En groene plantjes in je tuin te hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Je zult toch in zo een familie geboren wordenben je gedoemd oliebollen te verkopen.
Je kunt ook in Somalië geboren worden hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Je zult toch in zo een familie geboren wordenben je gedoemd oliebollen te verkopen.
goed toch? dan heb je instant werkquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Of als Rob Geusquote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je kunt ook in Somalië geboren worden hoor!
DAT dan weer wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goed toch? dan heb je instant werk
wanneer ga jij voor ons koken?quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Doler12 het volgende:
Ooooow heilig rob ga de keuken weer checken!
quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Doler12 het volgende:
Weer niet goed geregeld wat een idiot, goed zo Rob geef hem er van langs!
Ze moeten gewoon Rob bekijken!quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde, prullenbak, afwasmiddel, rubbertjes, niet coderen.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die muziek ook weer... wie dat uitzoekt is een held.
is naar turkije geweest, dats logic!quote:
beetje cheatenquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Hij gaat weer helpen. En dan krijgen ze straks een stickertje.
het is bierquote:
rob zijn apparaat staat soldaat!quote:
Hij schiet een leger soldaatjes met zijn swaffelzweep!quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rob zijn apparaat staat soldaat!
Die van jou vast ook welquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rob zijn apparaat staat soldaat!
Oh nee, ik zou ze meteen wegsturen en die vent zou ik ook niet meer moeten, die mij zoiets flikt.quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef missU het volgende:
Het aanzoek![]()
Ik moet er niet aan denken dat mij zo iets overkomt
niet romantischquote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou ze meteen wegsturen en die vent zou ik ook niet meer moeten, die mij zoiets flikt.
Jah bah! Daarom heb ik die van mij ook maar zelf gevraagdquote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou ze meteen wegsturen en die vent zou ik ook niet meer moeten, die mij zoiets flikt.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
maar maar emo tvquote:
Dat is pas leedvermaak, of anders wel Ik Vertrek, nog beter.quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef missU het volgende:
[..]
ga je grenzeloos verliefd kijken ofzo
hoe domme wieven worden uitgewoond door rimboenegers en dan een deceptie oplopen dat een hutje van koeienstrond toch niet zo romantisch is?quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef missU het volgende:
[..]
ga je grenzeloos verliefd kijken ofzo
quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is pas leedvermaak, of anders wel Ik Vertrek, nog beter.
Ah je kent het.quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoe domme wieven worden uitgewoond door rimboenegers en dan een deceptie oplopen dat een hutje van koeienstrond toch niet zo romantisch is?
aduh, prima luie zondag martiaalquote:
Zonder Gijp of Boskamp is VI toch niet leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Ronaldsen het volgende:
ohja smaakpolitie, jammer dat het tegelijk is met vi, stelletjes faalhazen bij SBS
Smaakpoltie 4 life!quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Ronaldsen het volgende:
ohja smaakpolitie, jammer dat het tegelijk is met vi, stelletjes faalhazen bij SBS
ja, bel die ff!quote:
thats logic!quote:
neequote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik hoor een vrolijk muziekje, zou er een keurmerk komen?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
denk het nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
nee dusquote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
doler filmt, ik doe het geluid en jij een witte jas gaan en we trekken door amsterdam zuidquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik kan onderhand ook die inspecties doen.
Maar ben je ook zo lekker bijdehand als Rob?quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
je vergeet mij!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doler filmt, ik doe het geluid en jij een witte jas gaan en we trekken door amsterdam zuid
die kunnen ook kokenquote:
Tof! gaan we naar Rob Blaauw, hoe het het, Sofia?quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doler filmt, ik doe het geluid en jij een witte jas gaan en we trekken door amsterdam zuid
jij mag mooi wezenquote:
Ik ben wel strenger.quote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar ben je ook zo lekker bijdehand als Rob?![]()
![]()
Ik kan het bovenhandsquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
crematorium van fapdoekjesquote:
zoek je een heenkomen voor je eigen fapdoekjes? Misschien is een massagraf een optie?quote:
ik ben de Mussolini over de fapdoekjesquote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef missU het volgende:
[..]
zoek je een heenkomen voor je eigen fapdoekjes? Misschien is een massagraf een optie?
de vraag is, doe je hem onder de loopbrug zodat je hem ziet als ie dicht is of erop?quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat is toch geen gezicht, zo een sticker op de deur van een kasteel.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
Hey gezellig hier * Moonwalk schakelt in
hoiquote:
Hoiquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
Hey gezellig hier * Moonwalk schakelt in
Ik denk het ookquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]net op tijd voor een keurmerkje denk ik.
Omdat het er goed uit ziet natuurlijk!quote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef missU het volgende:
Dit wordt alleen al een keurmerk omdat Rob het zo geweldig vindtHij inspecteert vrij weinig eigenlijk
quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef missU het volgende:
Happy/stoer muziekje erbij van de stagiaire
is de nacht ervoor uitgeweest!quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef missU het volgende:
Happy/stoer muziekje erbij van de stagiaire
Dit natuurlijk!quote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef waxmask het volgende:
Deze hebben dan ook allemaal kokschool achter de rug itt tot die shoarma/babipangang boeren...
quote:
alsof je daarvoor 3 hersencellen of meer voor nodig hebt?quote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef waxmask het volgende:
Deze hebben dan ook allemaal kokschool achter de rug itt tot die shoarma/babipangang boeren...
Dat en je moet best hard werken...quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof je daarvoor 3 hersencellen of meer voor nodig hebt?
en daarom ben ik nooit de horeca in gegaan, veels te hard werken voor weinig geldquote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat en je moet best hard werken...
noodzakelijk kwaadquote:
die enequote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie de accountant was...
De knapste natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemist wie de accountant was...
Die grijze "charmante"quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk, maar ik denk dat ik weet wie je bedoelt
Ik heb van alles in huisquote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik drink thuis nooit bier, alleen in de kroeg of op een terras. Thuis liever wijn.
Die met die pratende kut?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk, maar ik denk dat ik weet wie je bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijnquote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik drink thuis nooit bier, alleen in de kroeg of op een terras. Thuis liever wijn.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die met die pratende kut?Ik denk die met het witte overhemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag nog niet eens drinkenquote:
Die jaquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk die met het witte overhemd.
Ik vind ze allemaal niet echt apetijtelijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk die met het witte overhemd.
Niet mijn types nee, maar hij zag er nog het best uit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef missU het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet echt apetijtelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |