SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
smoesjes... zo wordt jij geen top-topic-opener he..quote:
het is mijn eerstequote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
smoesjes... zo wordt jij geen top-topic-opener he..
Ik hoop het niet, want dan wordt het een marathon uitzending.. Kunnen ze weer het wereldrecord tv kijken verbeteren....quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Albertoooo het volgende:
Juul noemt weer op wat ie allemaal lekker vindt...
Daar zijn we toevallig dol op!quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan wordt het een marathon uitzending.. Kunnen ze weer het wereldrecord tv kijken verbeteren....
ik wilde al bijna gaan toeteren....quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
het is mijn eersteik ben wat slecht met mijn time management
Gezellig met andere kijkersquote:
Kind kan de was doen.quote:Om Peekluts te maken mik je gewoon aardappelen, wortels en uien in een pan, kookt dat met water tot het allemaal gaar is, pureert het, wat peper en zout erdoorheen en er wordt meestal een varkenspoot of ribbetjes bij gegeten. ...
Speciaal voor Julius is er nog vlees bij gedaan.quote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vegetarische hutspot dus eigenlijk.
Want daar is hij dol op!quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Speciaal voor Julius is er nog vlees bij gedaan.
Ja? toch? ik dacht zoiets te horen net...?quote:
Ja, dat jaquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef PirE het volgende:
Een peekluts.
Het zal wel iets met wortelen zijn. Nog nooit van gehoord en ik woon mijn hele leven al in Zeeland.
Heb je jou Pee al eens geklutst?quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef zoem het volgende:
Hallo
Hun interpretatie van peekluts zag er toch wat apart uit
Ze zijn allemaal dom?quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Albertoooo het volgende:
"hun zijn nog dommer dan ons"
* zij zijn nog dommer dan wij
quote:
Ik ga hier even niet op inquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb m'n Pee wel eens láten klutsen
moet wel! als zij al in één zinnetje 2 fouten maakt, moeten die andere wel heel dom zijn.quote:
hetero he...quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Juul zit onder de saus en hij vindt het niet prettig?
quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Albertoooo het volgende:
"hun zijn nog dommer dan als ons"
* zij zijn nog dommer dan wij
saus is geen sap he...quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is ook vrouwensaus. Of is dat geen sap?
En dan die blikquote:Op maandag 7 november 2011 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Luana heeft een heerlijk hese stemrrrrrrrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |