quote:Weight
Unladen weight (DIN) 2620 kg / 5776 lb
Unladen weight (EU) 2695 kg
Axle load ratio, rear (unladen) 51.40%
Gross vehicle weight 3050 kg / 6724 lb
Payload 430 kg / 948 lb
Axle load limit, front 1425 kg / 3142 lb
Axle load limit, rear 1800 kg / 3968 lb
Engine
Engine / cylinders / valves V / 12 / 48
Fuel management Direct injection
Displacement 6749 cc / 411.8 cu in
Stroke 84.6 mm / 3.33 in
Bore 92.0 mm / 3.62 in
Power output @ engine speed 453 bhp / 460 PS (DIN) / 338 kW @ 5350 rpm
Max torque @ engine speed 720 Nm / 531 lb ft @ 3500 rpm
Compression ratio / fuel type 11:1 / premium unleaded1
Transmission
Transmission type ZF 6HP32
Transmission ratios
1st / 2nd / 3rd / 4.171 / 2.340 / 1.521 /
4th / 5th / 6th 1.143 / 0.867 / 0.691
7th / 8th
Reverse 3.403
Final-drive ratio 3.46
Steering & brakes
Steering type Rack & pinion, speed-sensitive
variable-rate power assistance,Rack and pinion speed-sensitive
variable-rate power assistance
Steering wheel revolutions
lock to lock 3.3
Steering ratio 15.53 : 1
Brakes front / diameter Ventilated disc / 374 mm / 14.7 in
Brakes rear / diameter Ventilated disc / 370 mm / 14.6 in
Aerodynamics
Drag Cd 0.37
Drag Cd x A 1.004 m²/ 10.76 ft²
Performance2
Top speed 150 mph / 240 km/h (governed)
Acceleration 0-60 mph 5.6 sec
Acceleration 0-100 km/h 5.8 sec
Acceleration 0-1000 m 25.1 sec
Acceleration 1/4 mile
Fuel consumption- Exhaust Emission Standard EU-4
Urban 23.2 ltr/100 km / 12.2 mpg
Extra urban 11.3 ltr/100 km / 25.0 mpg
Combined 15.7 ltr/100km
CO2 emissions 377 g/km
Fuel consumption- Exhaust Emission Standard EU-5
Urban 25.0 ltr/100 km / 11.3mpg
Extra urban 11.5 ltr/100 km / 24.6 mpg
Combined 16.5 ltr/100km / 17.1 mpg
CO2 emissions 385 g/km
Wheels
Tyre, front Goodyear EMT 255/50 R21 106W
Wheel size, front 8”x 21”
Tyre, rear Goodyear EMT 285/45 R21 109W
Wheel size, rear 9.5”x 21”
Filling capacities
Radiator incl. heater / engine oil 14 ltr / 8.5 ltr
Radiator incl heater
Engine oil
Transmission fluid / final-drive fluid Lifetime filling
Electric system
Battery capacity / installed position 90 + 70 Ah / boot
Alternator output rating 2 x 180 A / 2520 W
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vlug slopen, brief naar de RDW dat het kenteken verwijderd moet worden en bezwaar aantekenen. Dan hoef je de boete niet te betalen en ben je van je probleemVisa af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
boete van 106 euro, schrosing van Visa is blijkbaar ongemerkt verlopen
Krijg je toch een briefje van?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
boete van 106 euro, schrosing van Visa is blijkbaar ongemerkt verlopen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je toch een briefje van?
Ze doen het nu iig niet meer want ik heb een paar weken terug hetzelfde probleem als Alex gehad met mijn reactie als oplossing.quote:
quote:
Da's stro, lampiequote:
Lijkt meer op hooi, stro is veel grover.quote:
Good eveningquote:
die staan te koop ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Paladijn het volgende:
Waarom verkoop je die hokken eigenlijk niet? Dat schorsen kost je ook geld
ja, sinds kort blijkbaar niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg je toch een briefje van?
datquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje raar dat zij dan beslissen dat je schorsing weer verloopt.. je schorst hem voor onbepaalde tijd, ze kunnen toch ook gewoon een acceptgiro voor die verlenging sturen lijkt me, dit is gewoon een nare manier om prenten te genereren imho.
Hallo ondeugende bierbeerquote:
Ikke ook niet; ik verlengde de dag nadat ik ehhh.. de 2e prent kreegquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staan te koop ja.
[..]
ja, sinds kort blijkbaar niet meerik verlengde het altidj de dag dat ik de brief kreeg
Ja, ik kan er domweg geen andere reden voor verzinnen dat ze dat zo doen.quote:
Oh, waarom?quote:
Het is een vreemd mechanisme inderdaad, maar in principe schors je per jaar. Meestal krijg ik wel bericht als hij bijna verlooptquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje raar dat zij dan beslissen dat je schorsing weer verloopt.. je schorst hem voor onbepaalde tijd, ze kunnen toch ook gewoon een acceptgiro voor die verlenging sturen lijkt me, dit is gewoon een nare manier om prenten te genereren imho.
Ze zullen er ws zelf wel één of ander verschrikkelijk weldoordacht lulverhaal aan kunnen verbinden, maar ik weet zeker dat ze op deze manier jaarlijks tientallen, zoniet honderden boetes van een meijertje binnenvissen, en dat tikt wel lekker aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ze de schorsing niet automagisch verlengen. Gek systeem. Maarja, wat SD zegt lijkt idd logisch: gewoon boetes genereren.
Ga es effe gauw bijtanken dan joh! dit kan natuurlijk niet hequote:
Ik haal het donderdagavond wel ff in.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga es effe gauw bijtanken dan joh! dit kan natuurlijk niet he
Hij schiet al opquote:
quote:"kopiëren van WD 500 Gb (G:) naar My Passport (H:)"
ongeveer 19 uur resterend
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik haal het donderdagavond wel ff in.
Student.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik haal het donderdagavond wel ff in.
Ik moest grootmoeders naar huis brengenquote:
Neh, is gewoon de complete externe HD met foto's en muziek erop, nog wat software, backups, the works.. 292 Gb in totaal, moet van een 500 Mb naar een nieuwe 1 Tb externe schijf, en dat duurt gewoon effequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef Paladijn het volgende:
SD: als je veel kleine bestandjes hebt helpt het ze in een zip in te pakken ipv. ze los te kopieren
Vroeger hielp de conducteur je dan wel effe, maar dat kan niet meer tegenwoordig geloof ik, of je moet het een week van te voren aangevenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:12 schreef Dingest het volgende:
1,2 gb kopiëren van een falende schijf naar een nieuwe duurt ook ongeveer een baard
[..]
Ik moest grootmoeders naar huis brengenTreinen gaat niet zo makkelijk meer op je 90ste
Op zich heeft ze het tot haar 85ste nog wel gedaan in d'r eentje, maar het werd haar allemaal te vermoeiend op een treinreis van dik 2,5 uur. Inmiddels kan ze ook niet die afstanden meer lopen, laat staan dat ze denk ik nog de trein in/uit kan komenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger hielp de conducteur je dan wel effe, maar dat kan niet meer tegenwoordig geloof ik, of je moet het een week van te voren aangeven
Nou nee, al een hele tijd niet meer...quote:
Hehe, kudo's voor je oma, en voor jou, dat je dat hele eind op- en neer tuft om haar te halen en brangenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich heeft ze het tot haar 85ste nog wel gedaan in d'r eentje, maar het werd haar allemaal te vermoeiend op een treinreis van dik 2,5 uur. Inmiddels kan ze ook niet die afstanden meer lopen, laat staan dat ze denk ik nog de trein in/uit kan komenVan uitgaande dat ze weet hoe de OV chipkaart zou moeten werken. Op zich is dat op die leeftijd ook niet zo heel gek meer, dus dan haal/breng ik haar wel even
![]()
Ze woont nog wel op zichzelf, wat de meesten op hun 90ste ook al niet meer doen
Best wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemiddag allen trouwens![]()
Iedereen hard aan het werk?
Wat hebbie? Nog steeds die verdraaide poot?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Goed bezug![]()
Ik zit nog steeds als een lam vogeltje thuis; niks an
Ja, isse niet verdraaid, ik heb ergens een spier verneukt aan de achterkant van mijn bovenbeen, waardoor ik bijna niet kan zitten en bukken enzo. Hier thuis op de lekkere zachte bank gaat het op zich best ok, maar gisteravond ging ik bij Anne d'r ouder effe op een harde eetkamerstoel zitten, en toen kwam ik erachter dat het toch allemaal wat minder is. Ook zitten in de auto, gasgeven en vooral remmen is helemaal qudt.. it sucks.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat hebbie? Nog steeds die verdraaide poot?
jeps!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemiddag allen trouwens![]()
Iedereen hard aan het werk?
Nee, dat gaat denk ik ook niet meevallen op deze manier idd, maar ik hoef het niet alleen te doen, dat scheelt, en erin tillen met de hand gaat wel het makkelijkste/snelste, maar er zijn ook andere manierenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef L0we het volgende:
Nice. Erin lepelen lijkt me ook niet echt makkelijk nu je been het niet doet
Gewoon zo'n "ik ben mijn wachtwoord vergeten" aanvraag. Er staat overigens wel een IP-adres onder, waar vandaan het komtquote:
Meld het aan een admin! NSB olé!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon zo'n "ik ben mijn wachtwoord vergeten" aanvraag. Er staat overigens wel een IP-adres onder, waar vandaan het komt. Maarja. Dan weet > ik < nog niks.
Je auto werd gepikt?quote:
Ligt aan jouquote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
@Anne: 1 rondje was de bedoeling, maar ik voelde me zo fit dat ik er een rondje achteraan heb geplakt
@SD: Nee in Zeeland heb je geen criminelen
@iedereen: Is fok kapot? Ik kan niet meer quoten en m'n smilies zijn ook al verdwenen?
Bullshit, overal heb je criminelenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
@Anne: 1 rondje was de bedoeling, maar ik voelde me zo fit dat ik er een rondje achteraan heb geplakt
@SD: Nee in Zeeland heb je geen criminelen
@iedereen: Is fok kapot? Ik kan niet meer quoten en m'n smilies zijn ook al verdwenen?
24 X 80cc =1920 ccquote:
Klopt hier worden schuren compleet leeg gehaald van gereedschap en dergelijke bij boeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bullshit, overal heb je criminelen![]()
En FOK! is niet kapot.. jouw puhcuh is lame
Ik draai alleen maar Chrome, hoeveel smilies wil je hebben?![]()
Met hun eigen tractor, als toppunt van lef zegmaar?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt hier worden schuren compleet leeg gehaald van gereedschap en dergelijke bij boeren.
SRWare Iron is een aanrader voor Chrome fans.quote:Maar wel erg apart dat zomaar ineens m'n quoteknopje niks meer doet![]()
zal chrome een update hebben gehad ofzo.
Mjah, vreemd wel.. ik heb geen update's gezien de afgelopen paar dagen, maar je weet het niet hequote:Op woensdag 9 november 2011 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt hier worden schuren compleet leeg gehaald van gereedschap en dergelijke bij boeren.
Maar wel erg apart dat zomaar ineens m'n quoteknopje niks meer doet![]()
zal chrome een update hebben gehad ofzo.
Heb het al gevonden, lag aan een niet nader te benoemen extensiequote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Met hun eigen tractor, als toppunt van lef zegmaar?
[..]
SRWare Iron is een aanrader voor Chrome fans.
Chrome zonder de privacyzooi van Google.
Free downloadable... sinds wanneer zijn goede dingen gratis?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef InFrA-WiZ het volgende:
SRWare Iron is een aanrader voor Chrome fans.
Chrome zonder de privacyzooi van Google.
Javaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb het al gevonden, lag aan een niet nader te benoemen extensie
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Zeker de live versie van The 25th anniversary of rock and roll hall of fame![]()
die dus![]()
Ben je er op gaan zitten?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk, zojuist mijn laptop definitief naar de klote gegaan. Moet ik weer op zoek naar een andere...
Sent from a mobile device
Ik wil helemaal niet weten aan wat voor banbare shit jij denktquote:
Niet mauwen, dikke Yank rijders hebben knaken zat; dan ga je maar een dagje minder modderworstelen deze maandquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Niet eens, hij was laatste dagen al tergend langzaam en dat werd steeds erger, maar nu is het beeldscherm ook gestopt. Tel daar bij op dat het toetsenbord, de muis en de batterij allang kapot waren en het ding 5 jaar oud is en de conclusie is dat ik moet investeren.
Wat doe je met die dingen dat ze al na vijf jaar stuk zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Niet eens, hij was laatste dagen al tergend langzaam en dat werd steeds erger, maar nu is het beeldscherm ook gestopt. Tel daar bij op dat het toetsenbord, de muis en de batterij allang kapot waren en het ding 5 jaar oud is en de conclusie is dat ik moet investeren.
Weet ik niet, mijn eerste laptop ging in het derde jaar drie keer stuk en toen kreeg ik een nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
5 jaar is niet zo heel slecht voor een klapjap toch ?
Ik heb met mijn HP nog steeds geen probs, behalve dat er wat toetsies kaal worden (was al vrij rap zo), kan hem ervoor teruggooien, maar ik heb effe niks anders dus dat moet maar even wachten tot net voor de garantietermijn eindigt ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn eerste laptop ging in het derde jaar drie keer stuk en toen kreeg ik een nieuwe.
Dus nu wordt het een?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Asus. Ik heb er nu al 3 gehad ofzo en altijd er goed tevreden geweest, maar deze is gewoon echt kutkwaliteit. Is in het eerste jaar al 3x terug naar de winkel geweest etc. Achja, na zo'n tijd is het ook wel tijd voor wat nieuws denk ik maar, het is niet alsof ik het niet verwachtte.... Maarja, uitstellen he
Geen idee. Suggesties?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb met mijn HP nog steeds geen probs, behalve dat er wat toetsies kaal worden (was al vrij rap zo), kan hem ervoor teruggooien, maar ik heb effe niks anders dus dat moet maar even wachten tot net voor de garantietermijn eindigt ofzo
[..]
Dus nu wordt het een?
Naar mij moet je niet luisteren, ik heb een Compraq.quote:
Goede suggestie.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Naar mij moet je niet luisteren, ik heb een Compraq.
Tja ik heb er ook geen verstand van, van het weekend maar eens een computerzaak binnenwandelen en me laten adviseren, is het makkelijkst denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Duvel het volgende:
Ik weet het gewoon niet, heb deze een jaar geleden of zo gekocht via ibood, was een nette aanbieding. Komt alleen met allemaal irritante HP-software en m'n eerstvolgende aankoop was extra geheugen.
Mid-engine barebonequote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Qua laptop: middenmotor halen, voldoet ook prima voor het meeste werk en kost heel wat minder dan het huidige topspul wat toch over 6 maanden middenmotor is.
En als er rommel van de leverancier opzit, een kale windows installeren of al die rommel uninstallen
Weet ik veel, jij mekkert over kwaliteit, ik heb er geen kaas van gegeten. Ik keek toendertijd naar wat er in mijn knip zat, en heb naar dat bedrag gekocht. Als je gaat kijken wat je wilt hebben kom je altijd ergens rond een maandsalaris uitquote:
Neuwp. Een jaar. De rest mag je bijkopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of App0l zelf zodanig zeker van zijn produkten is dat ze een dikke garantietermijn geven op dat spul; zou je wel verwachten voor dat geld. 2 jaar krijg je op elke klapjap.. dan zou je met dat kwaliteitsverhaal en zulke prijzen toch minimaal 3 jaar verwachten
Toevallig zat ik even op Asus te googlen ivm contactinformatie die ik nodig heb, maar ik lees overal dat ze slecht te bereiken zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 21:44 schreef daNpy het volgende:
Asus is ook goed in garantie.
Tegenwoordig schijnt Acer ook goed te zijn, vroeger was dat echt bras.
Gewoon een simpele HP voldoet tegenwoordig, wil je echt een dikke laptop moet je sowieso diep in de buidel tasten, elke andere onder de 1500 euro heeft het toch nét niet.
Waar de *peep* heb je o_g voor nodig? Die kneus kan godverdomme niet eens korting regelen bij het bedrijf waar ie werkt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Waar zit die o_g als je hem nodig hebt?
Slecht, dan is dat gewijzigd de laatste jarenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Toevallig zat ik even op Asus te googlen ivm contactinformatie die ik nodig heb, maar ik lees overal dat ze slecht te bereiken zijn![]()
.
(ik kan inderdaad geeneens een algemeen, nederlands e-mailadres vinden van ze)
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij me nu even wat gegevens ging overhandigenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Slecht, dan is dat gewijzigd de laatste jarenNiet verwacht van ASUS eigenlijk, die hebben ook hun eigen pickup en return voor garantiegevallen en moeten toch wel bereikbaar zijn zou je zeggen.
Werk al 6 jaar niet meer in de ICT. Gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij me nu even wat gegevens ging overhandigen. Damn.
pics!!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat had mijn kont ook nog wel kunnen bedenken,.
Dat is wel apart... Gezien de kreukel in de nummerplaat kan het ook best wel eens zijn dat daarachter ook wel heel wat gekreukeld is.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:30 schreef Paladijn het volgende:
Barca zou'm aanschaffen geloof ikHet is voor mij een interessant alternatief als reistelefoon
En anders rijdt er even een nieuwe lexus vanuit stilstand de Saab in:
[ afbeelding ]
(stond stil voor de stoplichten, auto stond een minuut achter me en opeens *plof*. Enige vreemde is dat ze geen schadeformulier in wilden vullen want dit gingen ze zelf wel repareren)
2006-2010: 192.804 km (237)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nusport.nl/opm(...)-york-marathon.html#
Wat een baas is dat ook zeg
Wellicht prive kilometers.....quote:Op donderdag 10 november 2011 10:30 schreef Paladijn het volgende:
Barca zou'm aanschaffen geloof ikHet is voor mij een interessant alternatief als reistelefoon
[ afbeelding ]
(stond stil voor de stoplichten, auto stond een minuut achter me en opeens *plof*. Enige vreemde is dat ze geen schadeformulier in wilden vullen want dit gingen ze zelf wel repareren)
No claim redden op zo'n dure bak? misschien hadden ze de week ervoor ook wel al een akkefietje gehadquote:Op donderdag 10 november 2011 10:30 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht het aantal wedstrijden, maar dat klopt niet, als je het deelt door marathon afstanden..quote:Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef L0we het volgende:
[..]
2006-2010: 192.804 km (237)
2011: 36.797 km (79)
Wat zijn die getallen daarachter, het aantal tankbeurten?
Zou kunnen...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
No claim redden op zo'n dure bak? misschien hadden ze de week ervoor ook wel al een akkefietje gehad
Zijn je spiegels ook oranje geverfd?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou kunnen...
En dan de hamvraag, wie van de twee zat achter het stuur?
Die zit toch aan de dragende delen? Hopen dat daar niets verbogen is.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:33 schreef Dingest het volgende:
Lijkt mij dat-ie op de trekhaak is gebotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |