He bahquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef Slomy het volgende:
MM Heerlen heeft m zojuist in de schappen gegooid (tenminste ps3)
Ik call bullshit, waarom zou zo'n groep zoiets posten en niet releasen? Ze zouden massaal bezoekers, props, etc krijgen, wat ze ongetwijfeld geld (en e-credz) oplevert. Er is geen reden om hun userbase zo te 'stangen'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Skidrow Team
November 8th, 2011 at 14:03 | #2
Reply | Quote
We are curently playing Skyrim, and we will upload it later when we get bored.
Het was een reactie op een gefrustreerde user op hun sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik call bullshit, waarom zou zo'n groep zoiets posten en niet releasen? Ze zouden massaal bezoekers, props, etc krijgen, wat ze ongetwijfeld geld (en e-credz) oplevert. Er is geen reden om hun userbase zo te 'stangen'.
Klinkt als 'hallo jognensn we zijn heel digtbij het kraken dus we doen alsof ut af is blijv aan onse lippe hangen druk vooral lekker vaak op de ads terwijl jullie onse websait f5en nuo greotjens'
Hou even bij wanneer je je eerste draak tegen komtquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef Seam het volgende:
Eerste Ancestor Power binnen
Niet dat hij iets voorstelt maar goed
Maar wat een sfeer zeg
Muziek is weer top, ben nu een uurtje aan het rondzwerven en ik krijg meteen een nostalgisch avonturiersgevoel. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
Dat van die kaart, staat dat toevallig ergens vermeld op het doosje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef speknek het volgende:
Net bij MM Utrecht gekocht voor 55 euro met steelbook erbij. Xbox versie leek wel bijna op (er waren nog heel veel windows versies, maar lekker nuttig), wel een gigantische wand vol MW3, die verwachten duidelijk wat.
edit: inclusief mooie kaart ook terwijl ik hem dus helemaal niet gepreordered had, NICE
Meh BF3 was leuk maar had ik uit in minder dan 6 uur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef Frankii het volgende:
Salaris is gestort. Ik kan alleen niet op tijd bij de winkel zijn.Vanavond dus lekkor bf3 spelen.
Moet je volgens mij de special edition (of limited edition, ik weet het verschil niet meer, of collectors edition blabla) hebben wil je dat mapje van stoffen willen hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Meh BF3 was leuk maar had ik uit in minder dan 6 uur.
Er staat achterop bovenaan 'inclusief landkaart'; maar kan net zo goed zijn dat ie in andere versies van plastic is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat van die kaart, staat dat toevallig ergens vermeld op het doosje?
Ik lees namelijk dat sommige mensen wel een mooie kaart hebben en sommige niet.
Aangezien ik morgen op pad ga voor de pc versie misschien wel handig om te weten
De special edition, maar zie je dat aan het hoesje? En volgens mij issie net zo duur als de gewonequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je volgens mij de special edition (of limited edition, ik weet het verschil niet meer, of collectors edition blabla) hebben wil je dat mapje van stoffen willen hebben.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:19 schreef AppleBite het volgende:
Dat duurt gewoon ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:10 schreef AppleBite het volgende:
[..]Volgens mij staat er in beeld wat je moet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Staat duidelijk aangegeven welke kant je op kan? En je kan ook wel begrijpen wat goed en wat slecht isquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind het begin niet echt sterk. Ze proberen zo'n heftige dramatische opening te doen, maar door alle klunzige animaties en slechte overgangen is het onbedoeld hilarisch. Klopt het dat je gelijk een keuze moet maken tussen rebellen en keizerrijk? Ik had het niet door, liep gewoon achter dezelfde man aan en zit nu dus bij de laatste lijkt het.
quote:November 8th, 2011 at 16:47 | #3
Reply | Quote
SKIDROW i hate you. it cant be so diffic to give us an UPDATE every FEW HOURS can it !?!?!?
when will you release it !?!?!?
NIKS MEER VAN ZE DOWNLOADEN DAT ZAL ZE LEREN MILJAAR!!!quote:SKIDROW i hate you.
volgende keer je bril maar op danquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind het begin niet echt sterk. Ze proberen zo'n heftige dramatische opening te doen, maar door alle klunzige animaties en slechte overgangen is het onbedoeld hilarisch. Klopt het dat je gelijk een keuze moet maken tussen rebellen en keizerrijk? Ik had het niet door, liep gewoon achter dezelfde man aan en zit nu dus bij de laatste lijkt het.
helaas is dat de waarheid tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:59 schreef ImMaxa het volgende:
Heb de game hier nu liggen. Vandaag speciaal naar de stad gegaan na berichten op internet over vroege verkoop. Gekocht bij Game Mania. Alleen kan ik niet spelen vanwege de Steam lock, uiteraard. Een rotstreek vind ik het. Heb 50 euro betaald, ben nu dus eigenaar, maar kan mijn product gewoon niet gebruiken.
Eh nee, ik was iemand aan het volgen, en er kwam iemand langs, een van de twee riep 'traitor!', geen idee welke, en er stond 'follow hadgar or follow [andere gast die er vrijwel identiek uitzag]', geen idee wie wie was, dus ik ben maar doorgelopen. Het was ook echt een popup van een halve seconde ofzo, want ik stapte zo weer de trigger uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat duidelijk aangegeven welke kant je op kan? En je kan ook wel begrijpen wat goed en wat slecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |