quote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met rollebollen bedoelde ik natuurlijk de roldans om te seinen dat de ooievaar langs kan komen
verschilt per persoon ook en je past je aan aan de omstandigheden. slapen weten ze echt heeeeeel weinig van maar als je het lang genoeg niet krijgt ga je gewoon dood. waarom weten ze niet. hoe vet is datquote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
8 uur slaap, want dan kom je in de juiste fase terecht tijdens het ontwaken.
7is ook goed!!%quote:Op maandag 7 november 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
8 uur slaap, want dan kom je in de juiste fase terecht tijdens het ontwaken.
quote:
Ga lekkere chicks posten eikelquote:
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. wil je d'r ingepakt hebben of gaat het zo?
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Rezania post steeds fb fotos van mij ik vind dit niet leuk
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet in een doos zijn gevonden toen ze baby waren en niet door leeuwen zijn opgevoed
en uiensaus. ubercombiquote:Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?
ah. is ie nou nog niet doodquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!
Zal je vast goed staanquote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga binnenkort ook voor kort en pittig.
Oh vind je me niet knap da nquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.
ah. weet je vriendje al dat ie gedumpt gaat worden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe een zak over je hoofd hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:
Dat was de hele site, rustig maar.quote:
Doe het alsjeblieft niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik las verkrachtbaarquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef coban het volgende:
Die vrouwen die rezania post vind ik niet lelijk, alleen verkracht haar. Thats all.
nee ik vind het geen plezierige interviewer om naar te kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
was goed program kijk maar op uitzending genist!!
quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. weet je vriendje al dat ie gedumpt gaat worden.
Dat zijn meestal bejaarde mensen of onwetende tokkiesquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Tering die marktplaatsoplichting.nl. Wat een kansloze siteSowieso jezelf laten oplichten via fucking mp. Hoe dom kun je zijn
_
JIJ KOMT NIET AAN MEquote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe een zak over je hoofd hoor!
m.a.w. mensen die het verdienen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat zijn meestal bejaarde mensen of onwetende tokkies
Zielige bejaardes verdienen het niet ze zijn zo onschuldigquote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
m.a.w. mensen die het verdienen.
Welterusten en succes morgen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef Zweetteef het volgende:
Doei doei 1 uur ik ga![]()
![]()
wens me succses
thumbs up en slaap lekker!quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef Zweetteef het volgende:
Doei doei 1 uur ik ga![]()
![]()
wens me succses
Ja, kan niet missen.quote:
Nee, dat zijn ze absoluut niet. Onschuldig en zielig doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zielige bejaardes verdienen het niet ze zijn zo onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |