gaat moeilijk lukken als mertens weer kapt en draait en voor eigen succes gaat. Voorspelbaar spel wordt Mertens. Moet eens met Rutten over iets anders gaan denkenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Graafschap moet gewoon 0-4 worden minimaal. Alle ballen op Matavz
Tegen de Graafschap? Ik mag toch hopen dat PSV tegen de Graafschap begint met de instelling zoals tegen Heracles in de tweede helft. Daarnaast hebben we nog wat goed te maken, sinds vorig jaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat iedereen zo optimistisch is... ik verwacht weer een krappe 0-1
Ik zou zaka daar wel eens willen zien ipv engelaarquote:Op woensdag 16 november 2011 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens - Matavz - Lens
Labyad - Toivonen - Wijnaldum
Willems - Bouma - Derijck - Ojo
Isaksson
En dan Ritzmaier erin gooien ALS ze met een paar goals voorstaan.
Back, ging naar mid-mid, even richting de 10 en toen werd het een manusje van alles en werd de jongen zelf ook zoekende. Hij is in ieder geval bekend met de positie.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:44 schreef sausagin het volgende:
ojo als RB? is dat geen middenvelder?
Al die aandacht is logisch toch? Voetbal is volksport nummer 1, Ajax is de grootste club van Nederland en daar breekt nu de pleuris uit. Dat moet juist smullen zijn voor jullie Brabo's.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Als je de TV aanzet; Ajax. Sla je de krant open; Ajax. Zet je de radio aan; Ajax.
Knettergek word ik er langzaam van. Als dit bij Feyenoord, Twente of PSV gebeurde werd het dan ook zo breed in de media uitgemeten? Wat een kolder, het lijkt wel of de wereld vergaat. Moet dit? Als voetbalvolger en supporter begin ik het langzaam kotsbeu te worden. Kijk dat ze er aandacht aan besteden is prima, maar dit is op het overdrevene af.
Enige positieve is dat er flinke heibel is in Amsterdam. Genieten. Cruijff
Ik had liever een Ajaxfilter gehad, maar dit is genieten inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Al die aandacht is logisch toch? Voetbal is volksport nummer 1, Ajax is de grootste club van Nederland en daar breekt nu de pleuris uit. Dat moet juist smullen zijn voor jullie Brabo's.
Onze gemeentedeal werd anders ook aardig uitgemeten in de media. Maar deze soap mag er wel weer wezen in Amsterdam. Kan er wel om lachen in ieder geval.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Als je de TV aanzet; Ajax. Sla je de krant open; Ajax. Zet je de radio aan; Ajax.
Knettergek word ik er langzaam van. Als dit bij Feyenoord, Twente of PSV gebeurde werd het dan ook zo breed in de media uitgemeten? Wat een kolder, het lijkt wel of de wereld vergaat. Moet dit? Als voetbalvolger en supporter begin ik het langzaam kotsbeu te worden. Kijk dat ze er aandacht aan besteden is prima, maar dit is op het overdrevene af.
Enige positieve is dat er flinke heibel is in Amsterdam. Genieten. Cruijff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |