Ik heb een kleinere Vertex II in mijn servertje zitten. Mooi spul.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook een SSD besteld om een NC-10 van een vriendin mee te pimpen.
Ze heeft haar vorige harde schijf gesloopt door hard op haar netbook te slaan. Vooral vandaar die SSDquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:07 schreef robin007bond het volgende:
SSD's zijn niet goed om veel naar te schrijven, hopelijk heeft ze nog een gewone harde schijf voor haar andere dingen.
Om een OS te booten is het wel ideaal
Het is inderdaad wel retesnel. 7200 rpm vind ik ook wel genoeg, vooral als je veel opslaat is een SSD echt niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een kleinere Vertex II in mijn servertje zitten. Mooi spul.
Zolang het als geintje bedoeld blijft, maar dat valt vaak wel tegen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah beetje intimidatie des vrouwmensch moet kunnen.
Wat voor meisjes ga jij mee om, Remlof?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft haar vorige harde schijf gesloopt door hard op haar netbook te slaan. Vooral vandaar die SSD
Voor opslag heb je toch je netwerkschijven?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel retesnel. 7200 rpm vind ik ook wel genoeg, vooral als je veel opslaat is een SSD echt niks.
Mannen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor meisjes ga jij mee om, Remlof?
Wat een mooie post van mij zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Groep 6, VMBO of toch PVV stemmer ?
Ik heb net een mop verzonnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor opslag heb je toch je netwerkschijven?
Type ik vanaf mijn MacBook Air.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 00:15:52 ]
Gelijk heb je hoor. Overdreven gehuil om dit soort zaken is walgelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
Ik kon het toch niet laten omdat ik het eigenlijk best triest vind dat mensen er om kunnen janken. Beetje hypocriet vind ik het.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb net een mop verzonnen.
Waarom heet een MacBook Air, een Macbook Air?Maar wel heel mooi gebakken en het werkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bij Nieuwsuur hebben ze een MacBook Air op de desk staan, met een Netscape sticker erop
Yankee go home!
Wat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
Ik kon het toch niet laten omdat ik het eigenlijk best triest vind dat mensen er om kunnen janken. Beetje hypocriet vind ik het.
Geef toe, Apple is overpricedquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi gebakken en het werkt geweldig
Ook bij Nieuwsuur hebben ze een MacBook Air op de desk staan, met een Netscape sticker erop
Dat is wel hypocriet ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom janken vreemde mensen om een dood paard?
Hoi,quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef betyar het volgende:
Sowieso zou ik echt nooit vegetariër willen worden.quote:
Het is gewoon kwaliteit. En dat mag wat kosten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef toe, Apple is overpriced
Uhu...quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is gewoon kwaliteit. En dat mag wat kosten.
Nee, ik zal mijn best doen voor je. Maar ik zit nog ff deze week ziek thuis. Daarna pak ik de draad opquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef betyar het volgende:
Ach ja, tijd voor bed.
Vergeet me niet he, Cherna.
Vegetariers eten wel saai ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso zou ik echt nooit vegetariër willen worden.
Ik heb zin in de meet. Moest gelijk aan bitterballen denken bij dit onderwerp
Primaquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijn best doen voor je. Maar ik zit nog ff deze week ziek thuis. Daarna pak ik de draad op
Dat lukt wel. thxquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima, alvast bedankt en sterkte verder.
Ik heb ook een SSD in mijn netbook. Niet voor de snelheid, maar om corruptie door het bewegen van mijn netbook, herrie en hitte te verminderen. De oorspronkelijke harde schijf zat altijd zo te loeien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een kleinere Vertex II in mijn servertje zitten. Mooi spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |