SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
smoesjes... zo wordt jij geen top-topic-opener he..quote:
het is mijn eerstequote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
smoesjes... zo wordt jij geen top-topic-opener he..
Ik hoop het niet, want dan wordt het een marathon uitzending.. Kunnen ze weer het wereldrecord tv kijken verbeteren....quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Albertoooo het volgende:
Juul noemt weer op wat ie allemaal lekker vindt...
Daar zijn we toevallig dol op!quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het een marathon uitzending.. Kunnen ze weer het wereldrecord tv kijken verbeteren....
ik wilde al bijna gaan toeteren....quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
het is mijn eersteik ben wat slecht met mijn time management
Gezellig met andere kijkersquote:
Kind kan de was doen.quote:Om Peekluts te maken mik je gewoon aardappelen, wortels en uien in een pan, kookt dat met water tot het allemaal gaar is, pureert het, wat peper en zout erdoorheen en er wordt meestal een varkenspoot of ribbetjes bij gegeten. ...
Speciaal voor Julius is er nog vlees bij gedaan.quote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vegetarische hutspot dus eigenlijk.
Want daar is hij dol op!quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Speciaal voor Julius is er nog vlees bij gedaan.
Ja? toch? ik dacht zoiets te horen net...?quote:
Ja, dat jaquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef PirE het volgende:
Een peekluts.
Het zal wel iets met wortelen zijn. Nog nooit van gehoord en ik woon mijn hele leven al in Zeeland.
Heb je jou Pee al eens geklutst?quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef zoem het volgende:
Hallo
Hun interpretatie van peekluts zag er toch wat apart uit
Ze zijn allemaal dom?quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Albertoooo het volgende:
"hun zijn nog dommer dan ons"
* zij zijn nog dommer dan wij
quote:
Ik ga hier even niet op inquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb m'n Pee wel eens láten klutsen
moet wel! als zij al in één zinnetje 2 fouten maakt, moeten die andere wel heel dom zijn.quote:
hetero he...quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Juul zit onder de saus en hij vindt het niet prettig?
quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Albertoooo het volgende:
"hun zijn nog dommer dan als ons"
* zij zijn nog dommer dan wij
saus is geen sap he...quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is ook vrouwensaus. Of is dat geen sap?
En dan die blikquote:Op maandag 7 november 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Luana heeft een heerlijk hese stemrrrrrrrrrr.
IKWILWESLEY ow, die is er niet meerquote:
het favoriete standje van kraanquote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
Unilateraal, daar zijn ze namelijk dol op!
quote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met Luana wordt het dan unilateraal paren
Doen we niet aan in Zeelandquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
Waar zijn de subtiele sponsormomentjes?
Ik zie Juul al met een houten been, ooglapje en papegaai op zijn schouder aankomen lopenquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Frag_adder het volgende:
met 2 gram ARRRrrr! het is echt zee land
quote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie Juul al met een houten been, ooglapje en papegaai op zijn schouder aankomen lopen
"Let op de snijwijze met je KAPMES AHRRRR"quote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie Juul al met een houten been, ooglapje en papegaai op zijn schouder aankomen lopen
da's dan weer strafbaarquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met Luana wordt het dan unilateraal paren
nee man, lekker tjetten via de app!quote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bel der woensdagavond wel, want dan is ze toch uit de show!
luana tjet nietquote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
nee man, lekker tjetten via de app!
Prima, dan stuur ik ze vanaf mij thuis wel gelijk door naar jouquote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik bel der woensdagavond wel, want dan is ze toch uit de show!
quote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Inkomen het volgende:
luana moet nog beginnen aan mijn kokkel
En dat is heul geen Zeelandquote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef PirE het volgende:
Zit even op die site te kijken en 5 van de 8 kandidaten komt uit Zeeuws-Vlaanderen.
die wordt vervelendquote:
Unilaterale garing?quote:Op maandag 7 november 2011 19:37 schreef Inkomen het volgende:
luana moet nog beginnen aan mijn kokkel
quote:Als Ben zich niet met koken bezig houdt, doet hij graag leuke dingen met zijn vriendin.
mag ik haar donderdag danquote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Prima, dan stuur ik ze vanaf mij thuis wel gelijk door naar jou
Wat is er mis met ZV?quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef PirE het volgende:
Zit even op die site te kijken en 5 van de 8 kandidaten komt uit Zeeuws-Vlaanderen.
Op loopafstand dusquote:Luana komt uit Terneuzen.
Idd, dat is Belgiëquote:
Zal haar wel wat ritmegevoel aanlerenquote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ach, bilateraal mag ook
verwacht dan zeker wel wat problemen met mijn time management
Voor mij ookquote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is er mis met ZV?
[..]
Op loopafstand dus
Beetje de garingstechnieken bijschaven?quote:Op maandag 7 november 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal haar wel wat ritmegevoel aanleren
Spelen met vuur he, houdt het spannendquote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Beetje de garingstechnieken bijschaven?
En haar leren hoe je een rauwe oester bewerktquote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Beetje de garingstechnieken bijschaven?
En hoe je een pee klutst.quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef zoem het volgende:
[..]
En haar leren hoe je een rauwe oester bewerkt
zolang ze mijn tarbot maar niet fileertquote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef zoem het volgende:
[..]
En haar leren hoe je een rauwe oester bewerkt
Met wat finesse zal dat niet nodig zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
zolang ze mijn tarbot maar niet fileert
en anders: PLAISTERquote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met wat finesse zal dat niet nodig zijn.
Met een goeie saus is dat geen probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef zoem het volgende:
Wel eerst haar mossel op smaak brengen he
een mooi zoetje toevoegen, want dat zuurtje...quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef zoem het volgende:
Wel eerst haar mossel op smaak brengen he
quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schuift straks Juul aan met zijn tetten, nee dankje
quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schuift straks Juul aan met zijn tetten, nee dankje
quote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Beetje de paringstechnieken bijschaven?
Ze kent de techniek van de scheermesjes nog niet zo goedquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]Ik hoop dat ze haar eigen mossel met wat meer liefde behandeld
Gewoon goeie gelei gebruikenquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kent de techniek van de scheermesjes nog niet zo goed
Noemen ze dat Zeeuwse zeewier?quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze kent de techniek van de scheermesjes nog niet zo goed
jaren 70 stijl zekerquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Leuke aflevering.
Mosselen
Oesters
Roomsaus.
Scheermesjes.
Kokkeltjes![]()
Dat was vorige week in mijn gevalquote:
Ervaring met het wegslobberen van sausquote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het valt mij mee dat ze geen befje voor hebben
quote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ervaring met het wegslobberen van saus
Als juul een kuil graaft... zou het best kunnen lijken..quote:
Dan kom je in Australië uit.quote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als juul een kuil graaft... zou het best kunnen lijken..
Ze heeft vast andere kwaliteitenquote:
Zeeuws Vlaanderenquote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
Had wel meer van Zeeland verwacht, zit je met dat vreselijke Zeeuws-Vlaamse accent opgescheept
Oma Bep kon helaas niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
Had wel meer van Zeeland verwacht, zit je met dat vreselijke Zeeuws-Vlaamse accent opgescheept
Bij matig presteren kunnen we altijd zeggen dat Zeeuws-Vlaanderen geen Zeeland isquote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Ik vandaag al meer gelachen dan Drenthe, Overijssel en Gelderland bij elkaar
Bon Chef!quote:Op maandag 7 november 2011 20:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Ho ho, beledig mijn provincie eens niet
Ha dr.!quote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Als koks agar gebruiken moet ik altijd denken aan voedingbodems, gelukkig doen ze er geen gistextract en pepton in
geen idee, heb maar een deelnemer gezienquote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgen even terugkijken
Topic is hard gegaan vanavond, leuke aflevering dus?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgen even terugkijken
Topic is hard gegaan vanavond, leuke aflevering dus?
Mee eens.quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik vind dat Zeeuws echt het lelijkste accent van Nederland
Het zullen wel kwalitieten zijn dan, want koken kan ze niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ze heeft vast andere kwaliteiten
Luana was leuk..... totdat ze ging pratenquote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere kwaliteiten
Als ze haar mond vol heeft hoeft ze ook niet te pratenquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Luana was leuk..... totdat ze ging praten
Niek is een zeikerd, en dan ook nog vervelende valse bescheidenheid met 'Ik had een 6je verwacht' terwijl hij wist de beste te zijn.quote:
Haar stem doet me een beetje aan die van Yolanthe Sneijder-Cabau denken.quote:Op maandag 7 november 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Luana heeft een heerlijk hese stemrrrrrrrrrr.
Peetjes meh ertjes zeggen we hier altijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef megamandy het volgende:
Eerst dacht ik Peekluts? En toen dacht ik oja, mijn vriend noemt erwten en wortelen ook altijd Peetjes en Jetjes
Nouwja zo klinkt het tenminste.
quote:
Is het ook eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Die peekluts klinkt als hutspot... (aardappels, wortels en ui)
QFTquote:
Echt?quote:
Zeeland toch?quote:
Ik zal niet gaan lapohunten vandaag, zit op mobielquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal niet gaan lapohunten vandaag, zit op mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |