+ bandieten dragen de helm ook soms, vind het maar een kut helm daarom draag ik hem ook nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Een ding dat ik wel jammer vond van Skyrim was dat de helm die in de OP staat eigenlijk een hele slechte is.Nouja niet slecht, gewoon niet beter dan andere helmen.
Tja, wat dan.quote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
+ bandieten dragen de helm ook soms, vind het maar een kut helm daarom draag ik hem ook niet
Niet game-specifiek. Je hebt de Dixons en de Dynabyte, en verder verkoopt Bart Smit nog wat spelletjes. En de FRS, maar ik weet niet meer waar die zit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zit er überhaupt nog een andere gamewinkel hier?
Ah grr ik moet eerst nog 2,5 uur reizen vanaf 11.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
Morgen ochtend 10 uur zit ik achter de xdoos
is je PC al binnen?quote:
Je hebt hem dus toch morgen?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:05 schreef leeell het volgende:
Morgen ochtend 10 uur zit ik achter de xdoos
yepquote:
En waar?! Wel tof dat je mailtjes nut hebben gehadquote:
gamemeneer zei dat ik hem op mocht halen voordat ie open gaat (071)quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waar?! Wel tof dat je mailtjes nut hebben gehad
Je kan niet wachtenquote:
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00quote:
Ah dacht dat ie er al wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00. Dan komt TNT nl langs xD
Als, als, als. Steamworks blijft een factor wat het behoorlijk onwaarschijnlijk maakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als skidrow morgen met een release binnenkomt haal ik hem gwn binnen, Anders moet ik wachten tot vrijdag 11:00. Dan komt TNT nl langs xD
Portal 2 was er ook een paar dagen voor de release.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als, als, als. Steamworks blijft een factor wat het behoorlijk onwaarschijnlijk maakt.
Mehquote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Aneurysma het volgende:
Saturn Tilburg doet alleen maar een nachtrelease van Skyrim, vanavond om 23.59. Ze verkopen de rest van de week (tot 11-11-11 uiteraard) dus niet.
Vriendin met xbox en ps3. :pquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:35 schreef GeertJan88 het volgende:
Vriend het is de 8e, ga nog een keer goed je bureau opruimen. Windows opnieuw installeren mits je een pc hebt, en je komt die 3 dagen wel door
Wilde hem voor xbox maar ben nu bij saturn tilburg en ze hebben hem nog helemaal niet! Weet niet waar dat nieuws vandaan kwam, maar is dus bullshit.quote:
Waar heb je dit gehoord? Bij saturn weten ze van niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
Saturn tilburg verkoopt em vandaag voor 30 euro... shit man geen zin om helemaal daarheen te gaan :p. Kost me ook weer 8 euro
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Waar heb je dit gehoord? Bij saturn weten ze van niks.
Insert random trollface.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Waar heb je dit gehoord? Bij saturn weten ze van niks.
De GameMania in Delft voor 30 eurocent. Op is op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:23 schreef HeertjeB het volgende:
schijnt dat ie bij de MediaMarkt Arena in Amsterdam al te krijgen is voor 30 euri!
Dit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef Cryothic het volgende:
Goh, welke winkel zullen we nu eens roepen die hem heeft...
Zo blij dat ik hem maar via een webshop heb besteld... geen zin meer in dat gejaag van winkel naar winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |