Doe je dit expres?quote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moeder doet niet mee hé, die is op dieetquote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef coban het volgende:
Mensen die niet door offerfeest 1 hele koe eten
left, right, left, to the chest, uppercut, tokyo special, daaaamn!quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Ik ben coban, aight is daar.
REZANIA NOG EEN KEER DIE KNIPOOG IK SCHEUR HEM UIT JE KOP
quote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
Doe je dit expres?
Nee zeg maar niks ik weet het al je doet het expres
quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Ik ben coban, aight is daar.
REZANIA NOG EEN KEER DIE KNIPOOG IK SCHEUR HEM UIT JE KOP
Pure smaak, deze manquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Spinazie, aardappeltjes en een gehaktbal. Ik at het net.
Zonder spekjes, die zijn niet lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laatst toonbare fase
[ afbeelding ]
Issie leuk?quote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
left, right, left, to the chest, uppercut, tokyo special, daaaamn!
(ik heb 'Real Steel' vandaag in de bios gezien)
ja ok da kan. wat je prefereert.quote:Op maandag 7 november 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder spekjes, die zijn niet lekker
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 7 november 2011 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder spekjes, die zijn niet lekker
Jij gaf mijgisternacht ook geen afbakbroodjes rotvaderquote:
want. als ze niet meeleest dan... als ze wel meeleest dan ....quote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Monkyyy is opeens foetsie. zou ze nog meelezen?
Ik had nieuwe voor je gemaakt maar toen was je opeens wegquote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]
Jij gaf mijgisternacht ook geen afbakbroodjes rotvader
je best wel. en afentoe kreeg ik ook een fishermen's friend moment. maar heb geen traantje gelaten hoor. mannen huilen namelijk niet.quote:
Oh.quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had nieuwe voor je gemaakt maar toen was je opeens weg
Hahahquote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je best wel. en afentoe kreeg ik ook een fishermen's friend moment. maar heb geen traantje gelaten hoor. mannen huilen namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |