Wij zagen het hier voor de aankoop van Matavz al in. Waarom ziet Rutten dit dan niet of wil/kan Rutten hier niets aan doen?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, zolang mannen als Mertens, Labyad, en Wijnaldum vooral voor eigen kansen blijven gaan. En mannen als Manolev gaan fatsoenlijke voorzet kan geven, dan wordt het voor Matavz wel een stukkie lastiger.
Het duurt ff, maar na verloop van tijd gaan hun dat ook inzien....Hoop ik.
"Het verdedigende gedeelte is een minpuntje." Leuk zo'n speler die open staat voor de rechtsback positie maar liever niet verdedigt....quote:
Inderdaad, Rutten had hier al lang een eind aan moeten maken. Of had het vanaf het begin af aan nooit toe moeten laten. Ik vraag me af of hij dit niet kan of niet wil. In beide gevallen is dit in ieder geval niet positief voor zijn positie als trainer.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:
Wij zagen het hier voor de aankoop van Matavz al in. Waarom ziet Rutten dit dan niet of wil/kan Rutten hier niets aan doen?
Omdat mannen als Labyad, Wijnaldum, en Mertens wel de mogelijkheden hebben om een bal af te geven aan Matavz, maar ze meer en meer de drang hebben zich te profileren in dit PSV. Ze doen teveel hun best zich te onderscheiden, en dan levert een doelpunt meer krediet op dan een assist. Taak aan Rutten is om daar een eind aan te maken, en dat lukt hem tot op heden nog steeds niet.
Het laatste klopt wel, maar dat maakt hem natuurlijk niet de beste spits. Om. Ronaldo, Ronario en ook Van Nistelrooij waren gewoon beter. En Gullit heeft ook in de spits gestaan, en was natuurlijk ook beter.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Beste spit van PSV aller tijden is in mijn ogen dan ook...... Luc Nilis.
Hij gaf meer assists dan dat hij zelf scoorde, en maakte de andere spelers om hem heen beter.
Kezmanquote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef jpg97 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:Op woensdag 16 november 2011 14:13 schreef jpg97 het volgende:
Mee eens. Maar wel het meest genoten van Nilis als spits. Zijn overzicht, traptechniek.. Dat is onovertroffen bij PSV. Niet voor niets zeggen Ronaldo en Van Nistelrooy dat Nilis de beste spits is waar zij ooit mee gevoetbald hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef tja77 het volgende:
Beste voetballende spits Gullit en Nilis
Beste scorende spits Ronaldo en Romario, met vlak daaronder van Nistelrooy en daar net onder Kezman.
Ey van Gaalquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lachuh man, het Ajax-topic op dit moment....
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef rubbereend het volgende:
Beste spits aller tijden? Ronaldo natuurlijk
die is beter geworden. Maar als je de Ronaldo tijd vergelijkt met de Romario tijd bij PSV dan was Romario beter in zijn PSV tijd.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
't Schijnt dat Cruijff en Hiddink nu de handen ineenslaan en bij PSV aan de slag gaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |