Nee, zoals deze:quote:
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fbquote:
verstandelijke?quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fb
quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zoals deze:
"Ik ben supergoed in het klein houden van mijn ego" als status
Sorry hoor, maar als je daar zo goed in bent, waarom post je dan zoiets op fb? Halfgare frikandel die je bent.
zit je me nou te dissen liefjequote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fb
Nee ik vroeg het alleeen maarquote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zit je me nou te dissen liefje
Oh, die mensen heb ik eigenlijk al meteen uit mijn lijst geflikkert. Ook zo'n meisje die van elk random dingetje asociaal veel foto's deed uploadenquote:Op maandag 7 november 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]ik weet zo goed wat je bedoelttt. Ik post dan ook best weinig statusupdates, sommige mensen spammen 30 berichten per dag man come onnnn
Srsly?quote:Op maandag 7 november 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
Angry video game nerd zou mij wel mogen geven.
Tsja sommige mensen kun je soms niet verwijderen omdat te goede kennis etcquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die mensen heb ik eigenlijk al meteen uit mijn lijst geflikkert. Ook zo'n meisje die van elk random dingetje asociaal veel foto's deed uploaden.
Leugens.quote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook 142
brb even afbakbroodjes in de oven gooien![]()
![]()
Tevens: hallo
Zomaar mij beledigen tfoequote:Op maandag 7 november 2011 00:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Nou, zulke mensen flikker ik er dus meteen uit. Goeie vriend of niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja sommige mensen kun je soms niet verwijderen omdat te goede kennis etc
Ik heb een meisje, ze is wel knap mja ze doet elke dag minimaal 2 pics van haarzelf heeeeelemaal gefotoshopt enzo en ik keijg dan echt van die spastischw aaanvalken altijdfakerds
eureka slaap zachtquote:Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef Dalando het volgende:
eureka ik ben een werker die morgen moet werken goedeslaapzen allemaal
Welterusten.quote:Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef Dalando het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, zulke mensen flikker ik er dus meteen uit. Goeie vriend of niet.
Ik zie nou dat ik net weer zo'n spammert heb toegevoegd FUUUU
eureka wetenschapperquote:
Slaaplekker brooquote:Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef Dalando het volgende:
Denk het wel. Ben er nog niet helemaal uit.quote:
die linkerquote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik gooi echt afbakbroodjes in de oven!
Dat antwoord was goed! Uit deze quiz is gebleken dat je een iq van 94 hebt. kusjekroel dalandoquote:Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
Nog een keertje dan: www.dalando.nl/iqtest
nu slapen
Heul niks in gevuld en ik kreeg dit:quote:Op maandag 7 november 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
Nog een keertje dan: www.dalando.nl/iqtest
nu slapen
quote:Dat antwoord was goed! Uit deze quiz is gebleken dat je een iq van 133 hebt. kusjekroel dalando
quote:
Nationale IQtestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |