SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen ledematen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Zijnnjullie ook zo stoer dat jullie brandwond van 2 cm hebben?
Ik doe lief. Ik heb een mening en die ga ik niet censurerenquote:
Dat klopt. Het is niet foolproofquote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat een hoog IQ niet alles zegt.
quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
Jezus man, jij ging slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Op je hoofd kan ook. Mag ik mijn peuk op je uitdrukken?quote:
ja laat je brandwond eens zien?quote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Ik kan heel stoer doen zo vanJAAA ZIEN JULLIE DEZE BRANDWOND HAHA JA MAN WAREN MOEILIJKE TIJDDN ERNSTIGE GEBEURTENISSEN ENZOOO IK STOPTE CAKEJE IN OVEN
Ja, graag.quote:Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Op je hoofd kan ook. Mag ik mijn peuk op je uitdrukken?
Kap eens met janken.quote:
hele avond niet gezien en dan verwachten dat ik slaap lekker zeg? we zijn godverdomme niet getrouwd he!quote:
Skere tijdenquote:Op maandag 7 november 2011 00:26 schreef coban het volgende:
Ik kan heel stoer doen zo vanJAAA ZIEN JULLIE DEZE BRANDWOND HAHA JA MAN WAREN MOEILIJKE TIJDDN ERNSTIGE GEBEURTENISSEN ENZOOO IK STOPTE CAKEJE IN OVEN
Ja graag :$quote:Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja laat je brandwond eens zien?
wil je mijn aids ook zien?
En dat om half 1 's nachts, hoe durf je?!quote:Op maandag 7 november 2011 00:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, ik ga weer de veel te serieuze kant op hier
Ga eens iets studeren waar je plezier in hebt.quote:
ja luister naar monkey. die heeft die weg al bewandeld.quote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ga eens iets studeren waar je plezier in hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef coban het volgende:
Ik snap niet
Waarom houdt rez ervan als ik hem pijn wil doen. Wat is deze. 142 is echt niet genoeg om dat te begrijpen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |