SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
De jas van een vriendin van mij was ook gejat. Ik kan het wel even navragenquote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
reactie op TT ik heb nog een vrouwenjas maatje "te klein" bruin met zwarte kraag merk iets van guess ofzo?
Nuttig.quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
reactie op TT ik heb nog een vrouwenjas maatje "te klein" bruin met zwarte kraag merk iets van guess ofzo?
Ik weet hetquote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zeg enkel wat iedereen denkt.
t zal je fetish maar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
Misschien heeft Muisraket er nog twee in de aanbieding? Gr. gr.quote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Sorry dat ik stoor. Maar heeft iemand hier misschien nog een lekkere Bossche Bol over voor mij?
Hij mag via DM, alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |