nee.quote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat je sommige mensen ontzettend irritant en/of domme dingen ziet posten op fb en waarvan je hen even goed op hun plaats wilt zetten, maar niet doet, omdat je dan als een echte klootzak overkomt.
Oh man je wilt niet wetenquote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd dat je sommige mensen ontzettend irritant en/of domme dingen ziet posten op fb en waarvan je hen even goed op hun plaats wilt zetten, maar niet doet, omdat je dan als een echte klootzak overkomt.
Ja elk single dingetje wat ze meemaken postenquote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh man geef me de box snelquote:Op maandag 7 november 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
slukeer zequote:Op maandag 7 november 2011 00:09 schreef Dientje12 het volgende:
Hey
Ik ga denk ik pitten
Trusten allemaal
Nee, zoals deze:quote:
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fbquote:
verstandelijke?quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fb
quote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zoals deze:
"Ik ben supergoed in het klein houden van mijn ego" als status
Sorry hoor, maar als je daar zo goed in bent, waarom post je dan zoiets op fb? Halfgare frikandel die je bent.
zit je me nou te dissen liefjequote:Op maandag 7 november 2011 00:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt alleeen vriendelijke en verstandelijke mensen op fb
Nee ik vroeg het alleeen maarquote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zit je me nou te dissen liefje
Oh, die mensen heb ik eigenlijk al meteen uit mijn lijst geflikkert. Ook zo'n meisje die van elk random dingetje asociaal veel foto's deed uploadenquote:Op maandag 7 november 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]ik weet zo goed wat je bedoelttt. Ik post dan ook best weinig statusupdates, sommige mensen spammen 30 berichten per dag man come onnnn
Srsly?quote:Op maandag 7 november 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
Angry video game nerd zou mij wel mogen geven.
Tsja sommige mensen kun je soms niet verwijderen omdat te goede kennis etcquote:Op maandag 7 november 2011 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die mensen heb ik eigenlijk al meteen uit mijn lijst geflikkert. Ook zo'n meisje die van elk random dingetje asociaal veel foto's deed uploaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |