een evt. boete......
Als je dit 'ludiek' noemt dan ben je gewoon een achterlijke gladiool.
De NSB was in de jaren 40 ook ludiek zeker
4 OP RIJ, 4 JAAR AMSTERDAM!! [/afellay]quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste prijs is binnen!twitter:
?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4 OP RIJ, 4 JAAR AMSTERDAM!! [/afellay]
Depay heb ik echt vertrouwen in, Locadia wordt zwaar overschat en moet nog enorme stappen maken om aan te kunnen sluiten (ik denk niet dat dat gaat lukken). Ritzmaier idem. Labyad kan een basisspeler worden over de langere termijn, maar moet veel constanter gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk overigens dat PSV de beker gaat winnen.
Een heel seizoen op individueele kwaliteiten als Mertens, Wijnaldum, Matavz, Labyad en Toivonen is best moeilijk, het is steeds wachten op een van hen.
Dan heb je gelukkig Strootman die alles bij elkaar houdt, daarom verwacht ik nog meer van deze selectie volgend seizoen, wanneer er geen spelers verkocht worden.
En over 2/3 jaar krijg je Depay, Labyad (echt), Locadia, Ritzmaier etc.
Is er eigenlijk een topic als: "Antisemitisme in het voetbal"? Oder so etwas? Kan het daar verder. Het is op zich wel het bediscussiëren waard.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik toch weer in discussie gegaan over politiek met een rare snuiter, bij deze klaar en verder met PSV. Sportsite van het jaar, psychologisch een opsteker voor de teambuilding, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |