Begrijpend lezen. Beide een auto, plus een cabrio.quote:Op maandag 7 november 2011 12:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
goed dat je het er ff bij verteld van die cabrio.
Fixedquote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het enige waar ik nog wel eens over wil klagen gaat over de buurvrouwen die schijnbaar zoveel moeite hebben om hun boodschappen wagentje zo in het parkeervak neer te zetten dat ze niet twee parkeerplaatsen in beslag nemen.![]()
En idd: rete-irritant jaquote:
Ja idd.... hier ook zo'n huppelkut die het presteert met haar Aygo meer ruimte in te nemen dan een Volvo XC70.quote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het enige waar ik nog wel eens over wil klagen gaat over de buurvrouwen die schijnbaar zoveel moeite hebben om hun boodschappen wagentje zo in het parkeervak neer te zetten dat ze twee parkeerplaatsen in beslag nemen.
gewoon 3 auto's dus.quote:Op maandag 7 november 2011 12:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Beide een auto, plus een cabrio.
Hoho! Een cabrio is geen auto, maar een cabrio.quote:
Logisch dat je bot ving. De eigenaar was immers op vakantie...quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zelf ook een keer verhaal gaan halen bij iemand, ofja, geprobeerd.
Een man, eigenaar van een kroeg drie straten verderop, hij woont boven de kroeg. Maar die straat is betaald parkeren. En onze straat is de dichtsbijzijnde straat bij het centrum waar dat niet is.
Dus hij parkeert bijj ons de straat. Prima. Maar er is ook een stuk waar geen huizen staan. Parkeer daar dan. Maar nee, hij denk dat wijj dan op zijn auto gaan passen (cabrio ook). Dus hij parkeert in de vakken waar de huizen staan.
Op gegeven moment heeft hij de auto prcies voor onze deur gezet, en is hij vervolgens 3 weken op vakantie gegaan.
Normaal had het me niet echt gestoord, maar ik was écht bijna uitgerekend, en mijn hormonen wilden mijn eigen auto voor de deur enzo....
Dus ik ben naar die kroeg gelopen om hem te verzoeken zn auto weg te halen. Maar ik ving bot.
Ja, maar als ik niet daar was gaan klagen was ik daar ook niet achtergekomenquote:Op maandag 7 november 2011 13:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Logisch dat je bot ving. De eigenaar was immers op vakantie...
Ik blijf het merkwaardig vinden dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Mijn auto staat vaak een straat verderop omdat hier heel de straat vol staat. Staat hij wel bij mij in de straat moet ik vaak nog 30 meter lopen, so what? Waar komt toch die drang vandaan om die auto voor je deur te hebben staan?quote:Op maandag 7 november 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zelf ook een keer verhaal gaan halen bij iemand, ofja, geprobeerd.
Een man, eigenaar van een kroeg drie straten verderop, hij woont boven de kroeg. Maar die straat is betaald parkeren. En onze straat is de dichtsbijzijnde straat bij het centrum waar dat niet is.
Dus hij parkeert bijj ons de straat. Prima. Maar er is ook een stuk waar geen huizen staan. Parkeer daar dan. Maar nee, hij denk dat wijj dan op zijn auto gaan passen (cabrio ook). Dus hij parkeert in de vakken waar de huizen staan.
Op gegeven moment heeft hij de auto prcies voor onze deur gezet, en is hij vervolgens 3 weken op vakantie gegaan.
Normaal had het me niet echt gestoord, maar ik was écht bijna uitgerekend, en mijn hormonen wilden mijn eigen auto voor de deur enzo....
Dus ik ben naar die kroeg gelopen om hem te verzoeken zn auto weg te halen. Maar ik ving bot.
Een hoogzwangere kan prima 30 meter lopen, want anders zou ze ook de auto niet hoeven gebruiken. Want boodschappen doen of wat je dan ook maar van plan bent met die auto, daarvoor moet je ook meer dan 30 meter lopen. Waarom zou je op je bestemming wel kunnen lopen en in je eigen straat niet?quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Als je hoogzwanger bent snap ik echt wel dat je je auto voor de deur wilt hebben hoor...
Omdat hormonen denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Een hoogzwangere kan prima 30 meter lopen, want anders zou ze ook de auto niet hoeven gebruiken. Want boodschappen doen of wat je dan ook maar van plan bent met die auto, daarvoor moet je ook meer dan 30 meter lopen. Waarom zou je op je bestemming wel kunnen lopen en in je eigen straat niet?
Omdat vroeger, toen een gezin eindelijk een auto als statussymbool had, iedereen nog gewoon voor de deur kon parkeren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik blijf het merkwaardig vinden dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Mijn auto staat vaak een straat verderop omdat hier heel de straat vol staat. Staat hij wel bij mij in de straat moet ik vaak nog 30 meter lopen, so what? Waar komt toch die drang vandaan om die auto voor je deur te hebben staan?
Ja, en als je al aan het bevallen bent en naar de auto moet lopen dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem hè, met weeën om de 2 minuten.quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Een hoogzwangere kan prima 30 meter lopen, want anders zou ze ook de auto niet hoeven gebruiken. Want boodschappen doen of wat je dan ook maar van plan bent met die auto, daarvoor moet je ook meer dan 30 meter lopen. Waarom zou je op je bestemming wel kunnen lopen en in je eigen straat niet?
Als je om de 2 minuten weeën hebt, dan moet je zelf niet autorijden natuurlijk, dus dan kan degene die wel rijdt de auto gaan halen en voorrijden zodat jij in kan stappen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, en als je al aan het bevallen bent en naar de auto moet lopen dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem hè, met weeën om de 2 minuten.
Gelijk je rijbewijs inleveren als je auto rijdt terwijl je om 2 minuten weeen hebt graagquote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als je al aan het bevallen bent en naar de auto moet lopen dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem hè, met weeën om de 2 minuten.
Degene die rijdt kan dan niet in die 2 minuten de auto voor rijden?quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het erg merkwaardig om tegen 1 iemand te gaan lopen klagen terwijl de volgende persoon zo die auto weer op 'jouw' plekje kan zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Als je hoogzwanger bent snap ik echt wel dat je je auto voor de deur wilt hebben hoor...
Als dat een probleem is dan kom je dus überhaupt het huis niet uit. Want stel je voor dat je weeen beginnen als je buiten de deur bent.quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat, wat ik net ook al zei. Ik vind het echt triest dat je gaat lopen klagen bij iemand dat 'je plekje' bezet is. Gewoon helaas pindakaas.quote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan nog is het erg merkwaardig om tegen 1 iemand te gaan lopen klagen terwijl de volgende persoon zo die auto weer op 'jouw' plekje kan zetten.
Het gaat er meer om dat je dan kan zien dat de auto er nog is en er niets mee gebeurd is. Genoeg buurten waar het wenselijk is dat je af en toe kan checken of de auto nog in orde isquote:Op maandag 7 november 2011 13:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik blijf het merkwaardig vinden dat mensen zich er zo druk om kunnen maken. Mijn auto staat vaak een straat verderop omdat hier heel de straat vol staat. Staat hij wel bij mij in de straat moet ik vaak nog 30 meter lopen, so what? Waar komt toch die drang vandaan om die auto voor je deur te hebben staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |