Nee US release is ook 11/11/11.quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
er is een manier om je steam om te zetten naar US-tijd
dat betekent dat je een spel 3 dagen eerder heb (us/eu releasedate verschillen)
dat is dus morgen dan
Bron van release date in de VS?quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
dat is dus morgen dan
Skyrim wordt gewoon wereldwijd op 11/11/11 uitgegeven, dat is allang bekend.quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef leeell het volgende:
nee ja, normaliter is het 3 dagen
bedoelde niet specifiek skyrim
Ik had hun een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze shippen aangezien er nu staat dat ze hem niet op stock hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 18:38 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Ik heb hem daar ook besteld, maar geen mailtje gehad. Hmm....
kloptquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim wordt gewoon wereldwijd op 11/11/11 uitgegeven, dat is allang bekend.
kloptquote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef Aneurysma het volgende:
Zeik nou niet meer zo. Steam geeft de PC-versie pas vrij op 11-11-11. Kom je niet onderuit, einde verhaal.
Ja, oké, maar in dit geval dus niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt
maar dat is een uitzondering
9/10 keer zit een er een verschil van 3 dagen met US/EU
Het is meer voor de heb. Ik ga niet met dat ding opengeslagen naast me alle quests een voor een afraggen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Seam het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een guide bij de releaseNa een jaar kan ik het begrijpen, mooi naslagwerk hoor, maar neemt het niet alle plezier weg. Sinds Oblivion zijn quests lang niet meer zo moeilijk te ontdekken en op te lossen.
Vast zitten in Skyrim?quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is meer voor de heb. Ik ga niet met dat ding opengeslagen naast me alle quests een voor een afraggen.
Gewoon leuk om eens door te kijken en welllicht hulpzaam als je finaal vast zit.
Mooie daarvan is dat je dan niet hoeft te alt-tabben
die kut laatste missie in Oblivion dat je in fucking wonderland zitquote:
Alt-tab verhaal is inderdaad vaker gekomen, ik counter dat met..quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is meer voor de heb. Ik ga niet met dat ding opengeslagen naast me alle quests een voor een afraggen.
Gewoon leuk om eens door te kijken en welllicht hulpzaam als je finaal vast zit.
Mooie daarvan is dat je dan niet hoeft te alt-tabben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
Wonderland? Que? Shivering Isles ofzo? Het is al een tijd geleden maar ik kan me dit verder niet herinnerenquote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef leeell het volgende:
[..]
die kut laatste missie in Oblivion dat je in fucking wonderland zit
met die cave met die deur met die boom erop
toen moest ik googlen
nee die eindbaas van vanilla , paradise ofzo, vanuit The Blade tempel dat portalquote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wonderland? Que? Shivering Isles ofzo? Het is al een tijd geleden maar ik kan me dit verder niet herinneren
Nouja dat kan toch? Ik heb een paar dingen bij Oblivion ook wel op moeten zoeken.quote:
Dat is nou juist het vette aan TES (ook Fallout trouwens), al die random quests die je overal tegenkomt. Weet nog wel dat ik bij Oblivion heel diep het bos in wandelde en ineens tegen een hutje aanliep waar een man me een quest aanbood. Of dat ik na een wandeling tegen een landhuis aanliep waar ook een vette quest zat. Heerlijk, krijg er nu alweer zin inquote:Op maandag 7 november 2011 19:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat kan toch? Ik heb een paar dingen bij Oblivion ook wel op moeten zoeken.
Tuurlijk, je kan een quest die vastzit omdat je niet weet waar en hoe je verder moet links laten liggen en gewoon verder gaan met de rest, maar dat is zonde.
Overigens streef ik er altijd naar om zo weinig mogelijk active quests in mn journal hebben.
Probleem bij TES games is echter als je met de ene quest bezig bent er ondertussen vrolijk 3 nieuwe bij krijgt. Dus de questlog wordt alleen maar groter en groter en dan neem ik me altijd voor van ok, nu ga ik 1 voor 1 alle quests doen en me niet af laten leiden door nieuwe quests hoe leuk ze ook klinken.
Dat lukt me nooit. Mijn journal zit altijd ramvol
Zekers. Alleen wil ik gewoon op bepaalde momenten voor het overzicht gaan en zoveel mogelijk quests oplossen.quote:Dat is ook wel de charme van TES imo
Hoe ziet het spel eruit op PS3?quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De ps3 versie werkt. Heb die maar gehaald omdat het op pc niet wil activeren.
Welke winkel verkocht hem al?quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De ps3 versie werkt. Heb die maar gehaald omdat het op pc niet wil activeren.
US en EU hebben dezelfde release dae.quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef leeell het volgende:
dat is dus morgen dan
Toetsenbord en muis hier.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Fruitsalade het volgende:
Gaan de pc-gamers hier met tobo+muis spelen of ook met controllers?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Fruitsalade het volgende:
quote:
Controller lijkt me uitermate kut om zo'n game mee te spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Fruitsalade het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Controller lijkt me uitermate kut om zo'n game mee te spelen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef ems. het volgende:
De voornaamste reden dat ik op pc speel is tobo+muis
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Controller lijkt me uitermate kut om zo'n game mee te spelen.
Denk controller, vond dat bij Oblivion namelijk een stuk fijner.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Fruitsalade het volgende:
Serri?quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Denk controller, vond dat bij Oblivion namelijk een stuk fijner.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef vosss het volgende:
Ik niet. Ik werd gek van dat getrek aan die triggers ieders keer.
Ik trek verdomme wel ergens anders aan
Omdat ik daar al had gepre-ordered en ze hier in Delft by far de beste gameshop zijn.quote:
Delftquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef themole het volgende:
[..]
Omdat ik daar al had gepre-ordered en ze hier in Delft by far de beste gameshop zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |