Klinkt erg bekend. Zelfde race/class en ook een tijdje verdwaald geweest. Kreeg uiteindelijk ook pas rond level 40 mijn defensive stance, omdat ik de mob voor de level 10 class-quest niet kon vindenquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:16 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn 1e char was een Nelf warrior.
Op een gegeven moment was ik de weg kwijt en ben ik serieus een uur of 2-3 verdwaald geweest..
quote:I started in august 2005! I had never heard of this World of Warcraft thing until I met my (now ex) boyfriend, and he introduced me to it. Allowed me to make my first character on his account to see how I liked it.
I rolled a Night Elf Warrior. My ex explained me how a quest works and how you attack, so I set off into the World of Warcraft. After a while, he said "grats", and I gave him a very confused look. I had not noticed the golden glow and the 'ding' sound. I quite early learnt what it meant if you said 'ding' and what it meant if someone said 'grats'.
Right - so with a lot of deaths, I finally managed to get level 10 and get my first class-quest! I was quite thrilled, although I gave up on the quest after not being able to find where to go for it. It was just a quest I thought.
At around level 17 I had gotten sick of the Night Elf areas and decided to go to Ironforge. I used the map to plan my route. I knew that there was a boat-connection between Auberdine and Wetlands, and that Ironforge was on the same continent as Wetlands, even not that far away.
So, everything went fine until I got deeper into Wetlands. First I thought there was a road at Grim Batol, so I should take that. I got zerged by red dragons. After dying for the umptieth time and getting quite annoyed, my ex asked me what I was doing there. I said I was getting my !@# to Ironforge. Then he explained me that I should've gone through the cave. There were some Orcs at the top, but if you ran hard enough they wouldn't kill you. So after a long day, I finally managed to get in Ironforge. To prevent further annoyance, he immediately explained me that if I wanted to get to Stormwind, there was a tram available, so I didn't have to run through the high level areas.
At level 20 I spent a lot of time in the Deadmines, where I heard another warrior talking about defensive stance, and that it was the stance a warrior should tank in. I simply thought I hadn't learned it yet, and that I'd wait a few levels.
At around that level, my ex asked me what I did with my talents. So I was trying to be smart and said: "oh! you mean those points I get every level? Oh I spent them wisely! Look!" and I opened up my talent-pane, unknowingly. Talents were everywhere! I had reasoned with "Oooh, this sounds useful. Lets put a talent there. That might be nice too! I'll stick two in there!" - you probably know the deal. He then explained me I should stick to one 'tree' rather than go all over.
At level 40-or-so, I finally figured out that the quest I had abandoned at such a low level was the one that would've taught me the defensive stance. Duh!
Around level 50, I joined a party to Sunken Temple as a tank. I had tanked quite often before - always in my arms spec and with a two-handed weapon. While we were wiping on Eranikus, people were wondering what was up. My guildie spotted my spec and gear, and asked if I had a one-hander and shield. No I said, I only have a one-hander. So, he re-logged, got his level 60 paladin and we finished the run. The intellect-shield dropped, and I was forced to take it.
At level 60 I switched from Arms to Protection. I managed quite decently in the end, after I found out what gear to take, and even managed to raid a bit, until I got bored of the class / faction.
Leveling up my second character (Troll Hunter) things went a lot more smoothly!
I still have that very first Night Elf Warrior - though after getting it to 85, I hardly have done anything with her. I don't want to transfer her off the realm, because she was my first character and she belongs there.
Also, this post became longer than I expected!
Heb je de guild nu al stukgemaakt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef pl4kkie het volgende:
Iemand interesse in een guild kopen? Level 25, 7 gb tabs. Server: Stormreaver horde
Nee. Maar ik doe er toch niks meequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:30 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Heb je de guild nu al stukgemaakt?
Waarom zou je die guild in godsnaam willen verkopen ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik doe er toch niks mee. Had eigenlijk niet verwacht dat ik de nieuwe gm zou worden toen ik een ticket maakte. De GM had denk ik zo iets van hij maakt een ticket dus dan maak ik hem maar gm.
Je krijgt er gratis 600+ members bij
Dan moet je toch eens in mijn guild komen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, dus? Kan je mooi geld mee verdienen. Leveling guilds.Beweren dat ze social zijn, maar nooit zie je iemand iets zeggen.
Preciesquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, dus? Kan je mooi geld mee verdienen. Leveling guilds.Beweren dat ze social zijn, maar nooit zie je iemand iets zeggen.
Der staat 30k gold op + 7 tabs vol met allerlei andere troep.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Leveling guild word er alleen geleveld, en de GM maar geld binnenharken
Helemaal leeghalen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Der staat 30k gold op + 7 tabs vol met allerlei andere troep.
Zou ik ook doen hoor. Misschien niet verkopen omdat teveel moeite. Maar zeker de bank roven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Dus je ticket gewoon of je de guild hebben mag, daarna roof je de guildbank leeg en dan wil je de guild ook nog eens verkopen terwijl er 600+ mensen inzitten??
Wat een droeftoeter
Triest hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor. Misschien niet verkopen omdat teveel moeite. Maar zeker de bank roven.
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren nog even de conquest cap gehaald met arena, nog mooi 2 items kunnen kopen want ik had 2600 conquest points, laat dat nieuwe seizoen maar beginnen! Ik en mn arena buddy hebben nu in ieder geval al een mooie basis om te starten, iLvl 376 en allebei 4K+ resilience.
Ja daarom heb ik nu geen zin om dat te spelen omdat ik dat toch allemaal niet meer red. Geldt toch ook voor VP dat worden JP dus ik heb geen zin om dat nu allemaal nog te gaan doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.
Wapen heb je een cap voor nodig, was nu ook, minimaal 7200 honor points dit seizoen. En sowieso, ik ga niet al die arena matches winnen zonder het uit te gevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.
Ik heb niet gevraagd of ik de guild mocht hebben. De leader was al een maand niet online geweest. Iedereen kan dan een ticket maken. Maar een hoop mensen weten het niet. Heb zelfs van de week gezegd, jongens de gm is over een aantal dagen een maand niet online geweest. Je kan dan een ticket maken zodat er een nieuwe leader aangewezen kan worden. Mja als niemand dat doet. Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Dus je ticket gewoon of je de guild hebben mag, daarna roof je de guildbank leeg en dan wil je de guild ook nog eens verkopen terwijl er 600+ mensen inzitten??
Wat een droeftoeter
Hoe doe je dat? Ik wil op mijn main ook graag een leuk PvP setje bij elkaar gaan verzamelen. Doe nou veelal PvEquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wapen heb je een cap voor nodig, was nu ook, minimaal 7200 honor points dit seizoen. En sowieso, ik ga niet al die arena matches winnen zonder het uit te gevenEn honor grinden is ook prima te doen op een avondje, er zitten avonden bij dat ik tussen de 3000 en 4000 HP krijg.
Je best doen in BG's en niet als een malloot alleen maar andere mensen af gaan slachten, desnoods mensen aansporen om bepaalde idngen te gaan doen (ga vlag halen, achter de flag carrier van het andere team aangaan, dat soort dingen). Je krijgt veel meer honor wanneer je een match wint dan wanneer je puur kills gaat farmen, maar dat snappen een hoop mensen niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik wil op mijn main ook graag een leuk PvP setje bij elkaar gaan verzamelen. Doe nou veelal PvE
Ik las het ook toenstraks, dus de week erop 4.3quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:48 schreef TwyLight het volgende:
oh snap. einde seizoen 10 verplaatst naar 29 november en MMR wordt gewiped
teamratings ja maar MMR nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik las het ook toenstraks, dus de week erop 4.3en teamratings die gewiped worden is standaard aan het einde van een seizoen hoor.
Is dat zo? er zit altijd een week tussen seizoenen maar volgens mij is vorige patch ook gelijk met het einde van het seizoen gekomen en begon toen het nieuwe seizoen gewoon een week laterquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef lifeblind het volgende:
Ow verrekMMR had ik ff over het hoofd gezien.
Maar er zit altijd een week tussen sluiten van het seizoen en een nieuwe patch.
quote:Greetings Wubdor,
Your account has been selected to participate in an upcoming Star Wars™: The Old Republic™ Beta Weekend Test. If you have previously tested or are currently participating in an ongoing test, you will be invited again. Additional details for this upcoming test will be announced soon.
klopt heeft iedereen gekregen die zich eigen heeft opgegeven voor de beta. Ze doen geloof ik een groot stress test weekend beta testquote:
WoWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |