I second that. All of itquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef leeell het volgende:
Skyrim
Dual Wield Magic
het beginstukje
Smithing
Wel al bij nedgame in Utrecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Ghostandor het volgende:
Iemand al de bevestiging dat er bij de Mediamarkt Utrecht ook al verkocht wordt? Of is er iemand in de gelegenheid om dit per telefoon te vragen? Zit op werk en kan niet bellen...
Deze man.quote:
quote:
Ach, zie het zo, wij krijgen epic modzquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:13 schreef vosss het volgende:
GODVERDOMME WAAROM MOET IK NOU ZO NODIG WEER OP DE PC GAMEN!!!
Dalijk maar eens een rondje bellen hier, want ik wil het niet meemaken dat ik hem vrijdag nergens meer kan krijgen!
Weidequote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Zo net de intro achter de rug en de weide wereld in.... omg die wereld.... die muziek![]()
Whahahahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik krijg pas donderdag salaris, krijg ik net smsje van de Game Mania dat ik Skyrim kan ophalen
[ afbeelding ]
Wees blij... meeste werkgevers storten pas aan het einde van de maandquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik krijg pas donderdag salaris, krijg ik net smsje van de Game Mania dat ik Skyrim kan ophalen
[ afbeelding ]
Is er niemand waar je geld van kan lenen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
gast.... you serious? als die werknemer aan het eind van de maand geld had gestort, had hij nu waarschijnlijk nog geld gehad..quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wees blij... meeste werkgevers storten pas aan het einde van de maand
Jep, same here. Heb 'm wel like 5 keer gereserveerd nu dus hij ligt er voor mij zeker vrijdagquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef Yari het volgende:
Dynabyte wacht ook tot vrijdag. Bleh, moet toch eens die cadeaubon gaan gebruiken..
Enerzijds dacht ik hier stiekem ook al aan, even mijn broertje opbellen of zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Is er niemand waar je geld van kan lenen?
True, zit ook wat in jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:39 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
gast.... you serious? als die werknemer aan het eind van de maand geld had gestort, had hij nu waarschijnlijk nog geld gehad..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand de pc versie al toevallig? Verkopen ze die ook gewoon bij de winkels waar jullie hem gehaald hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |