SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is Floris 2,5 week ervoor jarig, kan je nagaan hoe hoog hij staat!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Reilain het volgende:
mooi cooki!!
Wow wat kruipt Oona ineens omhoog in de lijst *slik*
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Troeta het volgende:
jee cooki! Ik had me jou heel anders voorgesteld! Maar je haar zit mooi zeg!
bewerkelijk ja, dat herken ik!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef becky27 het volgende:
Ooh ik heb hier af en toe een 'ik plak je achter het behang' kind. Ooh wat is ze bewerkelijk zeg. Met een hele grote grijns de la met dvd's leegtrekken als je al 20.000 keer heb gezegd dat het niet mag.
Shandaly, over dat weer kunnen werken na een dagje thuis: dat herken ik heel erg van vroegah met oudste, die wilde ook hele dag entertained worden leek t, maar eigk deed ik dat zelf / veroorzaakte ik dat zelfquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben zo'n type wat Lars ook heel de dag bezig probeert te houden en dat is eigenlijk best vermoeiend (vooral voor mezelf) Ik zou het eigenlijk eens een beetje los moeten laten en er vanuit gaan dat hij best even zelf kan spelen en dat ik niet het hele huishouden alleen maar kan doen als hij slaapt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk verder 4-woordzinnen, soms bijna 5 woorden. En een enorme woordenschat.
Oh, en wat een enorm lief filmpje van Harry met de blokfluit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
*slikquote:Op woensdag 9 november 2011 10:32 schreef Cooki het volgende:
lucas was om half 5 wakker
en ik had dienst
![]()
jemig Asy, jouw kind lijkt wel n echte dreumes! je weet dat peuters (dreumes)2 zijn ?![]()
omg die biebboekjes
Hier nog zo een. Een voorbeeldig meisje wanneer er anderen bij zijnquote:edit: maar met publiek erbij is t n modelkind, hoe doe je dat?![]()
Beter zo dan andersom toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef octopussy het volgende:
Hier nog zo een. Een voorbeeldig meisje wanneer er anderen bij zijn
ja die heb ik, in jongensuitvoeringquote:
Jouw kind gedraagt zich toch ook redelijk voorbeeldig?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja die heb ik, in jongensuitvoering
nou ja... zo erg is t ook niet, maar hij is zonder publiek leuker dan mét![]()
oja, das waarquote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Asyniur het volgende:
Jouw kind gedraagt zich toch ook redelijk voorbeeldig?
Alleen niet als jij hem op eigen benen wil zetten
Klein en grappig,met staartjes ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 06:26 schreef Cooki het volgende:
nou vertel ns ..
btw mn haar zit nu wat minder mooi![]()
Oreaquote:Op donderdag 10 november 2011 05:24 schreef Orea het volgende:
Wakker.. Dame lag te hoesten, gingen we kijken; hele bed onder de kots. Ik vind dat toch zoiets engs!!! Nu dus maar met zijn 3en in het grote bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |