Hoezo niet? Qua gameplay maakt het niks uit. Je hebt geen uitgebreide hud en muis is overrated bij zo'n RPG. En ik ben geen graphicssletjequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Worden PC gamers mooi weer genaaid. En al die stomme console tutjes krijgen hem eerder.
DIT SOORT SPELLEN HOOR JE NIET OP DE CONSOLE TE SPELEN![]()
![]()
je hebt dan wel gelijk, maar deze discussie zullen we hier niet houden. Komt het topic namelijk niet ten goede.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Worden PC gamers mooi weer genaaid. En al die stomme console tutjes krijgen hem eerder.
![]()
Muis en key is altijd handiger voor dit soort RPG's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo niet? Qua gameplay maakt het niks uit. Je hebt geen uitgebreide hud en muis is overrated bij zo'n RPG. En ik ben geen graphicssletje
Sorry, ik moest even mijn frustratie kwijtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
je hebt dan wel gelijk, maar deze discussie zullen we hier niet houden. Komt het topic namelijk niet ten goede.
quote:
begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt
Als je de rest van de posts in dit topic leest kan je zien dat Skyrim al wordt verkocht op sommige plaatsen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Baalhaar het volgende:
Huh, een vriend van mij heeft hem al binnen.. hoe kan dit?
Mad omdat je inferieure graphics hebt en later geen mods? Not at all.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Son of a... hmm dan maar morgen halen.
edit: op de 360. Umad?
Wat een grafzooi. Aan de andere kant moet ik toch nog 2-3 dagen wachten op mijn loonquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je de rest van de posts in dit topic leest kan je zien dat Skyrim al wordt verkocht op sommige plaatsen.
Ik, als PC gamer, voel je pijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat een grafzooi. Aan de andere kant moet ik toch nog 2-3 dagen wachten op mijn loon
Ik ben weg uit dit topic, tijd om verder te leren, dit doet gewoon teveel pijn![]()
Ik zie je weer op 11-11-11 broederquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik, als PC gamer, voel je pijn.
Boks. Ik ga ook maar weer aan de slag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik zie je weer op 11-11-11 broeder
PC? Die is er toch nog niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef vosss het volgende:
Ik heb net 3 uur geslapen ofzo na de laatste nachtdienst en ben eik veel te brak om te douchen aan te kleden en even naar weert te rijden.
Aan de andere kant, ik wil het ook niet meemaken dat ie dalijk nergens meer te krijgen is.
Ik denk dat ik morgen maar even ga halen. Onder het mom van goh schat zullen we even gezellig de stad in gaan?![]()
Jawel en die wordt ook al gewoon verkocht.quote:PC? Die is er toch nog niet?
Episch of niet, het is natuurlijk wel een beetje "jammer" dat de mensen hem op de console al kunnen spelen, en de pc gamers niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
Het is ook wel een epische datum natuurlijk. Wat dat aan gaat hebben ze die goed gekozen. Epische datum voor een epische game
Die knullige discussiequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mad omdat je inferieure graphics hebt en later geen mods? Not at all.
Hmmm, ik zal vd week eens eventjes kijken in Groningenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel en die wordt ook al gewoon verkocht.
Je kan hem alleen nog niet spelen en ook nog niet pre-loaden voor zover ik lees.
Maargoed, ik wil hem wel hebben
Inderdaad. De pc is beter, dat moge duidelijk zijn.quote:Kinderachtig gezeik.
Bij alle 3 de versies zit een map; alleen verschilt de kwaliteitquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zit trouwens die map ook bij de gewone versies?
Platform?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef WolfParade het volgende:
Ik heb net de LE opgehaald bij de Bart Smit, zit een muziek CD bij en een stoffen kaart. Hij lag nog niet in de schappen maar ze verkopen hem wel al, kost 59,99.
Dan kijk je niet goed, Dimplus verkocht altijd voor de release en nedgame ook vaak genoegquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal vd week eens eventjes kijken in GroningenIk heb er echter een hard hoofd in omdat ik nooit in Groningen iets voor de release date zie.
altijd maar weer netjes aan de afspraak houden die penislikkers.
Wat is dat?quote:maar ik heb wel 650 pagina's aan plee-leesvoer erbij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef jepperdeprep het volgende:
![]()
nou ja 600, 650, zoveel verschil is het niequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat?
Lijkt me stug dat dat artbook 650 pagina's heeft en als het de game guide betreft die heeft er net geen 600 (en is nog niet gereleased als ik the book depository moet geloven).
Gaat dat?quote:
Idem, als mijn (omgebouwde) 360 niet in Sardinië lag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef vosss het volgende:
Als mn 360 omgebouwd was dan had ik even gedownload en gespeelt tot vrijdag denk ik
kudt!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef vosss het volgende:
Die Prima Game guide?
Book Depository kan hem vooralsnog niet leveren. Ik hoop dat ze hem morgen ofzo binnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |