Vertel maarquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik wil jullie wat vertellen maar ook weer niet want dan gaan jullie lachen
vertel vertelquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef coban het volgende:
Ik wil jullie wat vertellen maar ook weer niet want dan gaan jullie lachen
Haha ik ben er lekker nogquote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
Ik vind Rezania en Spouwerranger een beetje stom.
BEWAKING stuur hun weg NUUUU
quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
want. als ze niet meeleest dan... trek ik mij dat heel erg aan want ik kwam zo in ene binnen en na 2 posts was zeg dus. als ze wel meeleest dan .... zet ik mijzelf nu heel erg voor gek maar wat maakt het uit ik sta toch al voor aap op fok
Ik veRtrouw het voor geen fuckquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voor de moslims onder ons; ik lees dat AH halal rookworst heeft. boerenkool met worst
Gast, ik ben Dictator Rezania, hoe durf je.quote:
Wat voor diensten?quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
REZ mag niet weg, die moet nog bijzondere diensten verrichten
Koning aight poept op Dictator Rezania man, je hebt niks op mij.quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik ben Dictator Rezania, hoe durf je.
[..]
Wat voor diensten?
Gozer, buig nu maar gewoon voorover.quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Koning aight poept op Dictator Rezania man, je hebt niks op mij.
tuurlijk wel. ah zorgt wel dat hun eigen merken niet nep zijn. als dat namelijk zo is en ooit uitkomt dan hebben ze keiveel schade enzo. integriteit is belangrijk.quote:
Some say he wrote the beatles greatest's hits..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Pure wijsheidquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Boerenkool met worst
Andijviestamppot![]()
Hutspot![]()
Zuurkoolstamppot
quote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef coban het volgende:
Kijk. Ik ben noooit bang, altijd moet ik vriendinnetjes handjes vasthouden en altijd pokerface ik in bioscoop enzo jeweettoggg
Maar vandaag was ik superbang opeensmja ik liep in mijn eentje bij station door een 'sneaky' weggetje dat sneller is door de bosachtig plek en het was heel donker al en ik heel snel lopen was echt superbang
Ik ben nooit bangmijn mannelijkheid is verloren gegaan
Ik las maagdelijkheid, en toen dacht ik dat je in een donker steegje verkracht was.quote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef coban het volgende:
Kijk. Ik ben noooit bang, altijd moet ik vriendinnetjes handjes vasthouden en altijd pokerface ik in bioscoop enzo jeweettoggg
Maar vandaag was ik superbang opeensmja ik liep in mijn eentje bij station door een 'sneaky' weggetje dat sneller is door de bosachtig plek en het was heel donker al en ik heel snel lopen was echt superbang
Ik ben nooit bangmijn mannelijkheid is verloren gegaan
Wat is stig?quote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb er lang over nagedacht maar volgens mij kan het niet anders of Coban en de Stig zijn 1 en dezelfde persoon.
Daar ben je een vrouw voorquote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef coban het volgende:
Jullie mogen niet lachen want ik dacht fuck dit is zo niet stoer
quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik las maagdelijkheid, en toen dacht ik dat je in een donker steegje verkracht was.
Sorry.
Een echte vent eet glas en stenen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef aight1 het volgende:
Sowieso stamppotfucking babyvoedsel lekker fijngeprakt zodat je het makkelijker kan eten
Waar woon je ook alweer?quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand die dat kanik verkracht diegenr voordat diegene dat kan
![]()
Ok dat klinkt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |