Bluh...Klote is datquote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook aan het werk maar lukt nog niet echt
Je moest eens wetenquote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bluh...Klote is dathopelijk vind je ook snel iets, thuiszitten is echt meer dan klote!
Nietusquote:
Ik ga er meteen een Lucky op roken. Tevens moet ik deze even met jullie delen:quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef Monopoly het volgende:
ik heb net een heerlijke sigaret grookt.
Dank u dank u!quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik. Moet. Echt. Een. Nieuwe. Laptop.![]()
![]()
quote:
Hij is al bijna 4 en tyfustraag af en toe. EN ik kan niet eens normaal cammen met Jan.quote:
Met jou? Krijg ik dan wel een goeie?quote:
Wie is Janquote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is al bijna 4 en tyfustraag af en toe. EN ik kan niet eens normaal cammen met Jan.
[..]
Met jou? Krijg ik dan wel een goeie?
Hij welquote:
Hihihi, afwisseling moet kunnen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen goede neukert. Ik heb maar een klein piemeltje.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi, afwisseling moet kunnen.
Mijn fallus is vaak te groot, ik kan er de grens tussen Nederland en België mee swaffelenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen goede neukert. Ik heb maar een klein piemeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |