Daarom... stiekem natuurlijk wel hopen dat BPGames hem (Xbox versie) lekker vroeg verstuurd, en niet vrijdag pas... maar goed.. dat zien we dan wel weer.quote:
Nice, straks even de lokale GameMania bellen. Ben nu nog even aan het studeren en de levering is daar toch 's ochtends.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef HAL9000S het volgende:
Net bij nedgame langs geweest, hadden gisteren bericht gekregen dat het vandaag de verkoop in mag. Ze gaan ze vandaag nog binnen krijgen en dan krijg ik een sms
Waar had je hem besteld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:52 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is binnenFf eten, ophalen en max gamen
Nedgame. Ik was er letterlijk 15 minuten geleden nogquote:
ja, PC blijft de 11dequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef -Dries- het volgende:
Hij wordt nu bij elke GameMania verkocht!
Vraagje voor PC gebruikers: Moet je voor de PC wachten tot vrijdag tot je em kan spelen? Zelfs als je em gewoon in de winkel koopt?
Dit was bij Battlefield 3 namelijk wel het geval...
Ja, daarom zit ik ook niet zo erg te hopen dan hij voor vrijdag komt, ik kan hem toch niet spelen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef -Dries- het volgende:
Hij wordt nu bij elke GameMania verkocht!
Vraagje voor PC gebruikers: Moet je voor de PC wachten tot vrijdag tot je em kan spelen? Zelfs als je em gewoon in de winkel koopt?
Dit was bij Battlefield 3 namelijk wel het geval...
Heeft idd weinig nut, ga hem hier wel op 360 spelen. Goede computer komt volgend jaar pas waarschijnlijk. Heb nu een redelijk sterke laptop, maar die haalt skyrim waarschijnlijk alleen maar op low.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik ook niet zo erg te hopen dan hij voor vrijdag komt, ik kan hem toch niet spelen dan.
Hangt ook maar net van de specs van je pc af natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef -Dries- het volgende:
Ai, toch wel een nadeel van PC gamen.. Naja je krijgt (iig grafisch) de beste versie..
Eigenlijk niet, want het spel hoort helemaal niet voor de 11de worden verkocht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef -Dries- het volgende:
Ai, toch wel een nadeel van PC gamen.. Naja je krijgt (iig grafisch) de beste versie..
Dat mailtje wil iki ook graagquote:
Misschien een idee om deze site: www <punt> uesp <punt> net/wiki/Skyrim:Skyrim in de gaten te houden? Lijkt me dat er vanaf vandaag al steeds meer toegevoegd wordt..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat is nou een goede community site die ik inde gaten moet houden voor tips en tricks enzo? en Maps.
Kreeg je ook die special edition met map toen je belde? en op de GM site staat mijn pre-order tussen de inactieve pre-orders.. :S Mja zo ff bellen dan!quote:
Doen ze in andere landen ook zo makkelijk over het afwijken van releasedatums? Uiteindelijk maak je zo het hele pre-ordercircuit kapot. Een grote groep mensen wil hem zo snel mogelijk spelen en het is een beetje jammer als je dan een pre-order hebt lopen bij een winkel die zich gewoon aan de regels houdt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef themole het volgende:
Heb hem, volgens de GM Delft verkopen ze hem al omdat de rest hem ook al verkoopt.
Ja heb die lelijke map nu.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef PietPiernaad het volgende:
[..]
Kreeg je ook die special edition met map toen je belde? en op de GM site staat mijn pre-order tussen de inactieve pre-orders.. :S Mja zo ff bellen dan!
Haha die map is dus niet de moeite waard.. Dan kan ik net zo goed nu gaan voor de normale :pquote:
Ach en anders wacht je nog even een dag of twee, big deal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef PietPiernaad het volgende:
[..]
Kreeg je ook die special edition met map toen je belde? en op de GM site staat mijn pre-order tussen de inactieve pre-orders.. :S Mja zo ff bellen dan!
Yup, big deal indeed. Ben vanaf vrijdag het weekend en tot en met woensdag niet thuis en kan dan dus niet eens gamen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ach en anders wacht je nog even een dag of twee, big deal.
Ach, dan heb je daarna nog alle tijd om te spelen. Big deal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:55 schreef PietPiernaad het volgende:
[..]
Yup, big deal indeed. Ben vanaf vrijdag het weekend en tot en met woensdag niet thuis en kan dan dus niet eens gamen.
15 topics vollullen over een spel wat nog niet uitgebracht is en je denkt dat hij dan nog wel het geduld heeft om twee dagen te wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ach en anders wacht je nog even een dag of twee, big deal.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef ems. het volgende:
Wellicht een domme vraag maar ik heb niet de hele tijd dit topic in de gaten kunnen houden;
Hoe zat het met mods? Eerst was er toch sprake van dat ze geen construction set erbij zouden leveren omdat te moeilijk zou zijn (lees; zodat ze meer geld kunnen verdienen aan hun eigen mods). Is dat al rechtgezet? Krijgen we direct een construction set of komt dat pas later?
Kennelijk heeft de Xbox versie je voorkeur... zouden de graphics zoveel verschillen dat dat het verschil kan maken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:58 schreef Crimyclown het volgende:
Weet iemand of er grafisch verschil zit in de Xbox360 en de PS3 versie? Zo niet dan ga ik voor de xbox versie.
Mja wanneer er grafisch verschil is dan koop ik 'm net zo lief voor de PS3. Maar als er geen verschil in zit vind ik de Xbox controller fijner.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kennelijk heeft de Xbox versie je voorkeur... zouden de graphics zoveel verschillen dat dat het verschil kan maken?
Dat vind ik zo'n ontzettende bullshit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:08 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Mja wanneer er grafisch verschil is dan koop ik 'm net zo lief voor de PS3. Maar als er geen verschil in zit vind ik de Xbox controller fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |