Do tell!quote:Op maandag 7 november 2011 19:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Zo, weer heerlijk thuis.
Wat een dag zeg.
3x bijna een ongeluk gehad
Einde dagboek bericht
Zoals het hoort.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
1 ongeluk scheelde echt nog geen hlve centimeter of ik zat in zijn deur
Ja, dat filmpje.quote:
Echte bazen verhuizen van Noord-Holland naar Utrecht!quote:
Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echte bazen verhuizen van Noord-Holland naar Utrecht!
Dergelijke personen zijn mentaal niet geheel in orde.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echte bazen verhuizen van Noord-Holland naar Utrecht!
quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dergelijke personen zijn mentaal niet geheel in orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Ik wil ook in Noord-Holland wonen!!quote:
Ik woon ook in Snuflandquote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Monopoly het volgende:
Veel familie van me woont in Noord-Holland.
Ik woon in Snuf land
Je vergeet de punt achter Snuf.quote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon in Snuf land
quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____! Gewoond en verworpen (no offense naar de Brabanders onder ons natuurlijk)
Zuid-Hollandquote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik woon in Snuf land![]()
Morgen lekker naar de leuke kant van Nederlandquote:
Oh ja bij KLM 1 he?quote:
Ik ga voor je duimen!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]en nog 1 hier om de hoek, daar hoop ik eigenlijk het meeste op!
Thanks!quote:
Ik wil ook aan het werk maar lukt nog niet echtquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanks!en anders kan ik misschien aan de gang waar het bedrijf waar m'n vrouw werkt (familiebedrijf hier uit de streek), dus dat is ook wel even spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |