De auto stond 3 parkeerplaatsen verder van m'n huis omdat ook direct voor mijn deur auto's stonden. Maar om nou zo'n laffe brief te schrijven? Sowieso ga ik hem ook gewoon blijven parkeren waar ik wil in mijn eigen straat. Maar nog eventuele tips of iets waar ik op kan/moet letten?quote:Beste bestuurder van dit voertuig
Bij deze wilde ik u vriendelijke verzoeken en vragen of u in het vervolg uw voertuig bij u eigen neer wilt parkeren.
Er zijn namelijk ook mensen die ook graag bij hun eigen voor de deur willen parkeren, en dat belemmerd u.
Hopend dat u ons als bewoners van de Mariannestraat kunt begrijpen.
Vriendelijk bedankt.
Ik heb meegemaakt dat auto's bewust klem werden gezet omdat ze het waagden voor iemands deur te parkeren.quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:
Typisch Nederlands weer.... Ik wil parkeren voor mijn deur dit-dat.
En dan ondertussen de auto ook ZO voor je deur parkeren en NIET aansluiten zodat de laatste bewoner van de straat altijd de sjaak is om 5 stappen meer te gaan lopen doordat de auto een blok verderop moet parkeren.
Ach en wee...
Klein burgerlijke poldercultuur. #yes.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt dat auto's bewust klem werden gezet omdat ze het waagden voor iemands deur te parkeren.
Ik zou het tof vinden als dat eens met mijn auto zou gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt dat auto's bewust klem werden gezet omdat ze het waagden voor iemands deur te parkeren.
Ja, het is sowieso een oude auto. Heb het 2e hands gekocht. Betreft een Hyundai Excel, bouwjaar 2000. Heeft een kleine stukje lak eraf linksachter bij bumper, maar niet opvallend door de donkere kleur van de auto. En dan nog overal wat krasjes enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben 19 jaar en heb het prima hier thuisquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef brulaap112 het volgende:
Ga op jezelf wonen ipv bij je mamma.. Of GBA uitdraai voor je raam leggen?![]()
Vast maar één contactgestoorde.quote:Hopend dat u ons als bewoners van de Mariannestraat kunt begrijpen.
Zoiets hadden we bij m'n vorige adres ook. De overbuurman verzamelde oldtimer eenden. Wegenbelastingvrij en alle 6 op dezelfde verzamelpolis van 50 euro/jaar. 4 ervan reden volgens mij niet eens. Toen hij de zevende gekocht had heeft z'n buurman eens een heel hartig woordje met hem gesproken en sindsdien kromp de populatie gestaagquote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens valt er wel iets te zeggen voor het feit dat huishoudens met twee of soms zelfs 3 auto's wel een pest kunnen zijn voor een straat waarin rekening is gehouden met 1 parkeerplaats per huis. Als paps dan zijn mercedes, mams haar yaris en zoonlief zijn zesdehands starlet alledrie voor de deur/in de straat willen parkeren waardoor eigenlijk de naaste buren al hun 'eigen' (let op, 'eigen', tussen aanhalingstekens! want er zijn natuurlijk geen eigen plekken) plekken kwijt zijn, als het ware.
Zelf ook in zo'n straat gewoond en er waren best veel mensen met meerdere auto's per huishouden en dan was het gewoon voller dan vol. Je kúnt er niets van zeggen (want het is natuurlijk zo dat jij daar ook gewoon woont en dus als het ware recht hebt om er te parkeren), maar het is ergens wel heel vervelend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |