Dat viel me ook al op in dat 'first-30-minutes-footage' filmpjequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind het begin niet echt sterk. Ze proberen zo'n heftige dramatische opening te doen, maar door alle klunzige animaties en slechte overgangen is het onbedoeld hilarisch.
Ehmz, ik vind dat je niet moet klagen als je je product eerder hebt dan dat het gelanceerd wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas is dat de waarheid tegenwoordig
Bekijk de trailers zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
Zuigen de animaties nog steeds ballen? Als dat zo is dan faalt Bethesda wel heel erg.
Moet ik weer mods downloaden dus voor normale animatiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bekijk de trailers zou ik zeggen.
Game lijkt me awesome, maar qua animaties is het gewoon Oblivion 2 van wat ik gezien heb.
Die website van Skidrow is volgens mij niet eens van de release groepquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Skidrow Team
November 8th, 2011 at 14:03 | #2
Reply | Quote
We are curently playing Skyrim, and we will upload it later when we get bored.
En bij FM12 ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:53 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat ze het redden met Steam DRM voor 11-11-11. Lukte bij Portal 2 wel maarja..
Dat ligt dan toch aan je eigenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh nee, ik was iemand aan het volgen, en er kwam iemand langs, een van de twee riep 'traitor!', geen idee welke, en er stond 'follow hadgar or follow [andere gast die er vrijwel identiek uitzag]', geen idee wie wie was, dus ik ben maar doorgelopen. Het was ook echt een popup van een halve seconde ofzo, want ik stapte zo weer de trigger uit.
Spoilers alsjeblieft... Jammer dit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind het begin niet echt sterk. -blabla-
Jawel, alleen die specifieke post niet (Comments van Skidrow hebben UI rechts).quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die website van Skidrow is volgens mij niet eens van de release groep
Haha, vet. Ik ben altijd geneigd om dit soort dingen na een paar seconden weg te klikken maar deze was wel coolquote:
Sorry, ik dacht dat het wel belangrijk was om te weten, zodat je zelf wel de goede keuze kan maken, over het verhaal zelf spoiler ik niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Spoilers alsjeblieft... Jammer dit.
In zekere zin wel. Mij maakt het verder niet echt heel erg uit, maar toch zijn het wel spoilers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het wel belangrijk was om te weten, zodat je zelf wel de goede keuze kan maken, over het verhaal zelf spoiler ik niks.
Haha ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:27 schreef leeell het volgende:
het is idd een stuk moeilijk dan oblivion, heb al een paar keer moeten rennen/healen
heb ook 0.0 defense en health upgrades, en alles op Magic Damage / Magicka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha ik ook.in Morrowind en Oblivion ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
licht eens toe in spoiler
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Lol dat had ik ook niet doorquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind het begin niet echt sterk. Ze proberen zo'n heftige dramatische opening te doen, maar door alle klunzige animaties en slechte overgangen is het onbedoeld hilarisch. Klopt het dat je gelijk een keuze moet maken tussen rebellen en keizerrijk? Ik had het niet door, liep gewoon achter dezelfde man aan en zit nu dus bij de laatste lijkt het.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:29 schreef leeell het volgende:
[..]
in Morrowind en Oblivion ja,
licht eens toe in spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lol dat had ik ook niet doorNu pas nu jij het er over hebt. Volgens mij zit ik bij de rebellen. Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |