Ga lekkere chicks posten eikelquote:
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. wil je d'r ingepakt hebben of gaat het zo?
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Rezania post steeds fb fotos van mij ik vind dit niet leuk
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!quote:Op maandag 7 november 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet in een doos zijn gevonden toen ze baby waren en niet door leeuwen zijn opgevoed
en uiensaus. ubercombiquote:Op maandag 7 november 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hier opeten dankuwel, mag er extra knoflooksaus bij?
ah. is ie nou nog niet doodquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat zag ik bij ivo niehe vandaag!!
Zal je vast goed staanquote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga binnenkort ook voor kort en pittig.
Oh vind je me niet knap da nquote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je karakter maakt een hoop goed. maar er zijn grenzen he.
ah. weet je vriendje al dat ie gedumpt gaat worden.quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe een zak over je hoofd hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
quote:
quote:
Dat was de hele site, rustig maar.quote:
Doe het alsjeblieft niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik las verkrachtbaarquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef coban het volgende:
Die vrouwen die rezania post vind ik niet lelijk, alleen verkracht haar. Thats all.
nee ik vind het geen plezierige interviewer om naar te kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
was goed program kijk maar op uitzending genist!!
quote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. weet je vriendje al dat ie gedumpt gaat worden.
Dat zijn meestal bejaarde mensen of onwetende tokkiesquote:Op maandag 7 november 2011 00:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Tering die marktplaatsoplichting.nl. Wat een kansloze siteSowieso jezelf laten oplichten via fucking mp. Hoe dom kun je zijn
_
JIJ KOMT NIET AAN MEquote:Op maandag 7 november 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik doe een zak over je hoofd hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |