Bluh...Klote is datquote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook aan het werk maar lukt nog niet echt
Je moest eens wetenquote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bluh...Klote is dathopelijk vind je ook snel iets, thuiszitten is echt meer dan klote!
Nietusquote:
Ik ga er meteen een Lucky op roken. Tevens moet ik deze even met jullie delen:quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef Monopoly het volgende:
ik heb net een heerlijke sigaret grookt.
Dank u dank u!quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik. Moet. Echt. Een. Nieuwe. Laptop.![]()
![]()
quote:
Hij is al bijna 4 en tyfustraag af en toe. EN ik kan niet eens normaal cammen met Jan.quote:
Met jou? Krijg ik dan wel een goeie?quote:
Wie is Janquote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is al bijna 4 en tyfustraag af en toe. EN ik kan niet eens normaal cammen met Jan.
[..]
Met jou? Krijg ik dan wel een goeie?
Hij welquote:
Hihihi, afwisseling moet kunnen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen goede neukert. Ik heb maar een klein piemeltje.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi, afwisseling moet kunnen.
Mijn fallus is vaak te groot, ik kan er de grens tussen Nederland en België mee swaffelenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen goede neukert. Ik heb maar een klein piemeltje.
Al die mannen die dat roepen maar niet willen bewijzenquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn fallus is vaak te groot, ik kan er de grens tussen Nederland en België mee swaffelenstukje lenen?
Tijdens die laatste gangbang kon alleen dat kopje erinquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die mannen die dat roepen maar niet willen bewijzen
Puik plan. Dan kan ik tenminste een vrouw sexueel plezieren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn fallus is vaak te groot, ik kan er de grens tussen Nederland en België mee swaffelenstukje lenen?
Idem dito, zijn we beiden van de problemen af.quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puik plan. Dan kan ik tenminste een vrouw sexueel plezieren.
quote:
Doen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik mn coach/decaan bellen en vertellen over wat er thuis aan de hand is?
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik mn coach/decaan bellen en vertellen over wat er thuis aan de hand is?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb mijn billen daar in de vrijheid ingelaten.
Eens met deze post.quote:
Klopt. Volgens mij sta ik daar nog gedeeltelijk op zelfs.quote:
zeg eerlijk, je hebt wel zitten vaginaal rukken toen je die foto zagquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die bips heb ik ook gezien op du foto. Toen hij nog in het fobo te vinden was.
que?!quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zeg eerlijk, je hebt wel zitten vaginaal rukken toen je die foto zag
dus ik ben de hond in dit spel?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
jan en ik gaan sowieso knokken. Weetje wt het is....
we hebben liefde voor elkaar en voor jou.
stop een kat en een hond in een kooi en het gaat zeker mis.
maar maakt niet uit ,liefde overwint alles
ooooooooooo hihi ik snap hemquote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
In dat spel ben ik sowieso de parkiet.
Was er al en was geen succesquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er op de wc roken.Dus als ze aan het plassen/poepen zijn. Mag ik daar een topic over openen?
quote:Oh en wauw dat is geweldig LH!![]()
![]()
![]()
Alleen als ik hem net opgestoken heb, en opeens hoge nood krijg.quote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er op de wc roken.Dus als ze aan het plassen/poepen zijn. Mag ik daar een topic over openen?
Oh en wauw dat is geweldig LH!![]()
![]()
![]()
Oh jmrjmrquote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was er al en was geen succesiets met een hoop bagger dat we mogen ruimen
[..]![]()
hahahaquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als ik hem net opgestoken heb, en opeens hoge nood krijg.
Nogal, zelf steek ik nooit een peuk op in de WC trouwens, schijten is een genot an sich!quote:
Ja, wat. Zonde om op te laten branden toch.quote:
Zeker ja.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, wat. Zonde om op te laten branden toch.
JPS of Zware Jongens.quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker ja.
Wat rook jij trouwens?
Wie niet?quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word chagrijnig van mijn huiswerk.
Okequote:
Ik rook niet hihihi.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Oke
[..]
Ik rook niet hihihi.
Het kan soms heel leuk zijn! Alleen vandaag niet. Ik kan niet op havo-niveau over cellen lullen, ik weet er teveel van.quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie niet?
[..]
Oke
[..]
Ik rook niet hihihi.
Geen lieve meisjes wegpesten jij.quote:
Klopt, jij bent best tof. En je doet Jan, dat is al reden genoeg.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen lieve meisjes wegpesten jij.
Vervelend is dat, ik heb daar nooit last van, helaas.quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het kan soms heel leuk zijn! Alleen vandaag niet. Ik kan niet op havo-niveau over cellen lullen, ik weet er teveel van.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, jij bent best tof. En je doet Jan, dat is al reden genoeg.
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen lieve meisjes wegpesten jij.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn pa is net terug uit het ziekenhuis en bohhh broertje gaat er niet echt op vooruiiiit. Hij krijgt nu ook voeding door zn ader ofzo ipv dan alleen door zn neus met slangetje alles omg.![]()
![]()
Sondevoeding door de neus?quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn pa is net terug uit het ziekenhuis en bohhh broertje gaat er niet echt op vooruiiiit. Hij krijgt nu ook voeding door zn ader ofzo ipv dan alleen door zn neus met slangetje alles omg.![]()
![]()
Het ratovirus ofzo, maar hij is/was ook uitgedroogd en alles ughhquote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Weten ze ondertussen al wat het is? Klinkt niet goed.
Uhu, bedankt.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sondevoeding door de neus?
Tevens beterschap en alles uiteraard.
Rotavirus bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het ratovirus ofzo, maar hij is/was ook uitgedroogd en alles ughh
[..]
Uhu, bedankt.
Veel drinken dus, wel balen zeg, dat is echt een heel vervelend en triest gezicht. Sterkte!quote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het rotavirus ofzo, maar hij is/was ook uitgedroogd en alles ughh
Ja. Sorryquote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef Monopoly het volgende:
Sterkte KB, nare berichten dit, daarvan moet ik een beetje wenen.
Ja en laat het nou net zo'n kind zijn dat al niet zo'n eter is en alles...quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Veel drinken dus, wel balen zeg, dat is echt een heel vervelend en triest gezicht. Sterkte!
Ik heeeeeeeeeeeel somsquote:Op maandag 7 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Vervelend is dat, ik heb daar nooit last van, helaas.
Ik kom hier al sinds het begin der tijdenquote:
Nastyquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ben jij al zo oud ja?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom hier al sinds het begin der tijden
Een fruitmandje met plastic fruit.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Neem een fruitmandje mee voor hem, en geef hem een knuffel namens mij!
Boh, het was al best een klein mannetje en nu is hij echt vel en bot en alles bwuhhh.quote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nastyvan infuusvoeding wordt je sowieso niet vrolijk.
Jezus, sterkte kliboquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
ja jeweettoch, met mijn ouwe verschrompelde rimpelkut enzulks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |