Je hebt gelijk, ik had het op moeten nemen. Op dat moment niet aan gedacht, sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet toch niet hoe Claire klinkt? Een geluidsopname is een vereiste bij zulks een topic.
Geen dankquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef zarGon het volgende:
Ik hoorde zo'n stem toen ik je OP las. Fuck youhou.
Klopt, verschilt van persoon tot persoon.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef Hundehaus het volgende:
Ik vind dat altijd wel sexy klinken. Tenzij het een doorgerookte stem is.
Wil ik best geloven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niks geil of schattig, Katja Schuurman kan ermee passeren, maar iemand als Claire gewoon niet. Begrepen?!
Zie 4 posts boven je (post #18).quote:
En zoekopdracht op Google deed mequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:38 schreef antfukker het volgende:
Heeft zeker een telefoonabonnementje bij simpel.nl?
Da's een sub-klacht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niks geil of schattig, Katja Schuurman kan ermee passeren, maar iemand als Claire gewoon niet. Begrepen?!
Moest deze ook even zoeken, die van De Gouden Kooi is dat. Volgens mij kunnen jullie je er niks bij voorstellen, Katja en Amanda zijn "mwah, het is niet vervelend", maar onze Clair was gewoon niveau "Godverdomme mens, wat heb jij met je stem gedaan? Zwijg voor eeuwig, ik smeek het"quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef Meloewa het volgende:
Amanda balk heeft toch meer een shorre stem dan Katje Schuurman
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Da's een sub-klacht.
De naam Claire kan gewoon niet, staat los van schor zijn.
Terechte usernamequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef PfenisBaron het volgende:
gevalletje 'semen on the lungs' knul, beter klaag je niet.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En zoekopdracht op Google deed me- en.
Kut, nu ben ik heel benieuwd naar Claire stemquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest deze ook even zoeken, die van De Gouden Kooi is dat. Volgens mij kunnen jullie je er niks bij voorstellen, Katja en Amanda zijn "mwah, het is niet vervelend", maar onze Clair was gewoon niveau "Godverdomme mens, wat heb jij met je stem gedaan? Zwijg voor eeuwig, ik smeek het".
[..]Ook dat nog, ja.
quote:GRONINGEN - De hese stem waar studentes bekend om staan, komt door een overmaat roken, drinken en schreeuwen door harde muziek.
Daardoor zijn de dames permanent schor, zo blijkt uit onderzoek van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie.
Ja duh. Net of studentes toevallig allemaal een schorre stem hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
WOW, het is gewoon een bekend fenomeen!
[..]
Autist. Studeren blijft studeren of je nou mbo,hbo of uni doet. KLAAR.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:56 schreef jonkeau het volgende:
Mensen die geilen op studentes met een schorre stemZieke geesten
Mensen die meisjes op het hbo studentes noemen![]()
![]()
Mensen die meisjes op het mbo studentes noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij doet zelf ook mbotje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Autist. Studeren blijft studeren of je nou mbo,hbo of uni doet. KLAAR.
Havo.quote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga nou niet offtopic, laten we ons verenigen ondanks opleidingsniveau en strijden tegen de schorre vrouwenstem!
hoezoquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga nou niet offtopic, laten we ons verenigen ondanks opleidingsniveau en strijden tegen de schorre vrouwenstem!
Geil manquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het op moeten nemen. Op dat moment niet aan gedacht, sorry. Maar kan je je er niets bij voorstellen? Even een random fragment opgezocht:
En dat is dit nog een 2/10 als Claire 10/10 is. Absurd, ik zou me er kapot voor schamen
.
[..]
Geen dank.
Oh via via ken ik ook zo een, en iedereen vindt het leuk maar ik kan het niet uitstaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik ken wel een chick met een normale maar beetje hese stem. Dat klinkt best geil
Hahaha, aldus een gefrustreerde hbo'er in spequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja al die studenten tillen & verplaatsen, samen met de opleiding toerisme en vrijetijdskunde toch. Jullie krijgen de hele dag les; dat is iets anders dan studerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat filmpje van jou ofzo? Alleenrecht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Ej goeie man!
Die heb ik vanavond ook al geplaatst.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Is dat filmpje van jou ofzo? Alleenrecht?
Wat is het nut ervan om hem nóg een keer te posten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Is dat filmpje van jou ofzo? Alleenrecht?
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef Hundehaus het volgende:
Ik vind dat altijd wel sexy klinken. Tenzij het een doorgerookte stem is.
Uit A'dam ja? Waar ongeveer?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:00 schreef Moffol het volgende:
Ik ken een heel hees meisje dat Claire heet, misschien dezelfde?
Eerste paar seconden van dit filmpje zou echt een geniale usericon zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het op moeten nemen. Op dat moment niet aan gedacht, sorry. Maar kan je je er niets bij voorstellen? Even een random fragment opgezocht:
En dat is dit nog een 2/10 als Claire 10/10 is. Absurd, ik zou me er kapot voor schamen
.
[..]
Geen dank.
Deze is het ergst:quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even serieus, als er íets een afknapper is, is dit het wel. Van die wijven in de leeftijdscategorie 20-30 jaar (vaak van die tutjes/kakkers, dit schiet me te binnen omdat haar vriendin haar 'Claire' noemde) met een ont-zet-tend lelijke hese stem. En dan niet omdat ze verkouden zijn ofzo, nee, het is gewoon hun normale standaard stemgeluid.
Afschuwelijk vind ik het.
Katja Schuurman tot de macht 3, dat werk. Ik ging er net met een paar matties helemaal stuk om in de AH, toen we 'Claire' voorbij hoorden lopen, ze moet het haast wel door hebben gehad. Dat klinkt toch nergens naar? Wtf echt.
In het engels klinkt het opeens best sexyquote:
Damn, ik ga hier even volledig uit m'n plaat!quote:
Dat zegt men ook in een van die filmpjes. Ik vind het overigens wel sexy, als het maar niet uitmondt in zo'n 'rookvrouwstem'.quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt doordat die studentenfeesten, waar ze veel moeten slikken, funest is voor de stem.
Van haar stem?quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef Geelman het volgende:
Elke niet hommosensuele man krijgt hier toch een stijfje van?!![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Van haar stem?Nee dankje.
Los van het feit dat ik haar stem normaal gesproken nu niet bepaald geil vind klinken, hoort haar stem ook niet eens zo te klinken. Dat schorre komt doordat ze waarschijnlijk iets te veel en iets te lang achter elkaar en iets te hard heeft 'gezongen'.
Dit is hoe haar stem hoort te klinken:
Mooie stem en leuke nummers, dat wel.
Laatste is niet echt de stijl waar ik van hou.quote:
de stem van katja is zeker wel sexy!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind die stem van Katja best wel sexy eigenlijk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind die stem van Katja best wel sexy eigenlijk.
Ja, maar ze moet wel haar mond houden. Die stem is echt een bonerkiller.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |