Fabrieksbrood ~1¤, van de bakker ~1,50¤quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat een brood kost
En toch koop ik het regelmatig
1,50 betaal je bij de AH al ruim voor brood met een beetje smaak toch?quote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fabrieksbrood ~1¤, van de bakker ~1,50¤
Je bitterballen?quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef eriksd het volgende:
Er brandt iets lelijk aan maar ik heb geen zin om te kijken.
Ik heb geen frituur uit zelfbescherming.quote:
Ik zou echt de meest walgelijke zooi eten als ik een frituur zou hebben. Bijvoorbeeld zou ik in de VS twinkies gaan bestellen tegen hoge tarieven om ze te kunnen frituren.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur uit zelfbescherming.
Heel goed. Dat is ook de reden waarom ik geen frituur heb.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur uit zelfbescherming.
Ik ga liever naar de C1000.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
1,50 betaal je bij de AH al ruim voor brood met een beetje smaak toch?
Ik heb een quichequote:
Jij komt ook naar de meet hé?quote:
Brood van de supermarkt ontwijk als het even kanquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de C1000.AH brood is veel te snel droog.
zuurdesem van de bio-winkel proberen. geen troep geeft energie en reinigt.quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brood van de supermarkt ontwijk als het even kan
Verwend jong dat je ook bent.quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brood van de supermarkt ontwijk als het even kan
Ik heb geen schilderijen, dus ik weet het ook niet.quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat een brood kost
En toch koop ik het regelmatig
Dat brood bijt terugquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
zuurdesem van de bio-winkel proberen. geen troep geeft energie en reinigt.
Prijs-kwaliteit wint het makkelijk op. Ook een stuk voedzamer dan die rommel uit de supermarkt. En de lokale economie dient gestimuleerd te worden.quote:
1,49 ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 18:13 schreef Disana het volgende:
Ik moet noodgedwongen een tijd naar de AH i.p.v. mijn Jumbo, maar ik vind dat Les Pains van hun huisbakkerij prima te eten: smeuïg, smakelijk en lang vers. Niets mis mee dus, maar je moet me niet vragen hoeveel het kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |