SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
GTA-V trailer
[ Bericht 0% gewijzigd door Kuukske op 07-11-2011 12:53:32 ]I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
We zijn verloofdquote:Op maandag 7 november 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest toch dansen van Poit?. Maarehm, daar zijn geen video's van. Goddank.
Hé maar Poit en Shar. Hoe diep gaat jullie relatie nu tegenwoordig? Dat heb ik even gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nou en? Kleurstelling enzo? Vertelquote:Op maandag 7 november 2011 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh kuuks mijn badkamer is niet zo bijzonder hoor, hij is namelijk heul klein
quote:Op maandag 7 november 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn verloofdAhhhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar zijn jullie nou een item of niet?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Nee joh gekkie. Heb je wel eens gezien wat een schoonheid die jongedame is!quote:Op maandag 7 november 2011 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhhw. Maar zijn jullie nou een item of niet?
Ik heb het geprobeerd maar m'n mes was te bot..quote:Op maandag 7 november 2011 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Dat weet je helemaal niet. Heb je d'r hersenpan open gesneden om te kijken in haar denkhok hoe zíj erover denkt?
quote:Op maandag 7 november 2011 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
We zijn verloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt er dan iets fatsoenlijks uit vanavond?quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
HET GING OVER DE NACHTLAUNCH GODVERDOMME
Nou eigenlijk heel saai want mijn tegels op de muur zijn beetje wittig en de tegels op de grond zijn grijs want dat was standaard met de bouw zo opgeleverdquote:Op maandag 7 november 2011 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou en? Kleurstelling enzo? Vertel.
Van wat?quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
HET GING OVER DE NACHTLAUNCH GODVERDOMME
Leuk!quote:Op maandag 7 november 2011 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou eigenlijk heel saai want mijn tegels op de muur zijn beetje wittig en de tegels op de grond zijn grijs want dat was standaard met de bouw zo opgeleverder zou eigenlijk bruine tegels op de grond overheen gedaan worden maar ik heb steeds maar geen tijd om tegels uit te gaan zoeken enzo dus ik heb nu alsnog mijn badkamerspullen maar laten plaatsen, want als alles erin staat zie je er toch bijna niets meer van
bij badkamer is maar 2 bij 2
ik heb wel leuke badkamermeubeltjes
Vandaar die hoofdpijn!quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar m'n mes was te bot..
Ja, sorry..quote:
Lolquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Kuuks pas de OP soap eens aan in: - Sharana en Poit daten zijn verloofd
JAAAAA!! Hij is zo schattigquote:Op maandag 7 november 2011 12:53 schreef Kuukske het volgende:
Tof hè? Die heeft DaMart ooit eens voor me gemaakt. En aangezien het bijna Sinterklaas is kan het wel weer.
net gecheckt, nope.quote:Op maandag 7 november 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er dan iets fatsoenlijks uit vanavond?
Ben nog eens een keer romantischquote:Op maandag 7 november 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
gasten die moron berichten in je fobo achterlaten dat je ze weer moet wissen
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 7 november 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neehee neit die van jou, ik heb t van die gast al weggegooid
Kijk eens bij "about this mac" (apeltje in het menu bovenaan) en dan bij more info. Daar staat de batterij bij en hoevaak ie opgeladen heeft en hoever het al naar de klote is door het opladen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef Reintji het volgende:
Zo, een MacBook op de kop getikt. Probleem; laad niet op.
Nee, accu is goed, probleem zit in het laden zelf. Gekregen van een vriend, die heeft al een vervangende 13"Pro. Ik hoop zelf dat het in het MagSafe board zit, kost mij alleen wat als ik hem aan de praat krijg. Of ik moet ergens een externe lader voor de accu kunnen vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk eens bij "about this mac" (apeltje in het menu bovenaan) en dan bij more info. Daar staat de batterij bij en hoevaak ie opgeladen heeft en hoever het al naar de klote is door het opladen.
Ding heeft vast wel meer problemen;quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef Reintji het volgende:
Zo, een MacBook op de kop getikt. Probleem; laad niet op.
Kun je de lader niet testen op een andere macbook? Als het de accu zelf is heb je die cheapo dingen bij dealextreme. Niet officieel, maar beter dan die overpriced accu's van apple zelfquote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee, accu is goed, probleem zit in het laden zelf. Gekregen van een vriend, die heeft al een vervangende 13"Pro. Ik hoop zelf dat het in het MagSafe board zit, kost mij alleen wat als ik hem aan de praat krijg. Of ik moet ergens een externe lader voor de accu kunnen vinden.
WAT EEN KUTGRAPPENquote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ding heeft vast wel meer problemen;
- heeft geen Windows 7
- het is een MacBook
- oplaadkabeltje kost 149,99
- etc etc
#winningquote:Op maandag 7 november 2011 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ding heeft vast wel meer problemen;
- heeft geen Windows 7
- het is een MacBook
- oplaadkabeltje kost 149,99
- etc etc
same here. Dit weekend een bedrijfsfeest gehad (we bestonden 15 jaarquote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn productiviteit ligt vandaag echt dermate onder peil zeg. Sodeju
je mist goede muziekquote:Op maandag 7 november 2011 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn productiviteit ligt vandaag echt dermate onder peil zeg. Sodeju
Accu en lader werken prima op een ander MacBook. Met een volle accu werkt "mijn" MacBook ook prima, alleen wordt de accu niet opgeladen. En ook andere accu's niet.quote:Op maandag 7 november 2011 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je de lader niet testen op een andere macbook? Als het de accu zelf is heb je die cheapo dingen bij dealextreme. Niet officieel, maar beter dan die overpriced accu's van apple zelf
quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
meh niet voor herhaling vatbaar
eerder ranzigquote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]Dan is het vast heul stom geweest.
Zin in een potje Battlefield
Zin in UC3. Moet hem nog steeds halenquote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]Dan is het vast heul stom geweest.
Zin in een potje Battlefield
Dit..quote:Op maandag 7 november 2011 14:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zin in UC3. Moet hem nog steeds halen
Staat daar nu wel of niet de eerste (MSX) versie op?quote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit..
Ook zin in de MGS HD collection die deze week uitkomt..
Ik heb al een jaar deel 1 van een vriend liggenquote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet uncharted 2 van eendje nog uitspelen
Alles op zijn tijdquote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet uncharted 2 van eendje nog uitspelen
Het is de Metal Gear Solid Collection...quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Staat daar nu wel of niet de eerste (MSX) versie op?
helaas niet..quote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Staat daar nu wel of niet de eerste (MSX) versie op?
Jamaar ik wil spulletjes nooit te lang lenen enzoquote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Solique het volgende:
Middag![]()
Zo eens verder met UC1
[..]
Ik heb al een jaar deel 1 van een vriend liggen
Binnenkort weekje vrij nemenquote:
quote:
Dacht al dat ik het ergens had gelezen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is de Metal Gear Solid Collection...
Ik ook normaal niet maar er steeds nog geen zin/tijd voor gehad.quote:Op maandag 7 november 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar ik wil spulletjes nooit te lang lenen enzo
quote:
Volgens mij alleen de US? of Jap? Weet niet meer, dacht ergens gelezen te hebben dat de EU versie de 2 MSX games niet heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
[..]
Dacht al dat ik het ergens had gelezen.
http://www.pcmag.com/arti(...)asp#fbid=7NzdA3_Fr_K
ja dat is het wel eigenlijk.quote:
Mocht je wat hulp nodig hebben met css of iets dat hoor ik het welquote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ja dat is het wel eigenlijk.
Maak nu mijn eerste fatsoenlijke stappen in de CSS/HTML (ook handig voor views in android bedenk ik me nu) dus opzich is het wel leuk om te doen (nieuwe dingen is altijd leuk). Maar wil nog te veel doen (backlog aan games + nieuwe die ik nog moet kaufen (UC3, MW3, BF3 en dalijk SR3) en ik heb al heel lang een heel gaaf concept in mijn hoofd wat ik graag wil uitwerken maar waar ik steeds maar geen tijd voor vind
En met dat in mijn achterhoofd zit ik dus nu lekker al mijn echte werk uit te stellen. Zo kut dat gevoel
GA WAT DOEN LUL OKAY GODSOM#$TOMERQDFG#$QTEGRWSDVZX
Oh lekker. Doen!quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zie net dat ik nog 5,7 week vakantie op kan nemen
Ook meteen de reden om hem niet te kopenquote:
Ja, ben heel benieuwd naar de oude delen (vooral het eerste MSX deel) Die heb ik nog nooit gespeeld.. Teven MGS2 nooit uitgespeeld.. En deel 3 ook maar 1 keer. Nu opnieuw doen.. IN 3D!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook meteen de reden om hem niet te kopen
maar wel downloaden?quote:Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook meteen de reden om hem niet te kopen
Jemigquote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zie net dat ik nog 5,7 week vakantie op kan nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb nog 2 uur over dit jaarSinterklaas is toch geen vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb nog 2 uur over dit jaarOOOOOMFG mag ik d'r hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sharana_LV wilt ook een baby![]()
Daar moet je Poit lief geil voor aankijken.quote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OOOOOMFG mag ik d'r hebben?
* Sharana_LV wilt ook een baby
Ik denk niet dat Shar zit te wachten op een sasquatch als babyquote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Daar moet je Poit lief geil voor aankijken.
Waarom niet? SB is ook blij met een baby bigfoot.quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shar zit te wachten op een sasquatch als baby
Dat ze deel 1 er niet bij doen, kan ik niet begrijpen, ja fijn dat ze denken dat iedereen hem al heeft uitgespeeldquote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ben heel benieuwd naar de oude delen (vooral het eerste MSX deel) Die heb ik nog nooit gespeeld.. Teven MGS2 nooit uitgespeeld.. En deel 3 ook maar 1 keer. Nu opnieuw doen.. IN 3D!!!!
Als ie al niet bij de retail zit, zal ie dan wel bij een lek zittenquote:
wanneer is ze uitgerekendquote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom niet? SB is ook blij met een baby bigfoot.
begin december, en succes; de uitgerekende geboortelengte is ergens tussen de 190 en 240 cm.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik word weer eens gedumpt door poitik mag neit met hem trouwen ik krijg geen babies ... FUUUUU
[..]
wanneer is ze uitgerekenddan kom ik de baby pikken
Ik zeg toch geen nee poppedropje!quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik word weer eens gedumpt door poitik mag neit met hem trouwen ik krijg geen babies ... FUUUUU
quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begin december, en succes; de uitgerekende geboortelengte is ergens tussen de 190 en 240 cm.
IK WEET AL WANNEER IK MJIN VAKANTIEDAGEN OP MOET NEMENquote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begin december, en succes; de uitgerekende geboortelengte is ergens tussen de 190 en 240 cm.
Meerdere wegen naar Rome heur. Doe anders een Becker bij Poit.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een wat?quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meerdere wegen naar Rome heur. Doe anders een Becker bij Poit.
Een frikandel erin stoppen?quote:
Nope, in tegendeelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Beckertje = bezemkast affaire.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ze deel 1 er niet bij doen, kan ik niet begrijpen, ja fijn dat ze denken dat iedereen hem al heeft uitgespeeld
[..]
Als ie al niet bij de retail zit, zal ie dan wel bij een lek zitten?
Volgende keer als je grappig wilt doen, moet je beter je best doen
Deel 1 is een PS1 game en is blijkbaar moeilijker om om te zetten naar 'HD'.quote:Op maandag 7 november 2011 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ze deel 1 er niet bij doen, kan ik niet begrijpen, ja fijn dat ze denken dat iedereen hem al heeft uitgespeeld
Ik dacht dat er wel een versie was (Jap?) waar ze wel bij zitten.. Dus bij lek ookquote:[..]
Als ie al niet bij de retail zit, zal ie dan wel bij een lek zitten?
Volgende keer als je grappig wilt doen, moet je beter je best doen
quote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Deel 1 is een PS1 game en is blijkbaar moeilijker om om te zetten naar 'HD'.
Er is zover ik weet nog geen 1 ps1 game 'geremaked'.
[..]
Ik dacht dat er wel een versie was (Jap?) waar ze wel bij zitten.. Dus bij lek ook
MGS 1 niet, lutserquote:Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]deel 1 is een MSX-game, prutser
Maar das niet deel 1, amateur.quote:
wel van de mgs saga, onwetendequote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar das niet deel 1, amateur.
Bromancequote:
MGS begon met MGquote:
Ehm, door het oplopende karakter van de gemiddelde bezemkast, past dat toch precies?quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
dat wel idd, maar een bezemkast lijkt mij niet echt comfortabel
Zekerquote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Metal Gear Solid op de PS1, wat was die vet
Ja ik zag hem vanochtend ook al in het andere topic, epic onequote:
Beste game op de PS1quote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Metal Gear Solid op de PS1, wat was die vet
Er was 1 filmpje wat ik ook echt te lang vond duren maar het ziet er allemaal zo vet uit en ik vond het heerlijk spelenquote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond die op de PS3 dus echt niets aan![]()
wat een lange filmpjes steeds zeg
toen nooit uit kunnen spelen omdat hij bij cd2 steeds vast liepquote:Op maandag 7 november 2011 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste game op de PS1
[..]
Er was 1 filmpje wat ik ook echt te lang vond duren maar het ziet er allemaal zo vet uit en ik vond het heerlijk spelen
Hoop echt dat ze een volledige MGS 1 remake gaan maken met die engine.
Heb m zelf niet maar gespeeld bij een vriend, sommigen duren echt enorm lang inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond die op de PS3 dus echt niets aan![]()
wat een lange filmpjes steeds zeg
Lenen?quote:Op maandag 7 november 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen nooit uit kunnen spelen omdat hij bij cd2 steeds vast liep
Waar ben je? voglens mij zitten wij op hetzelfde klote stukjequote:Op maandag 7 november 2011 16:40 schreef Solique het volgende:
Die AI bij UC1 is soms echt wel kut, ben je klaar in een ruimte staat er ergens nog 1 vast achter een pilaar ga je dood mag je weer hele ruimte overnieuw spelen. gvd.
[..]
Heb m zelf niet maar gespeeld bij een vriend, sommigen duren echt enorm lang inderdaad.
Thank dear, maar ik heb mijn ps1 al niet meer, nog teveel games liggen, en om die game nou helemaal opnieuw te doen enzoquote:
PS1 kan in elke PS3quote:Op maandag 7 november 2011 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thank dear, maar ik heb mijn ps1 al niet meer, nog teveel games liggen, en om die game nou helemaal opnieuw te doen enzo
Zit in chapter 11 geloof ik, in de haven.quote:Op maandag 7 november 2011 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar ben je? voglens mij zitten wij op hetzelfde klote stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Oh echt? Waarom wist ik dat nietquote:Op maandag 7 november 2011 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
PS1 kan in elke PS3
En de game is het waard
Oh nee dan zitten we niet in hetzelfde stuk, maar ik heb wel hetzelfde steeds. Ik vind UC1 nog niet echt een topper als ik eerlijk moet zeggen, ben geneigd om over naar 2 te stappen omdat ik van iedereen hoor dat die zoveel leuker is maar ik maak games normaal altijd netjes afquote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit in chapter 11 geloof ik, in de haven.
In welke chapter zit je zelf dan?quote:Op maandag 7 november 2011 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee dan zitten we niet in hetzelfde stuk, maar ik heb wel hetzelfde steeds. Ik vind UC1 nog niet echt een topper als ik eerlijk moet zeggen, ben geneigd om over naar 2 te stappen omdat ik van iedereen hoor dat die zoveel leuker is maar ik maak games normaal altijd netjes af
Geen idee, al tijdje niet aangeraakt .. zal binnenkort eens oppakkenquote:Op maandag 7 november 2011 16:52 schreef Solique het volgende:
[..]
In welke chapter zit je zelf dan?
Wil m nu echt eens afmaken na een jaar
Daarna deel 2 van m lenen, hopelijk ga ik daar geen jaar over doen
okquote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, al tijdje niet aangeraakt .. zal binnenkort eens oppakken
Doei Sharquote:
Succesquote:
quote:
Als je toch gaat, EINZ FUR MIR.quote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zag dat sommige MMen MW3 voor 39 euro hadden vanavond.
Zit er nu over na te denken om eens langs te gaan vanavond_________________
Ja dat donkergezeur mag van mij ook al stoppen!quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Nebo het volgende:
Maaaaan ik voel me rot. Het squashen werkte wel enigszins als uitlaatklep, maar ik ben echt kapot nu. Leren gaat niet meer, ik heb het nonstop koud en dat vroeg donker-gezeur komt nu al mijn neus uit
Nou dan ga ik zeker nietquote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zag dat sommige MMen MW3 voor 39 euro hadden vanavond.
Zit er nu over na te denken om eens langs te gaan vanavond_________________
weinig tot geen last vanquote:
Maar morgen welquote:
Je nodigt ons allemaal uit?quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
yaaay misschien toch klein beetje mijn verjaardag vieren
Speel nu even met mijn oude videokaart omdat er een nieuwe koeler op mijn 6970 komt. De lijm is alleen nog niet droogquote:
Volgens mij om 9.quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar morgen wel! Nja naar de FRS waarschijnlijk, zit er toch 1 op het station al hebben die vaak niks
Hoelaat zijn de winkels eigenlijk open in EHV?!
Lol, ik speel op een mid end systeem (denk ik) en het loopt zo soepel als maar zijn kan. Zal vast niet al het grafische eruit halen maar ik vind het best zoquote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel nu even met mijn oude videokaart omdat er een nieuwe koeler op mijn 6970 komt. De lijm is alleen nog niet droog
eh nee dat niet maar ik zal wel eens een meet hier doen in amsterdamquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh nee dat niet maar ik zal wel eens een meet hier doen in amsterdam![]()
mijn verjaardag is in alkmaar
Gewoon htc johquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Morgen maar eens kijken voor een ander toestel heb het helemaal gehad met blackberry
[..]
Ah, je gaat je verjaardag bij je ouders vieren.
HTC of Samsung hebben wel de voorkeurquote:
Trusten alvast Poitquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker in m'n bedje liggen, Homeland kijken en dan pitten!
Dikke trustekusjes!!
HTC HD2 Mooiste toestel ooit!quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
[..]
HTC of Samsung hebben wel de voorkeur
[..]
Trusten alvast Poit
Veel te duur, betaal max. 200 voor een telefoon.quote:
Die is al wel vrij oud?quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel te duur, betaal max. 200 voor een telefoon.
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel te duur, betaal max. 200 voor een telefoon.
Ik speel nu op mijn oude instellingen omdat ik te lui ben om ze aan te passenquote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, ik speel op een mid end systeem (denk ik) en het loopt zo soepel als maar zijn kan. Zal vast niet al het grafische eruit halen maar ik vind het best zo
Enige wat ik wel eens heb is dat, als ik tijdens het laden andere pagina's bezoek op battle log het gewoon niet lukt (blijf een zwart scherm houden) en als ik in de setting zit en ga terug springt de game op een resolutie die m'n scherm niet aankan. Moet ik eerst alt tab doen voordat het werkt.
oh ja ik wou het niet vieren want ik red het nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Morgen maar eens kijken voor een ander toestel heb het helemaal gehad met blackberry
[..]
Ah, je gaat je verjaardag bij je ouders vieren.
Nee, bedankt.quote:
Kijk, dan wordt het toch nog een leuke verjaardagquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik wou het niet vieren want ik red het nietmaar mamma wilt dat ik in alkmaar blijf en dan doet zij boodschappen of samen en dan regelt zij het meeste
dus dan is het toch wel leuk om even met familie enzo te zijn
http://www.bol.com/nl/p/e(...)=ADVNLVRG00201500099quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
[..]
Kijk, dan wordt het toch nog een leuke verjaardag
Ga deze week wel even wat winkels langs om te informeren.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)=ADVNLVRG00201500099
100 euro voor een redelijk goed android foontje. Ding heeft vergelijkbare specs als een HTC Wildfire als ik me niet vergis
Ik zag de trailer vanmiddag al. Was het mooiste stukjequote:
laat is zien hoe het wel moet danquote:
Die onderbroekquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die onderbroek![]()
Dat meisje heeft het niet helemaal begrepen.
quote:
Is dat van True Blood? Dat is toch eh.. Sookie?quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zag de trailer vanmiddag al. Was het mooiste stukje
Zolang ze haar mond dichthoudt en je haar langs de achterkant ziet is het nog wel wat, maar verderquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat van True Blood? Dat is toch eh.. Sookie?
Nee joh, das niet sookie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat van True Blood? Dat is toch eh.. Sookie?
Ja granny pantiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die onderbroek![]()
Dat meisje heeft het niet helemaal begrepen.
Oh.. nja ik heb m'n bril ook niet op.quote:
Sookie is ook semi aantrekkelijk. Als ze d'r mond dichthoud en topless isquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Ohnee. kristen bell inderdaadGelukkig maar, ik was al even bang, dat ik sookie semi-aantrekkelijk vond
Veronica Mars
en als je geblinddoekt bentquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Sookie is ook semi aantrekkelijk. Als ze d'r mond dichthoud en topless is
Vergeleken met al die andere dames van True Blood is ze wel knap ja. Maar dat kan ook omdat de casting van de dames behoorlijk teleurstellend isquote:
Lol dat wel.. Maar die rode haren en die mooie ogenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeleken met al die andere dames van True Blood is ze wel knap ja. Maar dat kan ook omdat de casting van de dames behoorlijk teleurstellend is
Als je dan toch voor roodharigen gaat, ga dan voor Isla Fisherquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol dat wel.. Maar die rode haren en die mooie ogen
Ik zwijmel ervan..
Check deze link:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Klote kut Microsoft
Ik heb dus nu Windows Phone 7 en wilde een app kopen. Leuk en aardig, maar m'n primaire Windows Live account (van m'n gamertag) is Amerikaans en dit is niet te veranderen. Aangezien de Marketplace alleen maar creditcards accepteert en geen paypal ben ik dus de sjaak want ik heb gewoon een nederlandse creditcard en ik kan m'n land nergens nooit niet veranderen (om de een of andere reden wil Microsoft dit niet, ze zeggen zelf dat je dan maar een ander account moet maken, kut voor je gamertag doedoei)
Kortom: ik ben verdrietig want ik kan niets geen apps kopen
Nu maar kijken of ik misschien m'n gamertag over kan hevelen naar een Nederlands Windows Live ID.... *zucht*
Paypal is al op de 360! Dat is dus het probleem niet! Maar paps in de WP7 marketplace moet je gewoon in harde dollars/euro's betalen, dus m'n punten kan ik helaas niet gebruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef Reintji het volgende:
Paypal komt in de nieuwe NXE voor de 360. Koop je die apps ook met ms points?
Je kan ze wel unlocken zodat je apps kunt sideloaden (vanaf je PC erop rammen ipv marketplace), maar echt gekraakt is het volgens mij nog niet...quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Zijn Windows 7 telefoons nog niet te jailbreaken oid? Als het legaal te moeilijk is...
Vvviiiieeeeessss!!!quote:
*proest*quote:
quote:
Zijn ze lekker vroeg mee! 11-11-11 was het toch?quote:
ja 11-11 komt die eigenlijk uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zijn ze lekker vroeg mee! 11-11-11 was het toch?
Ben wel benieuwd waar je bestelt dan!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja 11-11 komt die eigenlijk uit.
uncharted3 had ik ook al 4 dagen voor de release
nedgame voor uncharted , en xboxhome voor skyrim .quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar je bestelt dan!
Ziek melden en lekker je bed in duikenquote:
moest net al bij teamleider langskomen want die vroeg of alles wel goed gingquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ziek melden en lekker je bed in duiken![]()
Als het al op valt dan wel op jezelf blijven letten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moest net al bij teamleider langskomen want die vroeg of alles wel goed ging
nog 3,5 uur werken en dan klaar
Lekker.quote:
Ik heb een Redskin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Volgens mij is die dan al vele jaren over datum hoor Phenoquote:
Nouja dat er een lek zit /care, dat hou je toch niet tegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)re-in-app-store.html
Apple
Dat lek boeit me ook niet zo, hou je domweg niet tegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nouja dat er een lek zit /care, dat hou je toch niet tegen.
Dat ze die dude bannen ipv inhuren snap ik dan weer niet
Ik dacht dat je het druk hadquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FUCK YOU MET JE HOOFD EN SLUIS ME EENS WAT WERK DOOR
Alle lopende projecten afgerondquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lek boeit me ook niet zo, hou je domweg niet tegen.
Puur de reactie van Apple
Zo'n dude moet je met open armen ontvangen en niet met je arrogante kut de deur wijzen.
[..]
Ik dacht dat je het druk had
Ach so!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alle lopende projecten afgerondNu bezig met een investeringsproject (waar wel al klanten voor zijn gelukkig) maar dat levert dus niet direct cashmoney op en er staan 2 offertes open, maar nog niks concreets helaas.
Wanneer kom je een keer langs
MAGIC!!! EN HAMBURGERS!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Kom dan langs voor de gezelligheid ofzo
Weeje nie wa da is dan? Das een vampier!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
"forniceren met prostituees en nimmer meer arbeid verrichten, forniceren met prostituees en nimmer meer arbeid verrichten, enkelt nog forniceren met prostituees en nimmer meer arbeid verrichten!!"
Ja, geniaal!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Weeje nie wa da is dan? Das een vampier!
Ook zo geniaal nadat hij die zombie door z'n harses heeft geschoten: "Optiefen, kutfries!"quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, geniaal!Die klemtoon ook
![]()
Raap me op!
Ik mag nog tot 22:00 vanavond, maar goed... ben dan ook pas om 14:00 begonnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon nog keihard aan het werk zijn
En ik zit hier ook nog wel even.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon nog keihard aan het werk zijn
Doorhalen wat pauperkut is*quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
SKYRIM, UNCHARTED3 EN MW3 AVOND JE WEETTTTOOCCHHHH
Doorhalen wat pauperkut is*quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Als je je oogjes dicht doet ze je me voorbij dartelen in een bloemenveld en een rieten mandjequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... waar. ... hier?? ik zie je niet!
Ja zag toenstraks in EHV dat skyrim ook ineens te koop was, gelukkig is de pre-order ook al verzondenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Huh? Je moest ook per se een voldoende halen voor je tentamen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:35 schreef Nebo het volgende:
Tentamen niet gehaald, één fout te veel. Beetje jammer gezien de helft van mijn cijfer al stond met een 8,6. Ow well, herkansen dan maar
Heb je het over MW3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef Mday het volgende:
ik begrijp eerlijk gezegd NIET waarom iedereen zo lyrisch over deze copy-paste. dat hebben ze nu al DRIE keer gedaan en ELKE keer happen die neprecensenten. Ik zeg omkoping.
Geweldig hoe ik mijnen aan het neerleggen bent en jij mij probeert te rammen met die boot en jezelf opblaastquote:
Lol, je was met niet opgevallenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
Je zag mij rijden Poit en dacht, ik hop mee.
Lekker je bedje in! Doe ik ookquote:
Vond je datquote:
Ik vond datquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vond je dat? Ik vond het juist een ontzettend kut einde voor een verder toffe aflevering. Dat gezeur de hele tijd met die Robin.
robinquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vond je dat? Ik vond het juist een ontzettend kut einde voor een verder toffe aflevering. Dat gezeur de hele tijd met die Robin.
quote:
tssquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, je was met niet opgevallenSorry!
Trusten Lotquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Compleet gesloopt... tijd voor bed!
Trusten Poitquote:
Dit heb ik vandaag gehoord, maar ik weet niet meer waar. TELL ME GOOD SIRquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:58 schreef Nebo het volgende:
Deze staat genoteerd voor toekomstig gebruik:
"Some people just need a high-five...
... In the face
With a chair"
Aha, was dinsdag idd! morgen maar eens downloadenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was al op mijn werk hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo dikke gaarheid gaat weer werken.
Jij bent niet dikquote:
Nee daar trapt deze personal trainer niet inquote:
*kuch* Fysio *kuch*quote:Op woensdag 9 november 2011 07:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn personal huisarts vandaag maar eens bellen, dat wild eik maandag al doen, maar dat kwam er niet van. Schouder zit weer heerlijk te doen. Ik lag vanochtend in mijn nest, wakker, en mijn schouder/nek klonk alsof iemand een zeem aan het uitwringen was
Ja, volgend jaar, als mijn teller bij de verzekering weer op 0 staatquote:
Huisarts kan je denk ik toch niet helpen..quote:Op woensdag 9 november 2011 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, volgens jaar, als mijn teller bij de verzekering weer op 0 staat
Vast niet, maar ja, de huidige aanpak helpt ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Huisarts kan je denk ik toch niet helpen..
Emmer koud water over de Polen gooien en je weet waarom het Noordpool heet.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Fucking hell 2x brandalarm vannacht omdat een paar polen zo nodig 's nachts moesten blowen
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Sorry Ross dat ik niet met je kwam beffen, dinsdag is de standaard befavond met n paar oude vrienden...!
Mijn oplossing was herhaaldelijk een schroevendraaier in het alarm rammen, werkte ook!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Emmer koud water over de Polen gooien en je weet waarom het Noordpool heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |