SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan is Floris 2,5 week ervoor jarig, kan je nagaan hoe hoog hij staat!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Reilain het volgende:
mooi cooki!!
Wow wat kruipt Oona ineens omhoog in de lijst *slik*
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Troeta het volgende:
jee cooki! Ik had me jou heel anders voorgesteld! Maar je haar zit mooi zeg!
bewerkelijk ja, dat herken ik!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef becky27 het volgende:
Ooh ik heb hier af en toe een 'ik plak je achter het behang' kind. Ooh wat is ze bewerkelijk zeg. Met een hele grote grijns de la met dvd's leegtrekken als je al 20.000 keer heb gezegd dat het niet mag.
Shandaly, over dat weer kunnen werken na een dagje thuis: dat herken ik heel erg van vroegah met oudste, die wilde ook hele dag entertained worden leek t, maar eigk deed ik dat zelf / veroorzaakte ik dat zelfquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:56 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben zo'n type wat Lars ook heel de dag bezig probeert te houden en dat is eigenlijk best vermoeiend (vooral voor mezelf) Ik zou het eigenlijk eens een beetje los moeten laten en er vanuit gaan dat hij best even zelf kan spelen en dat ik niet het hele huishouden alleen maar kan doen als hij slaapt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk verder 4-woordzinnen, soms bijna 5 woorden. En een enorme woordenschat.
Oh, en wat een enorm lief filmpje van Harry met de blokfluit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
*slikquote:Op woensdag 9 november 2011 10:32 schreef Cooki het volgende:
lucas was om half 5 wakker
en ik had dienst
![]()
jemig Asy, jouw kind lijkt wel n echte dreumes! je weet dat peuters (dreumes)2 zijn ?![]()
omg die biebboekjes
Hier nog zo een. Een voorbeeldig meisje wanneer er anderen bij zijnquote:edit: maar met publiek erbij is t n modelkind, hoe doe je dat?![]()
Beter zo dan andersom toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef octopussy het volgende:
Hier nog zo een. Een voorbeeldig meisje wanneer er anderen bij zijn
ja die heb ik, in jongensuitvoeringquote:
Jouw kind gedraagt zich toch ook redelijk voorbeeldig?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja die heb ik, in jongensuitvoering
nou ja... zo erg is t ook niet, maar hij is zonder publiek leuker dan mét![]()
oja, das waarquote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef Asyniur het volgende:
Jouw kind gedraagt zich toch ook redelijk voorbeeldig?
Alleen niet als jij hem op eigen benen wil zetten
Klein en grappig,met staartjes ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 06:26 schreef Cooki het volgende:
nou vertel ns ..
btw mn haar zit nu wat minder mooi![]()
Oreaquote:Op donderdag 10 november 2011 05:24 schreef Orea het volgende:
Wakker.. Dame lag te hoesten, gingen we kijken; hele bed onder de kots. Ik vind dat toch zoiets engs!!! Nu dus maar met zijn 3en in het grote bed..
Het zou kunnen idd, al heb ik zelf meer het idee dat het een manier is om contact met ze te krijgen. Hij wordt wild-enthousiast van ze, maar is zo onstuimig dat ze wegrennen voor hem en hij blijft ze dan achtervolgenquote:Op donderdag 10 november 2011 06:42 schreef Orea het volgende:
Inca, kan het zijn dat hij met het schoppen een reactie uitlokt (en die ook krijgt door het boos worden?) hebben jullie al eens geprobeerd (Vast wel?) om hem zonder iets te zeggen van de situatie weg te halen en dan eventueel in de hoek te zetten? Zonder iets te zeggen, zonder boos te worden, maar wel door hem even 'weg' te zetten duidelijk aangeven dat het niet mag? (of eventueel met een rustig: nee, dat mag niet?)
Lijkt me vervelend!
Dyon klinkt altijd lief wmb en idd ook beetje ondeugendliefquote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon werd later vanmiddag echt heel moe. Luisteren doet hij dan niet meer en tijdens het eten kreeg hij een bui en wilde niets meer. Heel gezellig dus, maar gelukkig weet ik dat het komt doordat hij zn middagslaapje niet gedaan heeft
Doordat hij bij ons op bed in slaap viel konden we hem zonder speentje in zijn eigen bedje leggen. Op het kdv is het al gelukt om geen speentje meer te gebruiken, nu thuis dus nog. Dit is eigenlijk de eerste keer 's nachts dat we het proberen.
Troeta, als ik klein en grappig wasquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Troeta het volgende:
Klein en grappig,met staartjes ofzo![]()
Maar ik zag vandaag dat ik je al op facebook heb, wist niet meer dat jij dat was:D Heb ineens 40 vrouwen erbij op m'n facebook,dus raak soms de kluts kwijt.
Slaap-update! Van 20.00 tot 3.30 in z'n eigen bedje en bij ons tot kwart over 7!! Ik ben gewoon uitgerust!
Maar dat is toch ook logisch?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:19 schreef Cooki het volgende:
Asygewoon omdat dat kan
![]()
Elmo ook , maar dieik niet... stel je voor dat je besmettelijk bent
![]()
![]()
en alle anderen![]()
ik ben mega emo ... ivm crematie
en dan ga ik ineens denken over wat ik echt belangrijk vind in mn leven, das op zich wel
Simmu: die katten die in de box springen![]()
simmu, das wel briljant jaquote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef simmu het volgende:
ik ga wel elk jaar een weekje weg, maar dan blijft mijn wederhelft hier. heeft die ook eens zelf tijd voor jut&jul. vorig jaar was wel een behoorlijke eyeopener voor hem
Elmo, vroeger was ik veel actiever, en de laatste 2 jaren ben ik heel anders tegen dingen aan gaan kijken, en ben ik blij met saaie leventje (naja je weet wat ik bedoel hoop ik) .... toen had ik hele boel getypt.. vond t geklets, wilde t onder spoiler zetten en poef weg..quote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Elmo76 het volgende:
En het is nu ook niet, wat velen denken, dat 'ons leven' nu over is sinds we een kind hebben. Totaal niet, we doen eigenlijk nog heel veel dezelfde dingen, met hier en daar wat aanpassingen, maar we doen nog genoeg leuks!
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Asyniur het volgende:
simmu, iedereen is anders. Dat ík iets niet doe, wil niet zeggen dat jij het hetzelfde moet doen of voelen. Ik ben blij dat jij zo je accu even kan opladen
pessie, wat goed van Nathan zeg! Koeke
Wel balen dat je hem nu zo weinig ziet...
Elmo, jullie oppas is superlief! Naast opa en oma is zij ook de enige bij wie ik Harry met een gerust hart achterlaat.
Ik merk trouwens dat als wij eens een etentje met ons tweeën hebben, dat het onderwerp bijna altijd zoonlief is. Hebben jullie dat nou ook?
Cooki, voordat wij kids hadden zeiden wij ook dat we echt wel zonder kids elk jaar een weekend zouden weggaan. Nou, raadt eens hoeveel weekenden wij zonder kind zijn weggeweest. En dat lag echt niet alleen aan mij
je komt toch wel morgen hè? Ondanks het hondje?
Oke, fijn om te horenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie speelt ook vooral zelf. Die scharrelt een beetje de woonkamer rond. Soms lezen we idd een boekje, of we spelen met wat anders. Maar ze speelt vooral alleen.
hoe denk je over mano chao?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wil echt niet meer op schoot. Daar is ze veel te druk voor.Ook toen ze van de week ziek was niet.
ah, je hebt ook een stuiterballetje. zo eentje is selene hier ook. dan heb ik goed nieuws voor je!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Ja, als het wild gaat wil ze wel op schoot. Maar eerder viel ze regelmatig tegen me aan in slaap. Nu heeft ze daar de rust niet meer voor. Of gewoon lekker knuffelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meneertje dreumes ligt er in, schoonheidsslaapje voor morgen![]()
ach tochquote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Orea het volgende:
Goed, de hele bank zit in de wasprojectiel spugen FTW
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef simmu het volgende:
[..]
ach toch![]()
schrok ze hard?
beterschap
Ik kan niet wachten tot ik "wil je nu even stoppen met praten" tegen haar kan zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef As1981 het volgende:
Feb, das nog ruim 3 maanden, dat is echt nog niet al.....
Ik kan het me voorstellen hoor als je misschien om je heen kijkt, maar het is volgens mij niet te weinig. En straks kijk je misschien nog uit naar de periode dat ze nog niet zo veel zei.
en gehoorzamen?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef As1981 het volgende:
En het feit dat ze je wel gebruikt is goed, maar ook wel fijn toch. Luisteren is misschien een ander verhaal
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef octopussy het volgende:
Spewey, ik vind dat al best wat woordjes hoor. En in tegenstelling tot mijn muppet, steekt jouw muppet haar energie in haar groei en in haarharen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |