abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2011 @ 22:29:42 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_104100497
LOS ANGELES - De jury in het proces tegen Conrad Murray is van mening dat de voormalige lijfarts van Michael Jackson schuldig is aan dood door schuld.

Foto: ANP

Dat heeft zij maandag in Los Angeles laten weten.

Het is nu aan de rechter om de strafmaat te bepalen. Murray kan nog tegen de uitspraak in beroep gaan. Murray kan maximaal vier jaar gevangenisstraf worden opgelegd. Ook verliest hij zijn bevoegdheid als arts.

Roekeloze arts

Tijdens de rechtszaak, die zes weken in beslag nam, werd Murray door aanklagers neergezet als een roekeloze arts die Jackson in de steek liet toen de King of Pop op 25 juni 2009 onder invloed was van propofol. De zanger overleed op die dag aan een overdosis van het slaapmiddel.

Advocaten van Murray beweerden daarentegen dat Jackson zelf het middel tot zich had genomen toen de arts even naar het toilet was. Ook zeiden zij dat de zanger verslaafd was aan propofol. Later trokken de raadslieden deze verklaring echter weer in.

Propofol

Een lijkschouwer verklaarde dat het onwaarschijnlijk is dat Jackson zelf propofol heeft genomen. Hij achtte het waarschijnlijker dat Murray de overdosis verstrekte aan de zanger, nadat hij verkeerd had ingeschat welke dosis van het medicijn genoeg zou zijn om Jackson te behandelen voor zijn slapeloosheid

De jury, bestaande uit zeven mannen en vijf vrouwen, moest unaniem tot een beslissing komen. Vrijdag werd nog geen overeenstemming bereikt, waarop de juryleden maandag verder gingen met hun overleg.

BRON
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 7 november 2011 @ 22:30:29 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104100549
Leve de lijfarts!
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_104100655
Gerechtigheid! *O*
Nieuw is niet altijd beter.
pi_104100696
We krijgen MJ er niet mee terug maar ben blij met de uitspraak... Houdt zijn naam in ere
pi_104100705
Juryrechtspraak en dan MJ, grootste popidool aller tijden. Hele generaties zijn er mee opgegroeid.
Lekker geloofwaardig weer.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 7 november 2011 @ 22:33:37 #6
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104100812

maikul is liev
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_104101570
quote:
13s.gif Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
Juryrechtspraak en dan MJ, grootste popidool aller tijden. Hele generaties zijn er mee opgegroeid.
Lekker geloofwaardig weer.
We gaan er maar vanuit dat de voltallige jury in 1970 is ingevroren en voor deze zaak is ontdooid, of destijds in een kelder is opgesloten en voor deze zaak zijn vrijgelaten. Dat is immers de enige optie als je in zaken als deze een volkomen onbevooroordeelde jury wilt hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_104101894
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Ferdo het volgende:

[..]

We gaan er maar vanuit dat de voltallige jury in 1970 is ingevroren en voor deze zaak is ontdooid, of destijds in een kelder is opgesloten en voor deze zaak zijn vrijgelaten. Dat is immers de enige optie als je in zaken als deze een volkomen onbevooroordeelde jury wilt hebben.
Met name in dit soort zaken van publieke personen zie je gewoon duidelijk dat juryrechtspraak de grootste nonsens is. Je hebt te maken met allerlei randzaken en emoties die een neutraal afgewogen besluit op basis van het enige dat relevant is (de feiten) onmogelijk maken.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:23:11 #9
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104106891
Waarom staat dit bericht tussen haakjes? Hoeft niet hoor, want dr. Murray is toch écht vanmiddag schuldig bevonden.
Leef en Laten Leven
pi_104107200
Moet er voor die mafkees nou perse een schuldige aangewezen worden of zo? hebben ze daar in de VS anders soms gewetenswroeging? Ik kan me nog herinneren dat zo'n beetje iedereen hem wilde lynchen toen die berichten van mogelijk kindermisbruik naar buiten kwamen, en nu ie dood is is ineens de wereld te klein en moet en zal er iemand de zwarte piet voor krijgen. 8)7

Of die dokter er nou wel of niet iets aan kon doen, hij was toch wel aula gegaan, hij was namelijk de enige neger ter wereld die eruit zag als een zeer ongezonde blanke.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:35:17 #11
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:34 schreef Hathor het volgende:
Moet er voor die mafkees nou perse een schuldige aangewezen worden of zo? hebben ze daar in de VS anders soms gewetenswroeging? Ik kan me nog herinneren dat zo'n beetje iedereen hem wilde lynchen toen die berichten van mogelijk kindermisbruik naar buiten kwamen, en nu ie dood is is ineens de wereld te klein en moet en zal er iemand de zwarte piet voor krijgen. 8)7

Of die dokter er nou wel of niet iets aan kon doen, hij was toch wel aula gegaan, hij was namelijk de enige neger ter wereld die eruit zag als een zeer ongezonde blanke.
Jij weet niet dat MJ Vitiligo had? Is bewezen tijdens de autopsie.
Leef en Laten Leven
pi_104107342
Typisch Amerika om altijd een zondebok te zoeken. Zo'n onzin deze rechtszaak.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:40:41 #13
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:39 schreef Michie_ het volgende:
Typisch Amerika om altijd een zondebok te zoeken. Zo'n onzin deze rechtszaak.
Waarom zo blaten als je er niets vanaf weet, want dat is duidelijk.
Leef en Laten Leven
pi_104107558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jij weet niet dat MJ Vitiligo had? Is bewezen tijdens de autopsie.
Ja dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat het allemaal een beetje verergerd is door al dat snij en kerfwerk wat ie in zichzelf heeft geinvesteerd? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat dat bevorderlijk werkt voor je huid en/of pigment. Heb je die close ups van zijn neus wel eens goed bekeken...met die groenachtige korsten? Of wilde je dat ook aan vitiligo wijten?
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:55:23 #15
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar kan het niet zo zijn dat het allemaal een beetje verergerd is door al dat snij en kerfwerk wat ie in zichzelf heeft geinvesteerd? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat dat bevorderlijk werkt voor je huid en/of pigment. Heb je die close ups van zijn neus wel eens goed bekeken...met die groenachtige korsten? Of wilde je dat ook aan vitiligo wijten?
Als je dat weet, waarom heb je het dan over een "ongezond uitziende blanke"? Daar kon hij toch niets aan doen?
Vitiligo komt voor op benen, armen, borst. En daar heeft ie echt geen plastische chirurgie laten doen. Dus dat heeft er niets mee te maken.
En ja, zeker heeft hij vele cosmetische ingrepen laten doen aan zijn gezicht. Vooral neus, kaaklijn. Jammer genoeg.
Leef en Laten Leven
pi_104107702
Hij zag eruit als een junk, en bleek dat achteraf ook te zijn. Vanwaar dat hypocriete gedoe Robijn :?
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:57:38 #17
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107730
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zag eruit als een junk, en bleek dat achteraf ook te zijn. Vanwaar dat hypocriete gedoe Robijn :?
Dat hij zo wit was op een gegeven moment had niets met junk of niet te maken he. En daar heb ik het over.
Leef en Laten Leven
pi_104107746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Waarom zo blaten als je er niets vanaf weet, want dat is duidelijk.
Ik vond beide partijen zwak. Maar als je in deze rechtszaak Michael Jackson zou vervangen door bijv Piet dan was het waarschijnlijker geweest dat Murray zou zijn vrijgesproken. Sterker nog.... Dan zou er waarschijnlijk niet eens een rechtszaak zijn gekomen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:59:32 #19
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104107773
Ik blijf een dubbel gevoel houden bij deze hele zaak.
Tics van je petten.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:59:32 #20
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:58 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ik vond beide partijen zwak. Maar als je in deze rechtszaak Michael Jackson zou vervangen door bijv Piet dan was het waarschijnlijker geweest dat Murray zou zijn vrijgesproken. Sterker nog.... Dan zou er waarschijnlijk niet eens een rechtszaak zijn gekomen.
Heb je het gevolgd? Want ik kan me niet voorstellen dat je in dat geval de aanklagers zwak vond.
Leef en Laten Leven
pi_104107796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat hij zo wit was op een gegeven moment had niets met junk of niet te maken he. En daar heb ik het over.
Dat weet je helemaal niet. Zijn zoontje heeft precies dezelfde ziekte maar die ziet een stuk minder wit.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:01:35 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Zijn zoontje heeft precies dezelfde ziekte maar die ziet een stuk minder wit.
Ja hehe, die is 14 nu. MJ's Vitiligo werd alleen maar erger in de loop van de jaren.
Leef en Laten Leven
pi_104107841
quote:
Heb je het gevolgd?
Ja maar ik denk dat het anders is als je er objectief tegen aankijkt. Alle fans van MJ hadden Murray al veroordeeld en als hij niet zou zijn schuldig bevonden had men wel weer een nieuwe zondebok gevonden.
pi_104107847
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja hehe, die is 14 nu. MJ's Vitiligo werd alleen maar erger in de loop van de jaren.
Heb je die documentaire gezien van na zijn dood? Er zijn meer dan 600 potjes met slaap en sedatie-middelen gevonden. Alsmede een enorme collectie aan pijnstillers.
Michael was ernstig verslaafd en absoluut niet gezond.
Gezonde mensen grijpen sowieso niet naar narcose-middelen om te kunnen slapen.

Mensen die hem echt kenden en met hem omgingen hebben dat ook gewoon uitgesproken hoor :)
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:06:14 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107880
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb je die documentaire gezien van na zijn dood? Er zijn meer dan 600 potjes met slaap en sedatie-middelen gevonden. Alsmede een enorme collectie aan pijnstillers.
Michael was ernstig verslaafd en absoluut niet gezond.
Gezonde mensen grijpen sowieso niet naar narcose-middelen om te kunnen slapen.

Mensen die hem echt kenden en met hem omgingen hebben dat ook gewoon uitgesproken hoor :)
Dat weet ik, maar daar hebben we het nu toch niet over? We hadden het over Vitiligo.
En welke docu bedoel je, ik heb er zoveel gezien.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:07:49 #26
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ja maar ik denk dat het anders is als je er objectief tegen aankijkt. Alle fans van MJ hadden Murray al veroordeeld en als hij niet zou zijn schuldig bevonden had men wel weer een nieuwe zondebok gevonden.
Dat is zo. Ik heb soms ook een dubbel gevoel. Als Murray niet schuldig bevonden was, had ik me er bij neergelegd.
Leef en Laten Leven
pi_104107917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar daar hebben we het nu toch niet over? We hadden het over Vitiligo.
En welke docu bedoel je, ik heb er zoveel gezien.
Who Killed The King Of Pop natuurlijk.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:08:45 #28
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Who Killed The King Of Pop natuurlijk.
Nee joh is niet natuurlijk, er zijn er zoooveeel, echt waar :)
Leef en Laten Leven
pi_104107952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee joh is niet natuurlijk, er zijn er zoooveeel, echt waar :)
Van na zijn dood die expliciet ingaan op zijn verslaving(en) en doodsoorzaak niet B-)
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:10:32 #30
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104107969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Van na zijn dood die expliciet ingaan op zijn verslaving(en) en doodsoorzaak niet B-)
Echt wel! :P Ben te moe om ze nu te gaan zoeken, maar er zijn er zat.
Leef en Laten Leven
pi_104108020
Ach die arts is en blijft natuurlijk schuldig omdat hij Michael propofol gaf. Zelfs als je 150k per maand krijgt zijn er regels die je als arts hebt te hanteren.
En Murray heeft niet het primaire belang (= de gezondheid van zijn patiënt), maar geld een te grote rol laten spelen.

Verder weten we natuurlijk allemaal dat Michael hem anders gewoon ontslagen had en er een of andere pipo had aangesteld die het wel zou regelen.
Groetjes, Ezio.
pi_104108024

Deze man is schuld aan het miserabele leven en de uiteindelijke dood van Michael Jackson.

Zijn vader dus.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:14:41 #33
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108044
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Ach die arts is en blijft natuurlijk schuldig omdat hij Michael propofol gaf. Zelfs als je 150k per maand krijgt zijn er regels die je als arts hebt te hanteren.
En Murray heeft niet het primaire belang (= de gezondheid van zijn patiënt), maar geld een te grote rol laten spelen.

Verder weten we natuurlijk allemaal dat Michael hem anders gewoon ontslagen had en er een of andere pipo had aangesteld die het wel zou regelen.
Aardig eens met deze gehele post :)
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:15:28 #34
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:13 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]

Deze man is schuld aan het miserabele leven en de uiteindelijke dood van Michael Jackson.

Zijn vader dus.
Ja, maar dat niet alleen. Wat denk je van de aantijgingen van kindermisbruik. Dat heeft hem echt genekt.
Leef en Laten Leven
pi_104108110
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, maar dat niet alleen. Wat denk je van de aantijgingen van kindermisbruik. Dat heeft hem echt genekt.
Klopt, maar Michael was natuurlijk nogal wereldvreemd heeft nooit een normale jeugd gekend en wist volgens mij niet beter. Ben geen Michael Jackson fan trouwens maar er zaten wel wat steekjes los bij die jongen door het gepush van zijn vader.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_104108127
Amerika is toch een vreemd land, MJ die word vrijgesproken van kinder seksueel misbruik waarbij iedereen weet dat die gozer zo fout was als tien Marc Dutrouxs bijelkaar. Keer op keer liet hij blijken hoe leip die Jackson familie inelkaar steekt. Dat er uiteindelijk een overdosis als dood ter gevolg was keek ik allang niet van op. En nu moet ook nog een lijfarts het ontgelden. Elke arts van de familie Jackson zou per direct afstand moeten nemen van de familie. Laat die familie maar lekker lijden mocht een van de familieleden doodziek raken. Dikke schande als je het mij vraagt.
Los van dit alles heeft MJ keigoede muziek gemaakt en was hij een legende een van de beste in zijn soort... maar ongelooflijk gestoord.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:22:43 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef MakkieR het volgende:
Amerika is toch een vreemd land, MJ die word vrijgesproken van kinder seksueel misbruik waarbij iedereen weet dat die gozer zo fout was als tien Marc Dutrouxs bijelkaar. Keer op keer liet hij blijken hoe leip die Jackson familie inelkaar steekt. Dat er uiteindelijk een overdosis als dood ter gevolg was keek ik allang niet van op. En nu moet ook nog een lijfarts het ontgelden. Elke arts van de familie Jackson zou per direct afstand moeten nemen van de familie. Laat die familie maar lekker lijden mocht een van de familieleden doodziek raken. Dikke schande als je het mij vraagt.
Los van dit alles heeft MJ keigoede muziek gemaakt en was hij een legende een van de beste in zijn soort... maar ongelooflijk gestoord.
Oh ja, weet iedereen dat? :{ Nee, dat weet niet iedereen, want het is niet waar. Dus hou je laster maar bij je. Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten he.
Leef en Laten Leven
pi_104108174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef MakkieR het volgende:
Wat een enorm slechte post dit zeg. Hij is destijds vrijgesproken op alle aanklachten.
"Waarbij iedereen weet dat hij schuldig is" ?? Hoe weten ze dat dan? Wat een kut-argument zeg :X

Als ik een man met een kind een waterbalonnen-gevecht zie houden denk ik: Die 2 hebben plezier :) .
Niet: die man gaat straks vast dat kind misbruiken.

Wie is hier nu de zieke geest??????? :{
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:24:59 #39
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Klopt, maar Michael was natuurlijk nogal wereldvreemd heeft nooit een normale jeugd gekend en wist volgens mij niet beter. Ben geen Michael Jackson fan trouwens maar er zaten wel wat steekjes los bij die jongen door het gepush van zijn vader.
Nee hij heeft zeker geen normale jeugd gekend vanaf zijn 5e jaar...dat kan je wel stellen. Altijd in de spotlights, niet normaal naar buiten kunnen...
En ja, Joe Jackson tja, erg liefdevol was ie niet.
Leef en Laten Leven
pi_104108254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee hij heeft zeker geen normale jeugd gekend vanaf zijn 5e jaar...dat kan je wel stellen. Altijd in de spotlights, niet normaal naar buiten kunnen...
En ja, Joe Jackson tja, erg liefdevol was ie niet.
Klopt, en wat Makkie hierboven stelt is buiten proporties. Ja Michael Jackson ging om met kinderen maar niet op de manier als Marc Dutroux zoals hij veronderstelt.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:31:55 #41
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Klopt, en wat Makkie hierboven stelt is buiten proporties. Ja Michael Jackson ging om met kinderen maar niet op de manier als Marc Dutroux zoals hij veronderstelt.
Michael was gek op kinderen. Maar niet op de manier dat die tokkie post hierboven veronderstelt.
Hij heeft ongelofelijk veel geld aan goede doelen gegeven, voornamelijk welke met kinderen te maken hadden.
Leef en Laten Leven
pi_104108479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Michael was gek op kinderen. Maar niet op de manier dat die tokkie post hierboven veronderstelt.
Hij heeft ongelofelijk veel geld aan goede doelen gegeven, voornamelijk welke met kinderen te maken hadden.
Die slaapfeestjes bij hem thuis vond ik anders vrij dubieus.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:46:44 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108503
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom? Hij sliep niet bij de kinderen in bed.
Leef en Laten Leven
pi_104108513
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan ben jij dus iemand met een zieke geest.
Groetjes, Ezio.
pi_104108526
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Waarom? Hij sliep niet bij de kinderen in bed.
Echt wel.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:50:04 #46
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108547
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Echt wel.
Oh, jij was erbij :')
Die kinderen hebben later ook gezegd dat ze alleen in een bed sliepen. Maar goed, als jij anders wil blijven denken.
Leef en Laten Leven
pi_104108561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan ben jij dus iemand met een zieke geest.
Er was ooit zo'n BBC docu waarin zijn omgang met kinderen bij hem thuis werd gefilmd. Helemaal normaal was dat niet. Als je vind van wel, dan mag ik hopen dat er geen parkjes met speeltuintjes bij jou in de buurt zijn. :{
pi_104108572
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh, jij was erbij :')
Die kinderen hebben later ook gezegd dat ze alleen in een bed sliepen. Maar goed, als jij anders wil blijven denken.
Die families zijn ws zwaar omgekocht, natuurlijk.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:52:20 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108580
[quote]1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er was ooit zo'n BBC docu waarin zijn omgang met kinderen bij hem thuis werd gefilmd. Helemaal normaal was dat niet. Als je vind van wel, dan mag ik hopen dat er geen parkjes met speeltuintjes bij jou in de buurt zijn. :{
[/quote
En wat precies werd er in die docu getoond? De rest zal ik maar negeren, slaat nergens op, en is zwak.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:52:44 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108587
Robijn is niet echt objectief meer :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108594
quote:
Amerika is toch een vreemd land, MJ die word vrijgesproken van kinder seksueel misbruik waarbij iedereen weet dat die gozer zo fout was als tien Marc Dutrouxs bijelkaar.
Dit vind ik dan weer onzin. iedereen weet dat het de ouders van de kinderen was te doen om Michael's geld en niet omdat ie aan hun kinderen zou hebben gezeten.
pi_104108604
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat insinueer je nu precies? Dat volwassenen die met kinderen spelen stiekem allemaal verkrachters zijn?
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:56:27 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108633
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat insinueer je nu precies? Dat volwassenen die met kinderen spelen stiekem allemaal verkrachters zijn?
Verkrachten en overhalen tot dingen toen met toestemming van kindje zijn twee verschillende dingen :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108636
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:') Nee, natuurlijk niet.

Maar waar rook is, is meestal ook vuur. De man was feitelijk gewoon een kinderlokker, met zijn pretparkje, treintje en Disney huis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 01:58:06 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:57:07 #55
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:53 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer onzin. iedereen weet dat het de ouders van de kinderen was te doen om Michael's geld en niet omdat ie aan hun kinderen zou hebben gezeten.
Precies. Die lui hadden helemaal geen zaak, vielen door de mand, etc. etc. Maar MJ's reputatie was wel mooi naar de maan.
10 aanklachten had DA Sneddon maar liefst in 2005. En van alle 10 is hij vrijgesproken.

Voor de mensen die het niet vertrouwen zou ik zeggen: verdiep je in YT. Dan zal je zien wat een mooi mens MJ was.
Leef en Laten Leven
pi_104108650
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Verkrachten en overhalen tot dingen toen met toestemming van kindje zijn twee verschillende dingen :D
Wat voor "dingen doen" ? Man wat zitten er hier een ziekte geestjes _O-
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:59:05 #57
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:') Nee, natuurlijk niet.

Maar waar rook is, is meestal ook vuur. De man was feitelijk gewoon een kinderlokker, met zijn pretparkje, treintje en Disney huis.
Goh, waarom wordt je geen rechter joh? Je schijnt alles zo goed te weten. Nou, vooral te belasteren, dat is wat je doet. Zielepiet.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:00:01 #58
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat voor "dingen doen" ? Man wat zitten er hier een ziekte geestjes _O-
_O- Ik bedoelde het niet op die manier, maar ik bedoel, MJ zou die kindjes niet gedwongen hebben om..."dingen" te doen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108674
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

_O- Ik bedoelde het niet op die manier, maar ik bedoel, MJ zou die kindjes niet gedwongen hebben om..."dingen" te doen
Wees eens concreet dat? Kinderen dwingen tot dingen.... wat voor dingen?
Paris en Prince zijn altijd lovend geweest over hun vader.
Groetjes, Ezio.
pi_104108677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:59 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Goh, waarom wordt je geen rechter joh? Je schijnt alles zo goed te weten. Nou, vooral te belasteren, dat is wat je doet. Zielepiet.
:')

Ah joh.. ik zat je maar te fucken. Ik geloof ook wel dat ie onschuldig was. Vind die felle reacties alleen altijd zo mooi. :+
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:02:01 #61
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108686
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah joh.. ik zat je maar te fucken. Ik geloof ook wel dat ie onschuldig was. Vind die felle reacties alleen altijd zo mooi. :+
Ow. Vind het niet zo grappig nee, als je kijkt naar hoe hij door die aantijgingen genekt was.
Dat verdiende hij gewoon niet. In tegendeel.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:03:15 #62
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108695
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wees eens concreet dat? Kinderen dwingen tot dingen.... wat voor dingen?
Paris en Prince zijn altijd lovend geweest over hun vader.
Sexueel getinte dingen :P Maar geen sex ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108696
quote:

[..]

Leuk man hihi :')
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:03:53 #64
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108697
Trouwens stok, zomaar provoceerde ik in het Feyenoordtopic, dat zei je nadat ik was gebanned uit VBL :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:02 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ow. Vind het niet zo grappig nee, als je kijkt naar hoe hij door die aantijgingen genekt was.
Dat verdiende hij gewoon niet. In tegendeel.
Jij draaft echt door en dat voor een idool. Mag hopen dat je de 16 nog niet voorbij bent, want je zo vastklampen aan een idool kan nooit goed voor je zijn. No offence though.

Nu ga ik slapen... :W
pi_104108709
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ah, lekker duidelijk man :{
Tel je mee:
quote:
Trouwens stok, zomaar provoceerde ik in het Feyenoordtopic, dat zei je nadat ik was gebanned uit VBL :'(
VBL is VBL, zie geen enkele relevantie om dat hier uitgebreid te gaan bespreken. ;)
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:05:52 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108710
quote:

[..]

Nee. Ook geen sexueel getinte dingen. Helemaal niks, behalve een jeugd die hij wilde inhalen-wat natuurlijk niet gaat- en hij zich daarom tof voelde tussen kinderen.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:06:29 #68
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ah, lekker duidelijk man :{
Tel je mee:
[..]

VBL is VBL, zie geen enkele relevantie om dat hier uitgebreid te gaan bespreken. ;)
Ik kan niet meer posten in VBL vandaar dat ik het hier ff zei :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:06:32 #69
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108720
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij draaft echt door en dat voor een idool. Mag hopen dat je de 16 nog niet voorbij bent, want je zo vastklampen aan een idool kan nooit goed voor je zijn. No offence though.

Nu ga ik slapen... :W
Ik ben een leeftijdsgenote van MJ. Dus heb hem al die tientallen jaren meegemaakt, dank je.
Welterusten.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:07:07 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik ben een leeftijdsgenote van MJ. Dus heb hem al die tientallen jaren meegemaakt, dank je.
Welterusten.
50?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:07:27 #71
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108725
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

50?
Jah, ben nu net zo oud als hij, toen hij stierf.
Leef en Laten Leven
pi_104108736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Welterusten.
Ik ben veel jonger, maar als mensen weer beginnen over dat kindermisbruik stoor ik me daar ook altijd mateloos aan.
Net als aan fans die hun idool tot in het ongezonde vrijpleiten van alle ellende die deze over zich heen kregen.

Michael had een collectie mensen om zich heen verzamelt die alles behalve betrouwbaar bleken. Zelfde met die Gavin :r
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:11:33 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_104108749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik ben veel jonger, maar als mensen weer beginnen over dat kindermisbruik stoor ik me daar ook altijd mateloos aan.
Net als aan fans die hun idool tot in het ongezonde vrijpleiten van alle ellende die deze over zich heen kregen.

Michael had een collectie mensen om zich heen verzamelt die alles behalve betrouwbaar bleken. Zelfde met die Gavin :r
Zijn famillie heeft zijn hele leven verpest.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_104108761
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zijn famillie heeft zijn hele leven verpest.
Dat is dubbel. Aan de ene kant heeft de ijzeren discipline van zijn pa hem misschien een nare jeugd bezorgt, aan de andere kant kun je ook stellen dat dat perfectionisme op zeer jeugdige leeftijd hem later de grootste artiest aller tijden heeft gemaakt.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:14:46 #75
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_104108768
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

I know. Mensen weten echt niet wat ze zeggen en ermee aanrichten. Althans, toen hij nog leefde. Nu is het gewoon ongenuanceerd natrappen, en het zijn ook altijd mensen die enkel de roddelbladen lezen en zich niet verdiepen in. Maar gelukkig wordt het steeds duidelijker hoe MJ echt was. Alleen...te laat.

MJ was veel te goed van vertrouwen, daar had hij echt geen goede neus voor. Dat, en al die lui die als vliegen op zijn geld afkwamen.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:34:46 #76
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_104108875
quote:

[..]

naiss _O_ _O_ _O_

Leave Michael alone :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_104110550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

I know. Mensen weten echt niet wat ze zeggen en ermee aanrichten. Althans, toen hij nog leefde. Nu is het gewoon ongenuanceerd natrappen, en het zijn ook altijd mensen die enkel de roddelbladen lezen en zich niet verdiepen in. Maar gelukkig wordt het steeds duidelijker hoe MJ echt was. Alleen...te laat.

MJ was veel te goed van vertrouwen, daar had hij echt geen goede neus voor. Dat, en al die lui die als vliegen op zijn geld afkwamen.
Geen goede neus...das de understatement van het jaar. :')
pi_104111809
De lijfarts is niet zozeer schuldig, maar vooral schuldig verklaard. Lees: geslachtofferd. Het tragische verhaal moest een afronding krijgen. Er moest en zou een zondebok worden aangewezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De berichten over de gezondheid van Jackson zijn erg tegenstrijdig. De ene keer was hij volgens bepaalde mensen zo fit als een hoentje, de andere keer zag hij eruit als een seniele, dementerende oude man in een rolstoel. Jackson was verslaafd aan bepaalde medicijnen. Dat Murray - op verzoek - een dosis toediende die fataal bleek te zijn, is natuurlijk 100 procent de schuld van die arts en niet van de verslaafde in kwestie.

Verder vind ik vooral de reacties van bepaalde MJ-fans ziekelijk. Hun euforische reactie op de veroordeling van Murray is nog te puberaal voor het gemiddelde tienermeisje dat fan is van een boyband. De tentoongestelde vreugde vind ik smakeloos.
pi_104111986
Eng gewoon, op het fundamentalistische af.

En in een zaak als deze zijn dat soort reacties ongepast. Winnaars zijn er natuurlijk niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_104112109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Eng gewoon, op het fundamentalistische af.

En in een zaak als deze zijn dat soort reacties ongepast. Winnaars zijn er natuurlijk niet.
Ik zag zelfs fans die borden bij zich droegen met teksten als "burn in hell". Nou ben ik niet zo'n MJ-fan of -volger, maar ik ken de beste man goed genoeg om te weten dat het een zachtaardig persoon was, die vooral liefde predikte en dat soort teksten nooit zou goedkeuren.

Dat weet zelfs ik, als relatieve buitenstaander. Dus het verbaast me dan des te meer dat er dan 'fans' zijn, die de man door en door kennen, maar zich toch op deze manier uiten.
pi_104112214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zag zelfs fans die borden bij zich droegen met teksten als "burn in hell". Nou ben ik niet zo'n MJ-fan of -volger, maar ik ken de beste man goed genoeg om te weten dat het een zachtaardig persoon was, die vooral liefde predikte en dat soort teksten nooit zou goedkeuren.

Dat weet zelfs ik, als relatieve buitenstaander. Dus het verbaast me dan des te meer dat er dan 'fans' zijn, die de man door en door kennen, maar zich toch op deze manier uiten.
Logisch.
Als Michael Jackson fan, iedereen die men ervan verdenkt om hun idool iets kwaad kan aandoen, is bij voorbaat al schuldig.
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:32:51 #82
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_104112590
De advocaten van de dokter faalden opzichtig, maar er viel je dan ook moeilijk te verdedigen tegen de bewijzen die justitie tegen de dokter in handen had. Het rapport van de lijkschouwer, de verklaringen van de ambulancebroeders, de verklaringen van de chirurgen in het ziekenhuis, zelfs de verklaringen van zijn eigen 'vriendin' met wie hij aan het telefoneren was en MJ uit het oog had verloren nadat hij hem in zijn eigen slaapkamer een grote dosis propofol had toegediend...... En dan ga ik het nog niet hebben over de keiharde bewijzen zoals de grote hoeveelheden van dit narcosemiddel die te vinden waren in het huis, de telefoonlijsten die duidelijk aangeven hoeveel tijd er verstreek voordat de dokter daadwerkelijk 'ingreep', de overduidelijke bewijzen dat hij bewijs weg probeerde te werken en dan als klap op de vuurpijl het toedienen van dit middel aan iemand in een ruimte die daar absoluut niet voor is geschikt met amateuristisch monitoring......

Alles wijst naar een grove onachtzaamheid en nalatigheid van de dokter ten opzicht van de patient, hieruit volgt de schuld direct. Het causaal verband tussen de handeling van de dokter, het toedienen en de nalatigheid die zorgden voor de intreding van de dood, is dan ook zeer aannemelijk en volgens de jury dus bewezen.

Nu hopen dat dit soort kwakzalvers levenslang uit de medische wereld worden geweerd en dat hij de nodig jaren zijn zonden in de gevangenis mag overdenken.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:48:10 #83
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_104113007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:00 schreef Elfletterig het volgende:
De lijfarts is niet zozeer schuldig, maar vooral schuldig verklaard. Lees: geslachtofferd. Het tragische verhaal moest een afronding krijgen. Er moest en zou een zondebok worden aangewezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De berichten over de gezondheid van Jackson zijn erg tegenstrijdig. De ene keer was hij volgens bepaalde mensen zo fit als een hoentje, de andere keer zag hij eruit als een seniele, dementerende oude man in een rolstoel. Jackson was verslaafd aan bepaalde medicijnen. Dat Murray - op verzoek - een dosis toediende die fataal bleek te zijn, is natuurlijk 100 procent de schuld van die arts en niet van de verslaafde in kwestie.

Verder vind ik vooral de reacties van bepaalde MJ-fans ziekelijk. Hun euforische reactie op de veroordeling van Murray is nog te puberaal voor het gemiddelde tienermeisje dat fan is van een boyband. De tentoongestelde vreugde vind ik smakeloos.
Natuurlijk is het ook een persoonlijk drama voor de dokter en volgens mij beseft hij ook donders goed dat hij met zijn handelingen er volkomen naast zat, althans nu wel, helaas nu het te laat is. Jammer dat het zo ver heeft moeten komen. De grootste popartiest ooit, een uniek talent, en een groots filantroop op zo'n lullige manier verliezen is niet niets. Het is niet dat het leven van MJ meer waard is dan het leven van een ander, althans niet voor het recht, maar er kan moeilijk ontkend worden dat hij voor een heleboel mensen iets moois belichaamde, oftewel zoals zo mooi door de CNN werd aangegeven toen net het nieuws naar buiten kwam dat hij in het ziekenhuis lag 'This man was Michael Jackson on every corner of the world'.

De reacties van de fans zijn dan ook uit deze emotie te verklaren.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_104115450
OMG, wat zal hij het onplezierig hebben in de gevangenis als "the guy who killed MJ" :D
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_104119872
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:08 schreef Son-Goku het volgende:
OMG, wat zal hij het onplezierig hebben in de gevangenis als "the guy who killed MJ" :D
Dat is zwak uitgedrukt:

quote:
Gevangenisdirectie vreest dat Conrad Murray zelfmoord pleegt
Michael Jacksons lijfarts wordt permanent in de gaten gehouden omdat de gevangenisdirectie vreest dat hij zich van het leven zal beroven. Conrad Murray zou in een isolatiecel geplaatst zijn nadat de jury hem gisteren schuldig verklaarde aan onvrijwillige doodslag op de zanger. Volgens de rechter is Murray een gevaar voor de samenleving.

Pas op 29 november zal de 58-jarige cardioloog zijn strafmaat kennen. Hij riskeert tot vier jaar cel. Het was een anonieme bron die aan de Los Angeles Times meldde dat Murray in de isolatiecel zit en door cipiers in de gaten gehouden wordt omdat gevreesd wordt dat de man zelfmoord pleegt.

Geen contact met andere gevangenen
Bovendien werd Murray voor zijn eigen veiligheid alleen in een cel gestopt. Gevreesd wordt dat medegevangenen hem aanvallen, en dus krijgt hij ook altijd en overal een begeleider mee, ook als hij zich gaat douchen. Hij mag niet in contact komen met andere gevangenen.

'Beat It'
Leden van de familie Jackson huilden in stilte toen het verdict gisteren werd voorgelezen. Buiten de rechtszaal steeg gejuich op van honderden fans, die Jacksons hit 'Beat It' zongen. Jacksons zus LaToya verklaarde: 'Bedankt Amerika, bedankt iedereen. Jullie waren fantastisch. Michael houdt van iedereen. Hij was in de rechtszaal bij ons, en dat is waarom gerechtigheid is geschied.'

Murray blijft in de cel tot de uitspraak van de strafmaat volgt. Verwacht wordt dat hij in beroep gaat tegen zijn veroordeling.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lfmoord-pleegt.dhtml

Het zou triest zijn wanneer deze man zichzelf van kant maakt. Hopelijk weten ze dat te voorkomen, valt de straf laag uit en kan hij met succes in hoger beroep gaan.

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 14:23:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')