He bahquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef Slomy het volgende:
MM Heerlen heeft m zojuist in de schappen gegooid (tenminste ps3)
Ik call bullshit, waarom zou zo'n groep zoiets posten en niet releasen? Ze zouden massaal bezoekers, props, etc krijgen, wat ze ongetwijfeld geld (en e-credz) oplevert. Er is geen reden om hun userbase zo te 'stangen'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Skidrow Team
November 8th, 2011 at 14:03 | #2
Reply | Quote
We are curently playing Skyrim, and we will upload it later when we get bored.
Het was een reactie op een gefrustreerde user op hun sitequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik call bullshit, waarom zou zo'n groep zoiets posten en niet releasen? Ze zouden massaal bezoekers, props, etc krijgen, wat ze ongetwijfeld geld (en e-credz) oplevert. Er is geen reden om hun userbase zo te 'stangen'.
Klinkt als 'hallo jognensn we zijn heel digtbij het kraken dus we doen alsof ut af is blijv aan onse lippe hangen druk vooral lekker vaak op de ads terwijl jullie onse websait f5en nuo greotjens'
Hou even bij wanneer je je eerste draak tegen komtquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef Seam het volgende:
Eerste Ancestor Power binnen
Niet dat hij iets voorstelt maar goed
Maar wat een sfeer zeg
Muziek is weer top, ben nu een uurtje aan het rondzwerven en ik krijg meteen een nostalgisch avonturiersgevoel. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
Dat van die kaart, staat dat toevallig ergens vermeld op het doosje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef speknek het volgende:
Net bij MM Utrecht gekocht voor 55 euro met steelbook erbij. Xbox versie leek wel bijna op (er waren nog heel veel windows versies, maar lekker nuttig), wel een gigantische wand vol MW3, die verwachten duidelijk wat.
edit: inclusief mooie kaart ook terwijl ik hem dus helemaal niet gepreordered had, NICE
Meh BF3 was leuk maar had ik uit in minder dan 6 uur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:52 schreef Frankii het volgende:
Salaris is gestort. Ik kan alleen niet op tijd bij de winkel zijn.Vanavond dus lekkor bf3 spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |