Idd en vind hem persoonlijk beter dan die van The Pixies. Zal die Fink even er uit halen!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Darkestrah het volgende:
Placebo heeft dat nummer ook gedaan.
Ja. Ik blijf aanpassen, heb m'n lijst veel te gehaast gemaakt blijkbaar. Maar ik durf m´n lijst ook niet te veel door te nemen / te checken op dit soort fouten, anders ben ik bang dat ik weer van alles wil veranderen.quote:
en foo fighters want die is inderdaad van 2011.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd en vind hem persoonlijk beter dan die van The Pixies. Zal die Fink even er uit halen!
Maakt niet uit, jij had dan Scarborough weer goed geschreven en Darkestrah nietquote:Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef -Wil- het volgende:
Ja. Ik blijf aanpassen, heb m'n lijst veel te gehaast gemaakt blijkbaar. Maar ik durf m´n lijst ook niet te veel door te nemen / te checken op dit soort fouten, anders ben ik bang dat ik weer van alles wil veranderen.
Eey, waar blijft jouw lijst?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elbow, Young the Giant en Dry the River (ik denk dat je No Rest bedoelt) zijn ook 2011.
Ik ga eerst nog even alle nummers die ooit gemaakt zijn luisteren voor de 27e, daarna zal ik dan m'n conclusies trekken over wat de 100 beste zijn.quote:
die single dan weer nietquote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
edit: Beady Eye ook, gok ik.
Ach, mij boeit het niet of het commercieël is of niet, zolang het maar lekker klinkt.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Valt mee hoor, je noemt toch een hoop nummers die anderen ook in hun minder-commerciele lijsten () er tussen hebben staan
En terecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
Enjoy the silence gaat erg hoog eindigen dit jaar.
Ik heb hem dit jaar pas ontdekt en het nummer Between the Minds vind ik zo onwijs goed. Maar Pink Floyd's On the turning away bezorgt me ook nog steeds kippenvel hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:20 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij om je alltime nr 1 dan opzij te zetten.
Heb Jack 1x live gezien, vond m toen erg goed. Alleen met gitaar op podium. Prachtige stem.
Met dank aan Hello Goodbyequote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
(beetje laag, wel)
Je hoogste Dar Williams notering is ook wel een opvallende keuze, trouwens.
Warme gevoelens bij een Pink Floyd song is ietwat bizar.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:10 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar pas ontdekt en het nummer Between the Minds vind ik zo onwijs goed. Maar Pink Floyd's On the turning away bezorgt me ook nog steeds kippenvel hoor.
Dat is de naam van het album, het nummer heet Lippy Kids. En is (geloof ik) van 2011.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
22. Elbow - Build A Rocket Boys!
Klopt inderdaad, Lippy Kids is van 2011 met rym als bron.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is de naam van het album, het nummer heet Lippy Kids. En is (geloof ik) van 2011.
Het gevoel wat je krijgt bij een nummer? Nu vind ik ambient moeilijk om in zo'n lijst te zetten, omdat het als album sterk moet staan. Vraag me niet naar een bepaald nummer van bijvoorbeeld Boards of Canada, maar ik weet wel aardig hoe een album verloopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net achter dit topic gekomen. Even snel berekent heb ik 500+ gegadigden.
Maar hoe moet je nou relaxnummers ( Air, Boards of Canada: bedankt Gillingham voor de tip, Yonderboi) nou vergelijken met DE echte klassiekers,( Stones, Beatles, Hendrix, Led Zeppelin) en die weer met de beste jaren 80 muziek en die vervolgens weer met een enkel klassiek nummer of trance of pop nummer dat ik geweldig vind? En soms strategisch stemmen of helemaal niet? Vragen, vragen, vragen, vragen.
In ieder geval hoef ik me de komende tijd op het werk niet te vervelen.
En ik weet mijn (voorlopige) top 3 al.
1. Dire Straits - Brothers In Arms
2.Radiohead- Street Spirit
3.R.E.M. - Losing My Religion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |