naissquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah joh.. ik zat je maar te fucken. Ik geloof ook wel dat ie onschuldig was. Vind die felle reacties alleen altijd zo mooi.
Geen goede neus...das de understatement van het jaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
I know. Mensen weten echt niet wat ze zeggen en ermee aanrichten. Althans, toen hij nog leefde. Nu is het gewoon ongenuanceerd natrappen, en het zijn ook altijd mensen die enkel de roddelbladen lezen en zich niet verdiepen in. Maar gelukkig wordt het steeds duidelijker hoe MJ echt was. Alleen...te laat.
MJ was veel te goed van vertrouwen, daar had hij echt geen goede neus voor. Dat, en al die lui die als vliegen op zijn geld afkwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De berichten over de gezondheid van Jackson zijn erg tegenstrijdig. De ene keer was hij volgens bepaalde mensen zo fit als een hoentje, de andere keer zag hij eruit als een seniele, dementerende oude man in een rolstoel. Jackson was verslaafd aan bepaalde medicijnen. Dat Murray - op verzoek - een dosis toediende die fataal bleek te zijn, is natuurlijk 100 procent de schuld van die arts en niet van de verslaafde in kwestie.
Verder vind ik vooral de reacties van bepaalde MJ-fans ziekelijk. Hun euforische reactie op de veroordeling van Murray is nog te puberaal voor het gemiddelde tienermeisje dat fan is van een boyband. De tentoongestelde vreugde vind ik smakeloos.
Ik zag zelfs fans die borden bij zich droegen met teksten als "burn in hell". Nou ben ik niet zo'n MJ-fan of -volger, maar ik ken de beste man goed genoeg om te weten dat het een zachtaardig persoon was, die vooral liefde predikte en dat soort teksten nooit zou goedkeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:07 schreef Ferdo het volgende:
Eng gewoon, op het fundamentalistische af.
En in een zaak als deze zijn dat soort reacties ongepast. Winnaars zijn er natuurlijk niet.
Logisch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag zelfs fans die borden bij zich droegen met teksten als "burn in hell". Nou ben ik niet zo'n MJ-fan of -volger, maar ik ken de beste man goed genoeg om te weten dat het een zachtaardig persoon was, die vooral liefde predikte en dat soort teksten nooit zou goedkeuren.
Dat weet zelfs ik, als relatieve buitenstaander. Dus het verbaast me dan des te meer dat er dan 'fans' zijn, die de man door en door kennen, maar zich toch op deze manier uiten.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:00 schreef Elfletterig het volgende:
De lijfarts is niet zozeer schuldig, maar vooral schuldig verklaard. Lees: geslachtofferd. Het tragische verhaal moest een afronding krijgen. Er moest en zou een zondebok worden aangewezen.Natuurlijk is het ook een persoonlijk drama voor de dokter en volgens mij beseft hij ook donders goed dat hij met zijn handelingen er volkomen naast zat, althans nu wel, helaas nu het te laat is. Jammer dat het zo ver heeft moeten komen. De grootste popartiest ooit, een uniek talent, en een groots filantroop op zo'n lullige manier verliezen is niet niets. Het is niet dat het leven van MJ meer waard is dan het leven van een ander, althans niet voor het recht, maar er kan moeilijk ontkend worden dat hij voor een heleboel mensen iets moois belichaamde, oftewel zoals zo mooi door de CNN werd aangegeven toen net het nieuws naar buiten kwam dat hij in het ziekenhuis lag 'This man was Michael Jackson on every corner of the world'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De berichten over de gezondheid van Jackson zijn erg tegenstrijdig. De ene keer was hij volgens bepaalde mensen zo fit als een hoentje, de andere keer zag hij eruit als een seniele, dementerende oude man in een rolstoel. Jackson was verslaafd aan bepaalde medicijnen. Dat Murray - op verzoek - een dosis toediende die fataal bleek te zijn, is natuurlijk 100 procent de schuld van die arts en niet van de verslaafde in kwestie.
Verder vind ik vooral de reacties van bepaalde MJ-fans ziekelijk. Hun euforische reactie op de veroordeling van Murray is nog te puberaal voor het gemiddelde tienermeisje dat fan is van een boyband. De tentoongestelde vreugde vind ik smakeloos.
De reacties van de fans zijn dan ook uit deze emotie te verklaren."Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
Dat is zwak uitgedrukt:quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:08 schreef Son-Goku het volgende:
OMG, wat zal hij het onplezierig hebben in de gevangenis als "the guy who killed MJ"
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lfmoord-pleegt.dhtmlquote:Gevangenisdirectie vreest dat Conrad Murray zelfmoord pleegt
Michael Jacksons lijfarts wordt permanent in de gaten gehouden omdat de gevangenisdirectie vreest dat hij zich van het leven zal beroven. Conrad Murray zou in een isolatiecel geplaatst zijn nadat de jury hem gisteren schuldig verklaarde aan onvrijwillige doodslag op de zanger. Volgens de rechter is Murray een gevaar voor de samenleving.
Pas op 29 november zal de 58-jarige cardioloog zijn strafmaat kennen. Hij riskeert tot vier jaar cel. Het was een anonieme bron die aan de Los Angeles Times meldde dat Murray in de isolatiecel zit en door cipiers in de gaten gehouden wordt omdat gevreesd wordt dat de man zelfmoord pleegt.
Geen contact met andere gevangenen
Bovendien werd Murray voor zijn eigen veiligheid alleen in een cel gestopt. Gevreesd wordt dat medegevangenen hem aanvallen, en dus krijgt hij ook altijd en overal een begeleider mee, ook als hij zich gaat douchen. Hij mag niet in contact komen met andere gevangenen.
'Beat It'
Leden van de familie Jackson huilden in stilte toen het verdict gisteren werd voorgelezen. Buiten de rechtszaal steeg gejuich op van honderden fans, die Jacksons hit 'Beat It' zongen. Jacksons zus LaToya verklaarde: 'Bedankt Amerika, bedankt iedereen. Jullie waren fantastisch. Michael houdt van iedereen. Hij was in de rechtszaal bij ons, en dat is waarom gerechtigheid is geschied.'
Murray blijft in de cel tot de uitspraak van de strafmaat volgt. Verwacht wordt dat hij in beroep gaat tegen zijn veroordeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 14:23:35 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |