quote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met rollebollen bedoelde ik natuurlijk de roldans om te seinen dat de ooievaar langs kan komen
verschilt per persoon ook en je past je aan aan de omstandigheden. slapen weten ze echt heeeeeel weinig van maar als je het lang genoeg niet krijgt ga je gewoon dood. waarom weten ze niet. hoe vet is datquote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
8 uur slaap, want dan kom je in de juiste fase terecht tijdens het ontwaken.
7is ook goed!!%quote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
8 uur slaap, want dan kom je in de juiste fase terecht tijdens het ontwaken.
quote:
Ga lekkere chicks posten eikelquote:
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. wil je d'r ingepakt hebben of gaat het zo?
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Rezania post steeds fb fotos van mij ik vind dit niet leuk
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet in een doos zijn gevonden toen ze baby waren en niet door leeuwen zijn opgevoed
en uiensaus. ubercombiquote:Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?
ah. is ie nou nog niet doodquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!
Zal je vast goed staanquote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga binnenkort ook voor kort en pittig.
Oh vind je me niet knap da nquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |