De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou heel jammer.quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef Rezania het volgende:
Dat antwoord was goed! Uit deze quiz is gebleken dat je een iq van 160 hebt. kusjekroel dalando
Kijk, dit klopt tenminste.
Aan jouw postgedrag en taalgebruik/taalfouten te zien, kan dat gewoon echt niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Nationale IQtest
Heb slechts 1 officiele gedaan op havo 2 (6/7 jaar geleden) toen had ik 132
quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is nou heel jammer.
Ik heb het maximale ingesteld op 150.
kusjekroel dalando
Geloof het of niet, taal had ik inderdaad 2 fouten in met de nationale IQ-test wonderlijk genoegquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan jouw postgedrag en taalgebruik/taalfouten te zien, kan dat gewoon echt niet.
Hahahahah doe eens liefquote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aan jouw postgedrag en taalgebruik/taalfouten te zien, kan dat gewoon echt niet.
Zo zie je maar weer dat een hoog IQ niet alles zegt.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ik heb aidsquote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Zijnnjullie ook zo stoer dat jullie brandwond van 2 cm hebben?
Wat is dezen?quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je lijkt afgevallen. nou ja mocht ook wel wat af. good 4 u.
nee wel sarsquote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Zijnnjullie ook zo stoer dat jullie brandwond van 2 cm hebben?
Precies, veel liever 10 punten lager en wel zelfdiscipline dan ditquote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat een hoog IQ niet alles zegt.
quote:Op maandag 7 november 2011 00:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je lijkt afgevallen. nou ja mocht ook wel wat af. good 4 u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |