abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104052031
Ik ben sinds slechts 3 weken in bezit van m´n eigen auto. Vervolgens parkeer je hem natuurlijk in je eigen straat. Nu is het zo dat ik gisterenavond thuiskwam en dan verteld mijn moeder me dat er een brief aan mijn auto hing. Ik was natuurlijk helemaal verbaasd en ging de brief lezen. Nou, wat ik las sloeg helemaal nergens op. Hieronder staat dan ook de exacte brief:
quote:
Beste bestuurder van dit voertuig
Bij deze wilde ik u vriendelijke verzoeken en vragen of u in het vervolg uw voertuig bij u eigen neer wilt parkeren.

Er zijn namelijk ook mensen die ook graag bij hun eigen voor de deur willen parkeren, en dat belemmerd u.

Hopend dat u ons als bewoners van de Mariannestraat kunt begrijpen.

Vriendelijk bedankt.
De auto stond 3 parkeerplaatsen verder van m'n huis omdat ook direct voor mijn deur auto's stonden. Maar om nou zo'n laffe brief te schrijven? Sowieso ga ik hem ook gewoon blijven parkeren waar ik wil in mijn eigen straat. Maar nog eventuele tips of iets waar ik op kan/moet letten? :')
pi_104052136
Op eventuele schades letten?
pi_104052213
Ga op jezelf wonen ipv bij je mamma.. Of GBA uitdraai voor je raam leggen?
  zondag 6 november 2011 @ 21:34:00 #4
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_104052262
Sjonnies zijn meestal te lui om 50 meter te lopen en willen per se voor hun eigen deur parkeren.
Ik zou in een dergelijk geval ook bang zijn voor krassen in de toekomst...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_104052292
Ik zou een antwoord onder je eigen ruitenwisser leggen, met een uitnodiging voor een kop koffie bij jou thuis, 3 huizen verderop ^O^
Ja doei.
  zondag 6 november 2011 @ 21:34:36 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_104052304
Waarom zou je er überhaupt iets mee moeten doen? :') Lekker laten varen
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 21:36:11 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104052418
Typisch Nederlands weer.... Ik wil parkeren voor mijn deur dit-dat.
En dan ondertussen de auto ook ZO voor je deur parkeren en NIET aansluiten zodat de laatste bewoner van de straat altijd de sjaak is om 5 stappen meer te gaan lopen doordat de auto een blok verderop moet parkeren.

Ach en wee...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 6 november 2011 @ 21:37:29 #8
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_104052505
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:
Typisch Nederlands weer.... Ik wil parkeren voor mijn deur dit-dat.
En dan ondertussen de auto ook ZO voor je deur parkeren en NIET aansluiten zodat de laatste bewoner van de straat altijd de sjaak is om 5 stappen meer te gaan lopen doordat de auto een blok verderop moet parkeren.

Ach en wee...
Ik heb meegemaakt dat auto's bewust klem werden gezet omdat ze het waagden voor iemands deur te parkeren. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 21:37:45 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104052531
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt dat auto's bewust klem werden gezet omdat ze het waagden voor iemands deur te parkeren. :P
Klein burgerlijke poldercultuur. #yes.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 21:39:02 #10
25682 2cv
Niet subtiel
pi_104052632
quote:

[..]

Ik zou het tof vinden als dat eens met mijn auto zou gebeuren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 6 november 2011 @ 21:39:45 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104052671
Ik zou onder elke autoruit van de autos in de straat een briefje met dezelfde tekst neerleggen.
En dan in het correct Nederlands.
En dan nog eronder, groetjes buurman van nr 5

Maargoed, ik heb 5 jaar tegenover een sportschool gewoond. De sportschool had en heeft een hele grote parkeerplaats naast het gebouw. Maar veel mensen zij te lam om nog 1 meter door te rijden (sowieso naar de sportschool met de auto) en parkeren dus in de straat. Waaronder dus ook voor mijn deur.
Kom ik aanrijden na een dag werken, moet ik op het terrein van de sportschool parkeren, wat helemaal leeg is, omdat alle 'sporters' de lege plek in de straat gebruiken.
En je mag er niks van zeggen...
Met de buuf een keer briefjes onder de ruitenwissers gedaan, of ze gebruik wilden maken van het parkeerterrein, maar dat werd ons niet in dank afgenomen door de eigenaar van de sportschool.
Sindsdien parkeerde ik dus op de STOEP voor de ingang. Jammer alleen dat bezoekers dat opmerkten, en zij dat dus ook gingen doen.
pi_104052928
Overigens valt er wel iets te zeggen voor het feit dat huishoudens met twee of soms zelfs 3 auto's wel een pest kunnen zijn voor een straat waarin rekening is gehouden met 1 parkeerplaats per huis. Als paps dan zijn mercedes, mams haar yaris en zoonlief zijn zesdehands starlet alledrie voor de deur/in de straat willen parkeren waardoor eigenlijk de naaste buren al hun 'eigen' (let op, 'eigen', tussen aanhalingstekens! want er zijn natuurlijk geen eigen plekken) plekken kwijt zijn, als het ware.

Zelf ook in zo'n straat gewoond en er waren best veel mensen met meerdere auto's per huishouden en dan was het gewoon voller dan vol. Je kúnt er niets van zeggen (want het is natuurlijk zo dat jij daar ook gewoon woont en dus als het ware recht hebt om er te parkeren), maar het is ergens wel heel vervelend :P
Ja doei.
pi_104053016
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef cyberterrorist het volgende:
Op eventuele schades letten?
Ja, het is sowieso een oude auto. Heb het 2e hands gekocht. Betreft een Hyundai Excel, bouwjaar 2000. Heeft een kleine stukje lak eraf linksachter bij bumper, maar niet opvallend door de donkere kleur van de auto. En dan nog overal wat krasjes enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef brulaap112 het volgende:
Ga op jezelf wonen ipv bij je mamma.. Of GBA uitdraai voor je raam leggen?
Ben 19 jaar en heb het prima hier thuis :)
pi_104053101
De straat is niet van hun en Nederlands kunnen ze ook al niet
  Licht Ontvlambaar zondag 6 november 2011 @ 21:46:04 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104053104
Nou ja, het ligt er een klein beetje aan natuurlijk. Ik weet dat in de wijk hier vlakbij het Mecc (congrescentrum) met grotere evenementen, de wijk, volledig klemgeparkeerd werd vroeger. Lekker gratisch... Als dat vaak voorkomt, kan ik me op een bepaald moment de frustratie wel voorstellen.

Bij mij voor de deur is een halve parkeerplaats. Idioot van een architect die bedacht had dat de bomen door de hele straat op exact dezelfde afstand moesten staan, maar even vergeten was dat onze huizen per stuk een meter breder zijn. Dat levert rare parkeerplaatsen op, terwijl gewoon op de scheiding van elke tweeondereenkap twee fatsoenlijke parkeerplaatsen geweest waren. Nu zal het mij over het algemeen niet interesseren of er iemand parkeert, zolang ik mijn oprit gewoon op en af kan. Maar je hebt dus van die suffe figuren die een meter van de boom af gaan staan en dus hun auto volledig voor mijn oprit zetten. Die krijgen van mij een briefje met de vraag of ze op herhalingscursus theorie willen gaan :P

TS, leg een tijdje een briefje aan de stoeprand onder het raam met de mededeling: Ja, vreemde auto in de straat, eigenaar woont op nummer ...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 6 november 2011 @ 21:47:08 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104053181
Dat briefje :D Ik zou een A4tje met een hele grote " :') " erop onder z'n ruitenwisser stoppen.
pi_104053437
wat een sjonnies in je straat TS. Misschien moet je ze voorstellen een taalcursus te volgen.

ik heb wel een garage, maar mijn huurbaas heeft zijn porsche daar geparkeerd. Daardoor gebruiken wij de oprit en parkeerplaats voor de deur. Je kan met een beetje mazzel 2 op de oprit, maar als mijn huisgenootje m daar parkeert, kan ik niet meer weg en andersom. We hebben nog een huisgenootje, maar die komt gelukkig niet vaak met de auto.

Onze 2 onder 1 kap woning is dus verhuurd aan 3 personen.
pi_104053471
Wat ongelofelijk triest :')
Hier in de straat zet men gewoon de auto neer waar ruimte is, dan loop je toch 20 meter :')

quote:
Hopend dat u ons als bewoners van de Mariannestraat kunt begrijpen.
Vast maar één contactgestoorde.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104053683
Bel bij iedereen in je straat aan om te vragen of ze dat briefje hebben geschreven en lach de persoon in kwestie even keihard in het gezicht uit.
pi_104055105
De schrijver van de brief kent jouw auto niet en gaat ervan uit dat het hier gaat om iemand uit een andere straat en/of iemand die in de straat niks te zoeken heeft. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk.
Desondanks is zo'n brief schrijven natuurijk wel ontzettend kansloos. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_104055455
Briefje laten zitten (onder je ruit) en er even bijschrijven dat je op nummer 123 woont (of whatever je huisnummer is).
  zondag 6 november 2011 @ 22:23:42 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104055521
Gut, wat een samenhang daar in de Mariannestraat, zogenaamd "namens de bewoners" een briefje schrijven maar niet weten dat de 3 huizen verderop buurjongen al 3 weken een eigen auto heeft... |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 november 2011 @ 22:27:11 #23
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_104055729
Mensen zat die het liefst voor de deur en zo mogelijk in de woning willen parkeren om te voorkomen dat ze ook maar een meter te ver moeten lopen. Zolang het een openbare parkeerplaats is hebben ze weinig te willen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 6 november 2011 @ 22:28:19 #24
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104055790
Niks mee doen, aangezien jij een bewoner bent.
Tics van je petten.
pi_104056068
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens valt er wel iets te zeggen voor het feit dat huishoudens met twee of soms zelfs 3 auto's wel een pest kunnen zijn voor een straat waarin rekening is gehouden met 1 parkeerplaats per huis. Als paps dan zijn mercedes, mams haar yaris en zoonlief zijn zesdehands starlet alledrie voor de deur/in de straat willen parkeren waardoor eigenlijk de naaste buren al hun 'eigen' (let op, 'eigen', tussen aanhalingstekens! want er zijn natuurlijk geen eigen plekken) plekken kwijt zijn, als het ware.

Zelf ook in zo'n straat gewoond en er waren best veel mensen met meerdere auto's per huishouden en dan was het gewoon voller dan vol. Je kúnt er niets van zeggen (want het is natuurlijk zo dat jij daar ook gewoon woont en dus als het ware recht hebt om er te parkeren), maar het is ergens wel heel vervelend :P
Zoiets hadden we bij m'n vorige adres ook. De overbuurman verzamelde oldtimer eenden. Wegenbelastingvrij en alle 6 op dezelfde verzamelpolis van 50 euro/jaar. 4 ervan reden volgens mij niet eens. Toen hij de zevende gekocht had heeft z'n buurman eens een heel hartig woordje met hem gesproken en sindsdien kromp de populatie gestaag :')
  Moderator zondag 6 november 2011 @ 22:34:04 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104056141
Tja, wij hebben thuis ook 3 auto's. Ouders zetten hem in de straat, broer verderop in de straat (altijd) en ik ook een blok verder. Primaaaa
  zondag 6 november 2011 @ 22:39:39 #27
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104056490
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
Tja, wij hebben thuis ook 3 auto's. Ouders zetten hem in de straat, broer verderop in de straat (altijd) en ik ook een blok verder. Primaaaa
Mijn ouders hebben ook zoiets. Pap/mam beide een auto, een cabrio, broertje een auto, auto van mijn oma die sindskort niet meer mag rijden ook voor de deur. Is maar goed dat ik niet meer thuis woon.
Tics van je petten.
  zondag 6 november 2011 @ 22:45:42 #28
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_104056879
Niets van aantrekken.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 22:49:26 #29
25682 2cv
Niet subtiel
pi_104057079
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Zoiets hadden we bij m'n vorige adres ook. De overbuurman verzamelde oldtimer eenden. Wegenbelastingvrij en alle 6 op dezelfde verzamelpolis van 50 euro/jaar. 4 ervan reden volgens mij niet eens. Toen hij de zevende gekocht had heeft z'n buurman eens een heel hartig woordje met hem gesproken en sindsdien kromp de populatie gestaag :')
Noumoe :{

Ja, ik ben lichtelijk bevooroordeeld
pi_104057185
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef 2cv het volgende:

[..]

Noumoe :{

Ja, ik ben lichtelijk bevooroordeeld
Jij hier? :D
pi_104057272
Wat een zielige buurt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 23:06:01 #32
25682 2cv
Niet subtiel
pi_104058074
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Jij hier? :D
Nee.

Duh !
pi_104059440
Anderhalf jaar geleden was het bij mij thuis ook zo'n feest qua auto's. 1 oldtimer, 1 werkbus, 1 privé auto ( alle 3 van mijn pa) en dan mijn auto erbij... :')
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_104060161
Ik heb ook 2 auto's,dwz 1 particulier en een personenbus van de zaak.

Mijn privewagen parkeer ik meestal gelijk in m'n garage,alleen als ik kort erop weer weg moet staat hij even op straat.

De bus van mijn werkgever staat wel op straat en alleen tijdens de nacht en vrije dagen in de omgeving van mijn huis.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_104060333
Je kan 'm toch ook gewoon naast je huis zetten? Doe ik ook altijd :6
pi_104061885
De oorzaak is vaak dat milieujosties het voor elkaar hebben gekregen dat er per woning maar 0.3 parkeerplaats mag zijn..... :(

Erg fraai zeker omdat je meestal 2 salarissen dus 2 leasebakken nodig hebt om uberhaupt zo'n woning te kunnen betalen.....

Dood aan de milieujosties :( :(
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 7 november 2011 @ 00:48:32 #37
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_104062032
quote:
15s.gif Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Warrick21 het volgende:
Ik ben sinds slechts 3 weken in bezit van m´n eigen auto. Vervolgens parkeer je hem natuurlijk in je eigen straat. Nu is het zo dat ik gisterenavond thuiskwam en dan verteld mijn moeder me dat er een brief aan mijn auto hing. Ik was natuurlijk helemaal verbaasd en ging de brief lezen. Nou, wat ik las sloeg helemaal nergens op. Hieronder staat dan ook de exacte brief:

[..]

De auto stond 3 parkeerplaatsen verder van m'n huis omdat ook direct voor mijn deur auto's stonden. Maar om nou zo'n laffe brief te schrijven? Sowieso ga ik hem ook gewoon blijven parkeren waar ik wil in mijn eigen straat. Maar nog eventuele tips of iets waar ik op kan/moet letten? :')
Hollandse klaagcultuur, dit soort domme dingen zul je in geen ander land zo snel vinden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_104062382
TS woont in een gezin waarbij alle gezinsleden + de hont en kad een eigen auto hebben? Want dan kan ik me de frustratie wel voorstellen. Verder niets mee doen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_104062541
Ooit ook zo'n briefje gehad toen ik doodleuk een oplegger combinatie voor de deur had geparkeerd begrijpelijk, Maar daar waren meer dan genoeg parkeerplaatsen in de straat dus zag het probleem echt niet :+
pi_104063633
Ik vind die tip van langs de buren gaan met dat briefje wel een goed idee. Weet je gelijk of die mongool het lef heeft om op te biechten dat hij het was. Het moet iig een van de huizen zijn waar je 'm voor de deur had gezet.
pi_104064008
Probleem van doorparkeren is dat je in sommige buurten op een dag lekke banden danwel deuken danwel krassen hebt..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 november 2011 @ 06:49:46 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104064114
Briefje aan de dichtstbijzijnde lantaarnpaal hangen met erbij geschreven: ik woon hier ook en ik distantieer mij van dit schrijven :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 november 2011 @ 07:02:29 #43
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_104064167
Onze straat is met eigen parkeerplaats berekend op 2,5 auto per huis. Ideaal *O* . Zeker omdat wij maar 1 auto hebben *O* .
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  Licht Ontvlambaar maandag 7 november 2011 @ 08:31:25 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104064717
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 07:02 schreef Allantois het volgende:
Onze straat is met eigen parkeerplaats berekend op 2,5 auto per huis. Ideaal *O* . Zeker omdat wij maar 1 auto hebben *O* .
Da's hier ook zo ongeveer (dubbele oprit en 1,5 parkeerplaatsen 2 huizen), alleen zo jammer dat de ouwetjes die de begraafplaats aan de overkant willen bezoeken, te lui zijn om op de officiële parkeerplaats te parkeren...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104064769
Bij ons in de straat zijn ook véél te weinig parkeerplaatsen per huis (0.5 ofzo) maar er wonen heel veel mensen die te labiel zijn voor een rijbewijs, in zo'n boven en benedenwoning, zodat er toch nog plaats zat is :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 november 2011 @ 08:51:01 #46
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_104064966
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 06:49 schreef Rewimo het volgende:
Briefje aan de dichtstbijzijnde lantaarnpaal hangen met erbij geschreven: ik woon hier ook en ik distantieer mij van dit schrijven :P
nee joh,.... tegenwoordig is het "

" Ik herken mij niet in deze beschrijving en dit probleem dus ik kan u ook niet helpen"
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_104064995
Ik had een tijdje terug ook zo'n anoniem briefje onder mijn ruitenwisser omdat ik geparkeerd had op een openbare parkeerplaats waar iemand zelf een laden/lossen bordje bij had gezet :')
  maandag 7 november 2011 @ 08:54:16 #48
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_104065021
Parkeernormen zijn vaak berekend op slechts 1 auto per huishouden, maar dat is natuurlijk allang niet meer van toepassing. Wel kan ik me iets voorstellen bij bv werkbusjes enzo, maar dan heb je vaak geen andere keuze.

In een ander topic was ik nog fel tegen het parkeren van werkbusjes voor de deur, maar na een goed gesprek met de buurman die ook een werkbus heeft staan is me een hoop duidelijk geworden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 7 november 2011 @ 09:14:58 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104065327
Prachtig pauperbriefje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_104065508
Ik dacht er laatst ook aan dat wij te weinig plek hebben voor alle bewoners, stomme is dat er vroeger een parkeerplek was die ze nu hebben omgebouwd tot een lelijke struikenverzameling.
pi_104066370
quote:

[..]

Nou ben ik een vriendelijke en redelijk welbespraakte jongeman, maar dit klinkt als een oorlogsverklaring. En dat betekent dat geen andere wegen resten dan het aangaan van de totale oorlog en geen andere doelen dan de totale onderwerping van de vijand.

Kortom: een hele boze post op het Libelle forum wordt niet uitgesloten!
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
pi_104066535
Tjah, derhalve woon ik ook een in een huis MET oprit.

Ik zou er lekker schijt aan hebben TS, mooi de auto blijven parkeren op het plekje dat jij wil.
pi_104066849
Herkenbaar, heb ook zo`n buurman gehad. Heb hem toen de hele week bij hem voor de deur op de stoep geparkeerd, toen was het stiekem briefjes schrijven ook opgehouden.
  maandag 7 november 2011 @ 10:31:17 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104066915
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik dacht er laatst ook aan dat wij te weinig plek hebben voor alle bewoners, stomme is dat er vroeger een parkeerplek was die ze nu hebben omgebouwd tot een lelijke struikenverzameling.
Maar toen had jij nog een driewieler en speelde jij verstoppertje met je overbuurjongen. Dus toen was die struik maar al te fijn om je in te verstoppen, niet waar?
  maandag 7 november 2011 @ 10:32:46 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104066952
Ik heb een vriend, die een huis kocht. En de buurman had nog een openstaande vete met de vorige bewoner ivm een poort die verkeerd geplaatst was.
Dus die buurman parkeert vandaag de dag (en hij woont er al een jaar of 4) zijn auto stug voor die poort.
Onze vriend heeft nu de poort verplaatst.
  maandag 7 november 2011 @ 10:40:28 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104067136
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 10:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een vriend, die een huis kocht. En de buurman had nog een openstaande vete met de vorige bewoner ivm een poort die verkeerd geplaatst was.
Dus die buurman parkeert vandaag de dag (en hij woont er al een jaar of 4) zijn auto stug voor die poort.
Onze vriend heeft nu de poort verplaatst.
Bizar hoe mensen zich vast kunnen bijten in dit soort negativisme. Alsof je daar zelf ook maar een greintje beter van wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104067689
Mijn oude buurman was zo gehecht aan de plek voor zijn deur dat hij zo'n invalide plek tegel een keer 's nachts heeft neer gelegd.

Die was ook weer snel weg overigens toen de politie hem een boete gaf, hij was nog boos omdat zijn bezwaar met betrekking tot het feit dat het niet echt een invalide plek was maar dat hij die tegel zelf had neer gelegd werd afgewezen.
  maandag 7 november 2011 @ 11:15:48 #58
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_104068075
Wat een tokkies allemaal man, niet normaal. Openbare parkeerplaats is openbaar. Behoorlijk sneu allemaal. Ben blij dat ik een oprit heb...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_104070015
Ik zou ook het liefst altijd voor mijn eigen duur parkeren, maar dat is helaas niet mogelijk. Teveel auto's en te weinig plaatsen in de straat. Ik schik me er dus maar gewoon in. Enige wat ik wel elk jaar voor elkaar krijg is de caravan voor de deur, maar die ga ik dan ook geen 3 straten ver weg zetten :D
pi_104070107
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef nattermann het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben ook zoiets. Pap/mam beide een auto, een cabrio, broertje een auto, auto van mijn oma die sindskort niet meer mag rijden ook voor de deur. Is maar goed dat ik niet meer thuis woon.
goed dat je het er ff bij verteld van die cabrio.
pi_104070267
1 familie in de straat heeft 3 auto's waarvan er regelmatig eentje bij ons voor de deur staat het weekend. (zijn bestelauto van de zaak). Op het straatfeest betaalt hij 1 fustje bier extra, en dan drinken we er eentje op. Niks aan de hand, leven en laten leven. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_104070592
Het enige waar ik nog wel eens over wil klagen gaat over de buurvrouwen die schijnbaar zoveel moeite hebben om hun boodschappen wagentje zo in het parkeervak neer te zetten dat ze twee parkeerplaatsen in beslag nemen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 07-11-2011 12:35:09 (Koffie) ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 7 november 2011 @ 12:32:27 #63
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104070739
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 12:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

goed dat je het er ff bij verteld van die cabrio.
Begrijpend lezen. Beide een auto, plus een cabrio.
Tics van je petten.
pi_104070743
Waar mensen zich druk om maken, interreseerd me echt nisk als ik 30 meter moet lopen om mn auto te parkeren.
pi_104070779
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het enige waar ik nog wel eens over wil klagen gaat over de buurvrouwen die schijnbaar zoveel moeite hebben om hun boodschappen wagentje zo in het parkeervak neer te zetten dat ze niet twee parkeerplaatsen in beslag nemen. :')
Fixed ;)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_104070807
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Fixed ;)
c_/
pi_104070826
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

c_/
En idd: rete-irritant ja o|O
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 7 november 2011 @ 12:38:43 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104070931
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het enige waar ik nog wel eens over wil klagen gaat over de buurvrouwen die schijnbaar zoveel moeite hebben om hun boodschappen wagentje zo in het parkeervak neer te zetten dat ze twee parkeerplaatsen in beslag nemen. :')
Ja idd.... hier ook zo'n huppelkut die het presteert met haar Aygo meer ruimte in te nemen dan een Volvo XC70.
Dan heb ik zoiets van "Meid, doe de mensheid een plezier en stap gewoon niet meer in je auto, want als je ruimtelijk inzicht zo beroerd is dan is het simpelweg onmogelijk dat je wel fatsoenlijk kunt rijden".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104071361
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:32 schreef nattermann het volgende:

[..]

Begrijpend lezen. Beide een auto, plus een cabrio.
gewoon 3 auto's dus.
  maandag 7 november 2011 @ 12:53:53 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104071445
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 12:51 schreef fotostarter het volgende:

gewoon 3 auto's dus.
Hoho! Een cabrio is geen auto, maar een cabrio.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 november 2011 @ 13:01:15 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104071695
Ik ben zelf ook een keer verhaal gaan halen bij iemand, ofja, geprobeerd.
Een man, eigenaar van een kroeg drie straten verderop, hij woont boven de kroeg. Maar die straat is betaald parkeren. En onze straat is de dichtsbijzijnde straat bij het centrum waar dat niet is.
Dus hij parkeert bijj ons de straat. Prima. Maar er is ook een stuk waar geen huizen staan. Parkeer daar dan. Maar nee, hij denk dat wijj dan op zijn auto gaan passen (cabrio ook). Dus hij parkeert in de vakken waar de huizen staan.
Op gegeven moment heeft hij de auto prcies voor onze deur gezet, en is hij vervolgens 3 weken op vakantie gegaan.
Normaal had het me niet echt gestoord, maar ik was écht bijna uitgerekend, en mijn hormonen wilden mijn eigen auto voor de deur enzo....
Dus ik ben naar die kroeg gelopen om hem te verzoeken zn auto weg te halen. Maar ik ving bot.
  maandag 7 november 2011 @ 13:06:22 #72
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_104071868
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 12:51 schreef fotostarter het volgende:

[..]

gewoon 3 auto's dus.
Plus nog 2 dus.
Tics van je petten.
pi_104071908
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Een man, eigenaar van een kroeg drie straten verderop, hij woont boven de kroeg. Maar die straat is betaald parkeren. En onze straat is de dichtsbijzijnde straat bij het centrum waar dat niet is.
Dus hij parkeert bijj ons de straat. Prima. Maar er is ook een stuk waar geen huizen staan. Parkeer daar dan. Maar nee, hij denk dat wijj dan op zijn auto gaan passen (cabrio ook). Dus hij parkeert in de vakken waar de huizen staan.
Op gegeven moment heeft hij de auto prcies voor onze deur gezet, en is hij vervolgens 3 weken op vakantie gegaan.
Normaal had het me niet echt gestoord, maar ik was écht bijna uitgerekend, en mijn hormonen wilden mijn eigen auto voor de deur enzo....
Dus ik ben naar die kroeg gelopen om hem te verzoeken zn auto weg te halen. Maar ik ving bot.
Logisch dat je bot ving. De eigenaar was immers op vakantie...
  maandag 7 november 2011 @ 13:19:10 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_104072258
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 13:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Logisch dat je bot ving. De eigenaar was immers op vakantie...
Ja, maar als ik niet daar was gaan klagen was ik daar ook niet achtergekomen :')
pi_104072648
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ik blijf het merkwaardig vinden dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Mijn auto staat vaak een straat verderop omdat hier heel de straat vol staat. Staat hij wel bij mij in de straat moet ik vaak nog 30 meter lopen, so what? Waar komt toch die drang vandaan om die auto voor je deur te hebben staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')