+ bandieten dragen de helm ook soms, vind het maar een kut helm daarom draag ik hem ook nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Een ding dat ik wel jammer vond van Skyrim was dat de helm die in de OP staat eigenlijk een hele slechte is.Nouja niet slecht, gewoon niet beter dan andere helmen.
Tja, wat dan.quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
+ bandieten dragen de helm ook soms, vind het maar een kut helm daarom draag ik hem ook niet
Niet game-specifiek. Je hebt de Dixons en de Dynabyte, en verder verkoopt Bart Smit nog wat spelletjes. En de FRS, maar ik weet niet meer waar die zit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zit er überhaupt nog een andere gamewinkel hier?
Ah grr ik moet eerst nog 2,5 uur reizen vanaf 11.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
Morgen ochtend 10 uur zit ik achter de xdoos
is je PC al binnen?quote:
Je hebt hem dus toch morgen?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
Morgen ochtend 10 uur zit ik achter de xdoos
yepquote:
En waar?! Wel tof dat je mailtjes nut hebben gehadquote:
gamemeneer zei dat ik hem op mocht halen voordat ie open gaat (071)quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar?! Wel tof dat je mailtjes nut hebben gehad
Je kan niet wachtenquote:
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00quote:
Ah dacht dat ie er al wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00. Dan komt TNT nl langs xD
Als, als, als. Steamworks blijft een factor wat het behoorlijk onwaarschijnlijk maakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00. Dan komt TNT nl langs xD
Portal 2 was er ook een paar dagen voor de release.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als, als, als. Steamworks blijft een factor wat het behoorlijk onwaarschijnlijk maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |