Dan moet je toch eens in mijn guild komen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, dus? Kan je mooi geld mee verdienen. Leveling guilds.Beweren dat ze social zijn, maar nooit zie je iemand iets zeggen.
Preciesquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, dus? Kan je mooi geld mee verdienen. Leveling guilds.Beweren dat ze social zijn, maar nooit zie je iemand iets zeggen.
Der staat 30k gold op + 7 tabs vol met allerlei andere troep.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Leveling guild word er alleen geleveld, en de GM maar geld binnenharken
Helemaal leeghalen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Der staat 30k gold op + 7 tabs vol met allerlei andere troep.
Zou ik ook doen hoor. Misschien niet verkopen omdat teveel moeite. Maar zeker de bank roven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Dus je ticket gewoon of je de guild hebben mag, daarna roof je de guildbank leeg en dan wil je de guild ook nog eens verkopen terwijl er 600+ mensen inzitten??
Wat een droeftoeter
Triest hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor. Misschien niet verkopen omdat teveel moeite. Maar zeker de bank roven.
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:41 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren nog even de conquest cap gehaald met arena, nog mooi 2 items kunnen kopen want ik had 2600 conquest points, laat dat nieuwe seizoen maar beginnen! Ik en mn arena buddy hebben nu in ieder geval al een mooie basis om te starten, iLvl 376 en allebei 4K+ resilience.
Ja daarom heb ik nu geen zin om dat te spelen omdat ik dat toch allemaal niet meer red. Geldt toch ook voor VP dat worden JP dus ik heb geen zin om dat nu allemaal nog te gaan doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.
Wapen heb je een cap voor nodig, was nu ook, minimaal 7200 honor points dit seizoen. En sowieso, ik ga niet al die arena matches winnen zonder het uit te gevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal inleveren voor honor gear volgend seizoen.
Ik heb niet gevraagd of ik de guild mocht hebben. De leader was al een maand niet online geweest. Iedereen kan dan een ticket maken. Maar een hoop mensen weten het niet. Heb zelfs van de week gezegd, jongens de gm is over een aantal dagen een maand niet online geweest. Je kan dan een ticket maken zodat er een nieuwe leader aangewezen kan worden. Mja als niemand dat doet. Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Dus je ticket gewoon of je de guild hebben mag, daarna roof je de guildbank leeg en dan wil je de guild ook nog eens verkopen terwijl er 600+ mensen inzitten??
Wat een droeftoeter
Hoe doe je dat? Ik wil op mijn main ook graag een leuk PvP setje bij elkaar gaan verzamelen. Doe nou veelal PvEquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wapen heb je een cap voor nodig, was nu ook, minimaal 7200 honor points dit seizoen. En sowieso, ik ga niet al die arena matches winnen zonder het uit te gevenEn honor grinden is ook prima te doen op een avondje, er zitten avonden bij dat ik tussen de 3000 en 4000 HP krijg.
Je best doen in BG's en niet als een malloot alleen maar andere mensen af gaan slachten, desnoods mensen aansporen om bepaalde idngen te gaan doen (ga vlag halen, achter de flag carrier van het andere team aangaan, dat soort dingen). Je krijgt veel meer honor wanneer je een match wint dan wanneer je puur kills gaat farmen, maar dat snappen een hoop mensen niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik wil op mijn main ook graag een leuk PvP setje bij elkaar gaan verzamelen. Doe nou veelal PvE
Ik las het ook toenstraks, dus de week erop 4.3quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:48 schreef TwyLight het volgende:
oh snap. einde seizoen 10 verplaatst naar 29 november en MMR wordt gewiped
teamratings ja maar MMR nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik las het ook toenstraks, dus de week erop 4.3en teamratings die gewiped worden is standaard aan het einde van een seizoen hoor.
Is dat zo? er zit altijd een week tussen seizoenen maar volgens mij is vorige patch ook gelijk met het einde van het seizoen gekomen en begon toen het nieuwe seizoen gewoon een week laterquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef lifeblind het volgende:
Ow verrekMMR had ik ff over het hoofd gezien.
Maar er zit altijd een week tussen sluiten van het seizoen en een nieuwe patch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |