SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
De jas van een vriendin van mij was ook gejat. Ik kan het wel even navragenquote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
reactie op TT ik heb nog een vrouwenjas maatje "te klein" bruin met zwarte kraag merk iets van guess ofzo?
Nuttig.quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
reactie op TT ik heb nog een vrouwenjas maatje "te klein" bruin met zwarte kraag merk iets van guess ofzo?
Ik weet hetquote:Op maandag 7 november 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zeg enkel wat iedereen denkt.
t zal je fetish maar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Stink-ui het volgende:
Misschien heeft Muisraket er nog twee in de aanbieding? Gr. gr.quote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Sorry dat ik stoor. Maar heeft iemand hier misschien nog een lekkere Bossche Bol over voor mij?
Hij mag via DM, alvast bedankt!
Jötskewöre knäckeböte muke penge!quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jötskewöre knäckeböte muke penge!
Zoiets jaquote:Op maandag 7 november 2011 12:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Jötskewöre knäckeböte muke penge!
Jötskewöre knäckeböte muke geld!?
Welkom in Den Boschquote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Nou, ik moet helaas zo weg, maar ik kijk met smachtende blik naar m'n mailbox als ik terug ben
Goedenavond meneerquote:Op maandag 7 november 2011 17:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goeiemiddag mensen van het goede leven.
nog 4 dagen te gaanquote:Op maandag 7 november 2011 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Goedenavond meneer
De maandag zit er weer op!
Het staat er puur door die Kirby jaquote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
nog 4 dagen te gaan
Zeg, door jouw 'kirby shizzle' zou ik bijna denken dat je nintendo-dingen wel kan waarderen, maar dat kan ik natuurlijk fout hebben
Ja maar Kirby is echt een held! Heb de meeste games wel (gespeeld)!quote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg kinderachtig vergeleken met de normale pics gepost in dit forum
Hier altijd wel van de Nintendo-games geweest, maar merk dat de vol goede hoop 5 jaar geleden aangeschafte Wii toch erg stof staat te happen
Vandaar je Triforce ook zekerquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef SM- het volgende:
DK64 heb ik afgelopen zomer uitgespeeld, voor het eerst. OoT blijft het mooiste spel ever!
Omdat BK een van de beste en ergens toch wel enge en daardoor indrukwekkende game wasquote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Met de 'enge' heks Gruntilda![]()
Waarom weet ik die naam ook gewoon
Daar heb je dan misschien inderdaad een punt. En de Rare humor die door dat hele spel heen zat niet te vergeten natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat BK een van de beste en ergens toch wel enge en daardoor indrukwekkende game was
I see what you did there.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je dan misschien inderdaad een punt. En de Rare humor die door dat hele spel heen zat niet te vergeten natuurlijk
Dank u dank uquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, stiekem is hij wel heel grappig, die Thijs
Ja, en dat is gewoon binnen!quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Terminus, vlakbij het station werd gisteren(?) genoemd.
Is een hotel, maar dan met een pub die heel veel bieren heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Is dat eigenlijk niet een hotel? Of heet dat gewoon zo?
Geen tent voor mijquote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is een hotel, maar dan met een pub die heel veel bieren heeft.
BIERquote:
quote:
Met bier kan de avond al niet meer stuk.quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is een hotel, maar dan met een pub die heel veel bieren heeft.
Wat ik me afvraag.. Heb je in het echt ook altijd zo die tong uit je bek?quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, zegt me niks.
Maar prima hoor
Gaat dat ook gemakkelijk als het aan de andere kant van je mond zit?quote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Altijd, bewaar ook altijd kruimeltjes rond mn bovenlip, dan is het extra fijn als ik mn tong uitsteek..
Zo wel handig johquote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb gewoon een heueule lange tong, dus kan overal kruimeltjes vandaan halen..
Peuter er zelfs mee in mn oor
Spiek zijn usernamequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihi zo'n gastje hier naast me in de aula zit op het fok forum
Mogen ze niet weten dat je fokt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Lukt nietIk wil foto maken en dan een topic fixen alleen mn matties zitten naast me dus dat zou raar zijn.
Ik had dat eerst op schoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hihi zo'n gastje hier naast me in de aula zit op het fok forum
Ja hoor no problemquote:
Rofflpantoffel (die hier nooit meer is...) zat bij mij in de klas, en zo kwam ik erachter dat hij het wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had dat eerst op schoolGast voor me op het forum
Had daar pas zo'n glas op... was pikzwart en smaakte echt teringgoed.quote:
Oke wel handigquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja hoor no problemStaat de hele dag open hier
Dat blijft geheimquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Jou school is ook zwaar volgens mijWelke opleiding doe je?
Waarom geheim? Doe je opleiding tot CIA agent ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat blijft geheimEn nu is het eigenlijk wel stressen maar de moed om nog iets te gaan doen is al opgegeven.
I wanne see her tryquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, ga je dat op die meet ook geheim houden?
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, ga je dat op die meet ook geheim houden?
Je kan het ook gewoon zeggen als je me hier weg wilt hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarom geheim? Doe je opleiding tot CIA agent ofzo
En gewoon aan het werk joh lamme studentJe hebt toch woensdag al weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |